Rebelul Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) ...ktm-u cand l-am oprit ultima oara,functiona ink fara probleme,nu a cedat!!! nu a cedat, da nici mult nu mai avea pana sa explodeze!!!!! maaama ce dezastru! probabil ca rulmentul s-a gripat din cauza ambreiajului care a mers patinat si mai departe toate cele..... succes la reparatii! Editat Iulie 16, 2008 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Recunoaste ca, KTM nu e fiabil, si scump la intretinere ! Ca, ofera 5 CP in plus nu stiu daca merita recunosc de la o posta ca esti incepator si nu stii ce inseamna KTM! traiasca portocalele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumbo Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Recunoaste ca, KTM nu e fiabil, si scump la intretinere ! Ca, ofera 5 CP in plus nu stiu daca merita Cum zici tu da 5 cai in plus si 20 de kile in minus fac toti banii. La coclauri ktm-ul e baza. In afara de schimbul de ulei mai des ca la japoneze nu vad nici un alt motiv pentru care sa afirmi ca e intretinerea mai scumpa. La trante rezista mai bine decat japonezele, iar plasticele sunt mult mai ieftine si mai rezistente ceea ce e esential pentru o enduroaica. Eu unul nu am avut probleme de mecanica cu al meu in conditiile in care merg zilnic cu mobra atat vara cat si iarna. Am mai facut o pana, am mai rupt un cablu de ambreiaj dar nimic mecanic. Si daca mai pui la socoteala si cat de repede se aduc piesele la ktm fata de japoneze atunci portocala e de baza. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 popa silviu@ia-ti motor de nou intretine-l cum trebuie(ma refer la un ktm si o sa regreti ce ai scris aici)vorbesti in necunostinta de cauza totala..eu personal de ani de zile nu am avut decat lc4 si exc-uri si iti garantez ca sunt super fiabile(asta in conditiile in care le-am intretinut de la 0 km si le-am stors ca pe-o lamaie ani de zile pe coclauri)..nici o japoneza nu ar fi facut fata la mumu care la-m dat eu motoarelor astea.. dougedart@ daca desfaceai mai din timp pagubele etau mult mai mici,asa ca sa fie invatatura de minte..scriu asta ca asa avem si noi in club bikeri pe care nu ii intereseaza de nimic la motor si cand se blocheaza complet,de abia atunci incep sa umble in motor si atunci e oricum varza totala..e lege:o piesa defecta atrage si defectele altor elemente din motor si se sfarseste de obicei cu gauri mari in buget..oricum bafta la reparatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klahan Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Cine vorbeste despre o motocicleta de rau fara sa fi avut vreodata asa ceva mi se pare de prost gust. Eu am un KTM 400 EXC si nu l-as da pe nici un alt enduro. Senzatiile pe care le-am trait pe KTM nu le-am trait nici pe Yamaha (la clasa enduro vorbesc) nici pe Suzuki. Iar ca si intretinere parerea mea ca este ieftina dar trebuie sa o simti. Daca simti ca ceva nu e in regula trebuie sa te opresti si sa verifici nu sa ii dai in gura. Parerea mea, nu dati cu paru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Cine vorbeste despre o motocicleta de rau fara sa fi avut vreodata asa ceva mi se pare de prost gust.Eu am un KTM 400 EXC si nu l-as da pe nici un alt enduro. Senzatiile pe care le-am trait pe KTM nu le-am trait nici pe Yamaha (la clasa enduro vorbesc) nici pe Suzuki. Iar ca si intretinere parerea mea ca este ieftina dar trebuie sa o simti. Daca simti ca ceva nu e in regula trebuie sa te opresti si sa verifici nu sa ii dai in gura. Parerea mea, nu dati cu paru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RougeDart Postat Iulie 16, 2008 Autor Share Postat Iulie 16, 2008 KTM este un vis pentru foarte multi oameni,cei care nu-si permit o intretinere atenta si destul de costisitoare,cumpara japoneza:skimblu de ulei se face mai rar,au un singur filtru de ulei,ktm-urile de la 97 incolo au 2,doar filtrele costa 25 de euro si ulei ink 40euro(2L Motul)sa faci skimbu la maxim 1500 pe sosea si offroad la cateva ore aprox 10-15....se simte destul!!!Si ei cred ca de asta nu sunt bune,dar,doar detinatorii de ktm cunosc performantele si toate placerile de care avem parte pe portocale...vreti performanta si distractie,luati ktm.....Ati vazut mai sus ce am scos din ambreiaj si cate kesti rupte.Dupa ce s-au rupt toate alea,am mai facut cam 40 de km(de la bunica-mea pana aks)tot la viteza intre 90-120.....si a mers perfect,nu a dat semne cum ca nu m-ar mai putea duce akas'........se putea intamplla mult mai rau,pistonul nu a mai avut ungere din cauza ca popma de ulei nu mai baga pt ca s-a rupt roata din plastic.....deci,ktm mai si iarta inconstienta....Am invatat multe din experienta asta,de asta nu-mi pare rau pt ce mi s-a intamplat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 KTM este un vis pentru foarte multi oameni,cei care nu-si permit o intretinere atenta si destul de costisitoare,cumpara japoneza:skimblu de ulei se face mai rar,au un singur filtru de ulei,ktm-urile de la 97 incolo au 2,doar filtrele costa 25 de euro si ulei ink 40euro(2L Motul)sa faci skimbu la maxim 1500 pe sosea si offroad la cateva ore aprox 10-15....se simte destul!!!Si ei cred ca de asta nu sunt bune,dar,doar detinatorii de ktm cunosc performantele si toate placerile de care avem parte pe portocale...vreti performanta si distractie,luati ktm.....Ati vazut mai sus ce am scos din ambreiaj si cate kesti rupte.Dupa ce s-au rupt toate alea,am mai facut cam 40 de km(de la bunica-mea pana aks)tot la viteza intre 90-120.....si a mers perfect,nu a dat semne cum ca nu m-ar mai putea duce akas'........se putea intamplla mult mai rau,pistonul nu a mai avut ungere din cauza ca popma de ulei nu mai baga pt ca s-a rupt roata din plastic.....deci,ktm mai si iarta inconstienta....Am invatat multe din experienta asta,de asta nu-mi pare rau pt ce mi s-a intamplat!!! eu as vrea sa vad un CRF sau un WR forta la modul in care imi sodomizez eu EXC-ul - 100 km/sapt in regim de SM, dar alergat si fortat, si o data la 2 saptamani iersire in teren si alergat si acolo cat de cat. In un an de zile de utilizare, la un motor din 2000, eu nu am schimbat decat 4 rulmenti si segmentii, pt ca de altfel nu se imblase in motor. Asa ca pentru distractie si pt surubareala ia KTM, pt stat cu burta la soare si dat mai lejer - ia o japoneza. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 ....................pt stat cu burta la soare si dat mai lejer - ia o japoneza.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 KTM este un vis pentru foarte multi oameni,cei care nu-si permit o intretinere atenta si destul de costisitoare,cumpara japoneza:skimblu de ulei se face mai rar,au un singur filtru de ulei,ktm-urile de la 97 incolo au 2,doar filtrele costa 25 de euro si ulei ink 40euro(2L Motul)sa faci skimbu la maxim 1500 pe sosea si offroad la cateva ore aprox 10-15....se simte destul!!! aici exagerezi puțin Âşi încurci EXCul cu LC4 .... Âşi japonezele din aceeaÂşi categorie cu EXCul se întrețin la fel. Ca să nu mai zic nimic de prețul pieselor de schimb la Honda Am un CR 125 Âşi am schimbat tot ce am găsit ruginit prin ProLink. Față de asta, întreținerea Husabergului este parfum. (mă refer la costuri). Dacă o iei aÂşa, la începători era unu revoltat că Âşi-a luat un Suzuki nou (SV parcă), a mers cu el 11000 km (adică primii 11000 km) Âşi a început să bată motorul. Omu era revoltat că mobra nu este fiabilă, doar a pus ulei sintetic Âşi trebuie să țină ceva de genul 15000 km (cu alte cuvinte nu schimbase niciodată uleiul, doar este sintetic, nu ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 popa silviu@ia-ti motor de nou intretine-l cum trebuie(ma refer la un ktm si o sa regreti ce ai scris aici)vorbesti in necunostinta de cauza totala..eu personal de ani de zile nu am avut decat lc4 si exc-uri si iti garantez ca sunt super fiabile(asta in conditiile in care le-am intretinut de la 0 km si le-am stors ca pe-o lamaie ani de zile pe coclauri)..nici o japoneza nu ar fi facut fata la mumu care la-m dat eu motoarelor astea.. Acum ca sa pun si eu jar pe foc..de unde stii daca n-ai avut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RougeDart Postat Iulie 17, 2008 Autor Share Postat Iulie 17, 2008 aici exagerezi puțin Âşi încurci EXCul cu LC4 .... Âşi japonezele din aceeaÂşi categorie cu EXCul se întrețin la fel. Ca să nu mai zic nimic de prețul pieselor de schimb la Honda Am un CR 125 Âşi am schimbat tot ce am găsit ruginit prin ProLink. Față de asta, întreținerea Husabergului este parfum. (mă refer la costuri). Dacă o iei aÂşa, la începători era unu revoltat că Âşi-a luat un Suzuki nou (SV parcă), a mers cu el 11000 km (adică primii 11000 km) Âşi a început să bată motorul. Omu era revoltat că mobra nu este fiabilă, doar a pus ulei sintetic Âşi trebuie să țină ceva de genul 15000 km (cu alte cuvinte nu schimbase niciodată uleiul, doar este sintetic, nu ?) La LC4 Supercompetition ca si al meu se skimba ueiul ca si la EXC pt ca baia e de 1.4L....deci...verifica si ai sa vezi....nu confund nimic!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.