draku Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 (editat) "plimbandu-ma" pe net, am gasit schema de mai jos pt montarea cat mai facila a unui radiator de ulei la nipru.... intr-adevar, la prima vedere se poate realiza (destul de) usor fata de alte variante, insa ridica niste probleme: 1. pastrarea circuitului de ungere amorsat (pt ca la pornire motorul sa nu mearga "pe uscat"), ceea ce in schema data nu se intampla, in lipsa unei supape uni-sens 2. daca se are in vedere (de cel ce a imaginat schema) ca filtrul de ulei impreuna cu flansa in care se monteaza formeaza impreuna o supapa uni-sens (ca la auto), impiedicand astfel dezamorsarea totala a circuitului, pompa de ulei are suficienta putere de absorbtie asa incat sa invinga rezistenta arcului supapei (din filtrul de ulei) ? rog cunoscatorii sa de pronunte, ca tare m-ar bate gandul la un radiator.... PS am trecut pe langa faptul ca trebuie montat un oarece filtru pe noul "sorb" al pompei, chestie ce se poate realiza usor Oil_cooling_sistem..rtf Editat Iulie 26, 2005 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 cand isi pune ideile pe tapet Ken Ulrich, un mester american de Nipru o sa vezi un filtru calumea! Pana atunci la Nipru se recomanda ulei fara aditiv detergent pentru ca jegul sa nu ramana in suspensie. Abia la schimb poti baga un flush oil pentru a da jegul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 Si la Ural arcul supapei ,sistem redundant are posibilitate de reglaj mai moale, mai slab. Cat despre racirea boxerelor singura solutie ar fi sa astepti sezonul rece asa cum il astept io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 26, 2005 Autor Share Postat Iulie 26, 2005 (editat) da' io n-am atas, ca matale, sa ma dau iarna cu el...... PS care draku sunt uleiurile fara detergent? Editat Iulie 26, 2005 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 Castrol classic oil XXX si nu stiu cum sau cred ca alea Petrom monograde. Dar nu sunt sigur cu Petromul. Si oricum la Nipru e musai sa bagi multigrad 20W50, nu ca la mine unde rolele ar merge mai bine in monograd unse. Mi-am aruncat si eu o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 28, 2005 Share Postat Iulie 28, 2005 Al meu fluiera daca ii pun ulei 20w50.. cred ca e de la pinionul axului cu came, ca e nou si celelalte aveau un pic de uzura. dar asa de frumos se aude... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 28, 2005 Share Postat Iulie 28, 2005 pai da se aude ca un MZ vechi cand il turezi,fluiera Da io mi-am gasit un pinion de-ala din textolit, original, ar trebui sa nu mai scoata pas, da mi-e lene sa-l montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 29, 2005 Share Postat Iulie 29, 2005 pai da se aude ca un MZ vechi cand il turezi,fluieraDa io mi-am gasit un pinion de-ala din textolit, original, ar trebui sa nu mai scoata pas, da mi-e lene sa-l montez. 212216[/snapback] ba termina cu vocseaua odata si lasa-l dreaq de textolit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 30, 2005 Share Postat Iulie 30, 2005 Nu stiu cum face MZ-ul vechi, dar daca stii cum face o cutie de viteze fara ulei la viteza mare, ei bine asa face al meu, numai ca variaza cu turatia, nu cu viteza. Si al naibii, nu se mai rodeaza odata pinionul ala.... si nici span nu gasesc in ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.