Macintosh Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 salut tuturor, desi topicul este adresat in principal posesorilor de DRZ SM, astept cu interes sfaturi si pareri din partea avizatilor ma gandeam sa ma apuc sa-i fac niste modificari pentru performanta caprei mele si sapand pe internet am gasit mai multe variante, si vroiam sa stiu care a incercat asa ceva, probleme, castiguri, costuri etc. 1. Carburator dupa cum bine stiti DRZ 400 SM are un Mikuni 36 de fabrica. Merita un carburator de 39 Keihin fcr mx kit? sau mai bine ma multumesc la mult mai putini bani (cam 60 de $ plus transport) cu un kit stage 1&2 de Dynojets? am auzit ca ar fi niste probleme cu reglajele carb-ului Keihin, sunt mai greu de nimerit. a incercat cineva ? 2. Evacuare momentan am o evacuare GPR, nu e cine stie si ma gandeam daca merita sa pun un full Yoshi RS-2, am vazut ca e destul de scump. alte evacuari performance sunt? 3. Admisie filtrul de fabrica am inteles ca se comporta bine si in cazul inlocuirii cu un K&N sau BMC nu se observa nici o imbunatatire. asa este ? 4. Kit motor am vazut ca motorul poate fi marit la 434 sau chiar 450 de cmc. bineinteles, asta fara prea mari pierderi la capitolul fiabilitate dar cu castiguri substantiale la capitolul putere. a incercat cineva asa ceva? ce presupune? ce riscuri sunt? costuri? 5. Roti Supermoto Suzuki pune Excel din fabrica, model cu spite si din pacate si camera ceea ce face ca o pana pe DR-Z sa fie ultimul lucru pe care vrei sa-l patesti (mi s-a intamplat acum o saptamana pe la orele 21 - va dati seama chin). se pot modifica in asa fel incat sa nu mai aiba nevoie de camera? am aflat ca exista si varianta camerei pline, dintr-un material gen silicon-ul din care este facuta saua..... a incercat cineva ? cam, atat astept cu interes parerile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 In legatura cu 5, ceea ce cauti tu se numeste mousse, exista deja un topic dedicat, insa nu sunt sigur ca iti gasesti pe 17, iar concluziile de pe topic sunt ca nu-l poti folosi peste 100km/h deoarece se termina instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 fara sa ma hazardez prea tare iti spun ca , pentru performanta as face upgrade la motocicleta, nu tunning. 1. schimbare de carburator, nu doar de jicloare 2. doar daca folosesti mult plaja superioare de turatie, alfel mai bine bagi banii in suspensie si gume. as proba intai carb nou si filtru de aer. 3. daca skimbi carburatorul cred ca merita si un filtru de aer mai putin restrictiv, eventual chiar si decupaje suplimentare in air-box 4. no replacement for displacement, insa ma intorc la ce am scris la inceput. big bor kits sunt destul de scumpe si de multe ori trebuie schimbate destule piese pentru a instala un kit. de asemeni trebuie acordat si cu restul pieselor modificate, si sincer, nu cred ca iti va fi usor sa faci asta in romania. 5. cu cat cresti masa suspendata a rotii(mousseuri, tireballs, gamere groase, solutii anti pana, etc) cu atat manevrabilitatea are de suferit.pana e neplacuta la orice ramura de motorsport, insa face parte din sport, nu cred ca e asa mare problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Soso, mai sus cred ca te referi la masa nesuspendata. Mousse-urile sunt pentru offroad si nu se recomanda rularea cu mai mult de 60 kmh cu ele. Dar daca mergi pe strada, nu vad de ce iti faci probleme referitor la pene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 (editat) 1 S-a incercat si merge. CCM-urile au Keihin FCR 39 si merge bine. Nu stiu cat de mult se simte diferenta; cu DRZ-uri nu prea am mers. Diferenta de netagaduit care exista intre ele nu poate fi izolata in X% carburator Y% filtru de aer, etc, dar am inteles de pe alte forumuri ca cine a pus carburator mai mare nu a regretat. 2 Evacuarea nu cred ca merita. Nu stiu cam exact cati cai poti sa castigi cu asa ceva, dar sa ai in vedere ca "5-6-10 cai castigati la un R1" nu inseamna tot atat in cazul unui supermoto de 40 de cai. Ar trebui sa te interesezi in procente, dar mai mult de 7-8% nu cred ca scoti. Si dezavantajul major este ca costa o gramada. 3 Daca ai de gand sa mai mergi si pe teren din cand in cand, e intelept sa nu treci pe filtre sport. 4 Din cunostintele mele, kitul de 430 ofera in jur de 10% putere in plus, pastrand totodata fiabilitatea. Cel de 450, undeva pe la 15-20%, dar deja aici pot aparea probleme. 5 Se mai intampla si cate o pana din cand in cand, n-ai ce sa-i faci. Concluzia mea: toti banii astia (evacuare full + kit motor + carburator), care nu-s de colo, poti sa-i pui laolalta cu ce primesti pe vanzarea DRZ-ului si sa iti iei ceva mai "gata tunat" gen Husqvarna SMR, Husaberg FS, Yamaha WR, etc. Editat Iulie 21, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 (editat) Concluzia mea: toti banii astia (evacuare full + kit motor + carburator), care nu-s de colo, poti sa-i pui laolalta cu ce primesti pe vanzarea DRZ-ului si sa iti iei ceva mai "gata tunat" gen Husqvarna SMR, Husaberg FS, Yamaha WR, etc. Âşi eu cred că banii investiți în upgradeurile sugerate de tine nu vor da satisfacție. schimbă călcătura dacă nu eÂşti mulțumit de power (ieftin Âşi eficient) am schimbat evacuarea Âşi nu mi s-a părut o schimbare chiar aÂşa de importantă în schimb un ambreiaj antihopping ar fi un upgrade excelent, dar, din păcate, costisitor (e singura chestie după care nu am regretat investiția) Editat Iulie 21, 2008 de bibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Parerea mea personala esrte ca daca te pregatesti sa bagi atatia bani, mai bine te orientezi catre un model mult mai performant. O sa te coste mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 am avut eu drz 400 sm...pentru enduro sincer nu e bun de nimic...cat priveste modificarea carburatorului ar fi o idee buna....nu are suficienta putere chiar daca pui tu cele mai tari rapoarte..iar un CCM trage mult mai tare decat un Drz 400 SM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 vrei sa faci inca SM... mergi pe dr-z dar mai fa upgrade-uri cum ar fi carbu si eventual evacuarea, dar nu te astepta la chesti spectaculoase. Un Sm pusr sange e derivat dintr-un crosser sau un ednuro de competitie care de cele mai multe ori nu poate fi inmatriculat. La Suzuki e RM-ul de 450 dar iti ramane doar de circuit. Pt senzatii tari pe sosea alege un enduro inamtriculabil de competite cum ar fi WR, CRF sau EXC. PS In dilema upgardulor sunt si eu cu EXC-ul, pt ca nu il mai dau, dar voi face tot ce tine legat de evacuare si filtru, precum si bling blging-uri, la motor n u se merita sa umbli pt ca ar scadea fibilitarea sa... BAFTA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 si eu am un drz-400 sm ...(avea rotile de SM dar l-am incaltat cu roti de enduro) pe care am doar sistemul de evacuare Sebring ma gandeam sa-i sporesc un pic puterea , sa-i pun un FCR 39 si sa-i schimb foaia si pinionul (momentan am 41 pe spate ,nu stiu ala micu' daca-i de 14 sau 15) sa ii pun de 52 pentru a castiga la capitolul cuplu (asta implica si schimbarea lantului) ma tot bate gandul spre un husaberg 550(e mai usoara si mai puternica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 si eu am un drz-400 sm ...(avea rotile de SM dar l-am incaltat cu roti de enduro) pe care am doar sistemul de evacuare Sebring ma gandeam sa-i sporesc un pic puterea , sa-i pun un FCR 39 si sa-i schimb foaia si pinionul (momentan am 41 pe spate ,nu stiu ala micu' daca-i de 14 sau 15) sa ii pun de 52 pentru a castiga la capitolul cuplu (asta implica si schimbarea lantului) ma tot bate gandul spre un husaberg 550(e mai usoara si mai puternica) mi se pare ca nu exista raport de 13 ccu 52 pentru SM ca am vrut eu sa-mi pun...oricum nu merita motocicleta modificata de enduro..parerea mea...i-ati altceva daca vrei enduro cu adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 crede-ma sunt o gramada ca tine care si-au luat SM si au vrut sa il transforme in enduro...pana la urma toti au renuntat si au luat alt motor..etc,husaberg,husqwarna.. nu merge sa montezi pinion mai mare de 48 cred pe SM..doar daca modifici ghidajul de lant,alte prinderi pe bascula,etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.