UrDaRaDU Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Alaltaieri am vazut un Sabre in Oradea. Avea farul original. Omul in tricou si blugi. Casca neagra,parca. M-a depasit,i-am facut loc insa pe contrasens a inceput sa-si incalzeasca pneurile. No comment. ciau acel sabre care l-ai vazut in oradea e al meu numa eu am sabre si merg in tricou si blugi fiindca de costum de protectie chiar daca mi-am incalzit pneurile pe contrasens timp de 3 ani nu a fost motocicleta are modificat acum tot pe ea si e de vanzare la 2.300 de euro neg stii pe cineva ? o sa pun poze azi mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Budd frate, desi ti-a dezgropat topicul, folosesc momentul sa te intreb daca ai mai lucrat la ea. In ce stadiu e acu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Ar fi frumos sa fie intr-o stare originala. Sa arate ca o piesa de muzeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 12, 2009 Autor Share Postat Martie 12, 2009 (editat) Deci am vandut Sabre in octombrie anul trecut parca. Si pe el si pe 1200C. Pe Sabre am luat 1250 eur (400 mai mult decat atunci cand l-am achizitionat eu) iar pe 1200C am luat 6000 parca (sau 5500,nu mai stiu exact). Prea tentanta oferta ce mi-a facut-o nenea pentru ca deja incepeam sa bag bani in ea (lichide,supape,filtru benzina etc). Daca as fi avut bani gramada,as fi tinut Sabre,nu 1200C. Da click pe sig-ul meu (si apoi la links) sa vezi poze cu el la final de calatorie. Editat Martie 12, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Eu, in schimb, inca nu l-am vandut; lucrez la el si am descoperit de 2 zile ca unul din macaronari i-a montat distributia prost (cred). Adica in loc sa aprinda 1+3 si 2+4, cred ca acum aprinde 1+4 si 3+2. Om vedea... oricum, dupa ce e gata, va primi si un atas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 13, 2009 Autor Share Postat Martie 13, 2009 Sabre-ul tau e de 750? Pentru ca al meu nu avea cardanul asta.Sau ai schimbat cardanul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) Sabre-ul tau e de 750? Pentru ca al meu nu avea cardanul asta.Sau ai schimbat cardanul? Honda VF 750 S Sabre, RC07, an 1983. dar am impresia ca al meu este V45 ... Asa am cumparat dihania din Italia, singurul lucru pe care l-am schimbat este ghidonul (si l-am coborat vreo 10 cm din juguri). Editat Martie 13, 2009 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
U R S U Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Foarte taaaare! Felicitari! Sa ai parte de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 SE FACEAU MOTOCICLETE ADEVARATE PE VREMURI .CARE TIN O VIATA (daca nu trairesti prea mult) UN SINCER **LA MULTI ANI **- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hysaf Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 SE FACEAU MOTOCICLETE ADEVARATE PE VREMURI .CARE TIN O VIATA (daca nu trairesti prea mult) UN SINCER **LA MULTI ANI **- Adevar graiesti!..Acum motoarele din ziua de azi le tai cu un cutit termic...numai plastic.Asta e un efect al capitalismului excesiv. LA MULTI ANI la toata lumea si un an nou mai bun sa avem cu totii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.