draku Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 eee, lasa ca stim de gluma, nu e problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Hai acu, care-i mai de cacao? Eu ca fac o gluma sau tu ca intrebi "s-a aprins becul rosu de ulei, ce ma fac, ce ma fac?". Totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 3, 2008 Autor Share Postat August 3, 2008 normal ca tu ca esti bou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Udna$ Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 normal ca tu ca esti bou io zic sa-l caftesti... in legatura cu topicul.... am diversion-ul de circa 23-25k km...adica 4 schimburi de ulei...si vine si al 5-lea...tot timpul, dupa circa 4000 km am aceeiasi problema. Banuiesc ca nu este numai nivelul de ulei ci si vascozitatea lui. Vara asta am folosit 15W50 - un ulei mai vascos. am avut impresia ca "se incalzeste" mai greu putin, adica se stinge becul putin mai greu. Intre schimburi completez circa 4-500 ml ulei (deci nu papa mult) in general nivelul la gura de vizitare il pastrez intre jumatate si trei sferturi (il verific dupa 3-5 minute de la oprirea motorului tinand motorul in echilibru - ma descurc uneori si fara ajutor). Cum sar de 4000 km, in fiecare dimineata, la 2-3 minute dupa pornirea motorului, de obicei cand incepe sa raspunda la accelerari scurte si "o iau din loc" se aprinde becul cu pricina... imi continui drumul circa 1-2 km, schimband ~4000 ture si la primul semafor, lasand-o la relanti, se stinge becul. Dupa acest moment nu se mai aprinde pana a doua zi dimineata (daca este o zi "normala" nu una friguroasa (in februarie comenta si la 5.30 cand plecam de la servici). sunt de acord ca nivelul de ulei este citit prin acel senzor de presiune - problema nu cred ca este senzorul ci uleiul - cantitatea prea mica sau vascozitatea crescuta duc la "intoarcerea" in baie mai greoaie a unei cantitati minime de ulei care sa "stinga" becul. altfel spus daca uleiul este "prea vascos" la temperatura camerei (cea de afara) ajunge sa se scurga mai greu pe fundul baii. Dupa ce uleiul se incalzeste cum trebuie "aluneca" mult mai usor si nu mai genereaza "lipsa" din baia de ulei. acestea fiind spuse astept **** de rigoare...sunt sigur ca se gaseste cineva sa-mi gaseasca ceva "gresit" in post asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.