Sari la conținut

Accident Buftea 30:07.2008


m3talik
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 103
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

n-ai de ce sa ceri scuze. Poti doar, spre binele nervilor tai, sa tii ce-ai invatat pentru tine. Eventual sa dai din doo ori din cap a "ntz" cand vezi cate un zmeu. Sa-i zici calm "ba, da' nu-i cam mare pt tine?" El sa zica "nu". si tu sa zici "ok".

 

Cand o sa se obisnuiasca soferul roman cu motociclistii, atunci o sa se obisnuia si romanii cu motocicletele. Cum ca ar trebui sa urci in cilindree la un anumit interval. Cam cum se "obisnuieste" in CM de motociclism viteza. Toate cartile de moto din lume scriu foarte clar ca tre sa incepi pe ceva mic si apoi sa avansezi. Dar aia-s niste prosti si niste fricosi. LA NOI s-a inventat motociclismu'.

 

Multa sanatate lu turcu' . Una peste alta, a avut bulan avand in vedere halu' in care a ajuns capra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am citit 5 pagini de divagatii pe tema alegerii motorului, nu am inteles cum s-a intamplat de fapt accidentul?

moto venea pe banda lui, masina a plecat de pe loc, moto a intrat in stalp ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am citit 5 pagini de divagatii pe tema alegerii motorului, nu am inteles cum s-a intamplat de fapt accidentul?

moto venea pe banda lui, masina a plecat de pe loc, moto a intrat in stalp ?

 

buna intrebare, nici eu nu am inteles cum a fost faza, am inteles numa ca trebuie sa-si ia un minsk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am fost, masina era optita, a pornit fara semnal, am claxonat de vreo 5 ori s-a oprit putin si a plecat ieri nu aveam viteza turometru s-a oprit la 2000rpm treapta 2/3 [plitistii au gasit-o in a 2-a) in fine scriu cu o mana si mi-e greu.....eu, fractura picior drept ...nush cum ii zice in partea dreapta deasupra genunchiului,degetul mic mana dreapta,contuzie glezna (sau in apropiere), julituri spate,maini grnunchi....nu le stiu pe toate (aveam doar casca si manusi),pasageru doar zgarieturi si o strivitura muschi gamba picior drept.... ni unul nu putem sta in picioare, dupa 30 sec imi pierd vederea, acelas lucru si el din cate am inteles, mi-a facut o poza la spital sa vad cand am timp sa o postez, acum imi dau jos bandajele sa imi curat ranile ce sa mai zic.... m-am ridicat strigam dupa ptietenul cu care eram... i-am zis unuia sa imi aduca cheile de la motor .... "e facut praf" m-am dus la el si ma intremab daca mai sunt in viata, salvarea si politia au venit in cateva min .... cred ca maxim 5... astept intrebari, doar ca nush cat de repede pot raspunde ca ma dau f greu jos din pat....aveti grija

 

EDIT: masina oprita a plecat am claxonat tot a inaintat s-a oprit si a facut stanga ..... detalii mai tarziu

Uite ce spune chiar Turcu... Din cate inteleg eu, masina era oprita pe sensul opus sau pe acelasi sens de mers(nu stiu daca mai conteaza). Baiatul o vede si preventiv incepe sa claxoneze. Crezand ca soferul l-a vazut continua deplasarea. Dar, ca de obicei, soferul se trezeste, isi da seama ca e pe drum si nu in pat si se pune in miscare facand brusc stanga(fara sa se asigure si fara semnal). Vina e a soferului. Scuze pentru cele scrise mai sus. Turcu... Sa te faci bine cat mai repede si sa revii pe doua roti!

Editat de categoria"A"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce spune chiar Turcu... Acum va puteti face o idee despre imprejurarile in care s-a produs accidentul. Din cate inteleg eu, masina era oprita pe sensul opus. Baiatul o vede si preventiv incepe sa claxoneze. Crezand ca soferul l-a vazut continua deplasarea. Dar, ca de obicei, soferul se trezeste, isi da seama ca e pe drum si nu in pat si se pune in miscare facand brusc stanga(fara sa se asigure si fara semnal). Iese cu partea dreapta a masinii in fata baiatului si acesta intra in el, motocicleta ajungand in stalp. Vina e clar a soferului. Scuze pentru cele scrise mai sus. Turcu... Sa te faci bine cat mai repede si sa revii pe doua roti!

 

nu da, poate vrei sa zici ca iese cu partea STANGA a masinii, asta doar daca nu o intoarce brusc cu frana de mana, oricum nasol si fac pariu ca nici nu a auzit claxonu mobrei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu da, poate vrei sa zici ca iese cu partea STANGA a masinii, asta doar daca nu o intoarce brusc cu frana de mana, oricum nasol si fac pariu ca nici nu a auzit claxonu mobrei..

Asta trebuie sa ne spuna el, daca se deplasa in aceeasi directie cu masina sau venea masina din sensul opus, ca sa stim in ce parte a masinii a intrat. Dar nu cred ca mai conteaza... Tot soferul e de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Turcu : Mai revi pe 2 roti ?

probabil imi iau tot ceva 600 pt curse iar pe strada o sa mai dureze ceva pana revin ;)

 

mda adevarat ca R6 franeaza mai eficient, insa ce folos ca fieru se opreste dar pilotu zboara in continuare ca torpila. inertia bat-o vina.

iti spun eu ca de era cu o ascutitoare minsk sau orice alta mobra de incepatori se ridica singur de jos, se scutura de praf si mergea mai departe.

intr-un min am fost in picioare dupa 5 m-am intins iar pe asfalt ca de .... trebuia sa merg eu fara protectii :D macar scapam de julituri

 

buna intrebare, nici eu nu am inteles cum a fost faza, am inteles numa ca trebuie sa-si ia un minsk

hai ca m-ai facut sa rad si in acelas timp sa urlu

cand am vazut masina era pe partea dreapta juma in afara strazii, claxonez, intra de tot pe strada dar ramane pe dreapta, claxonez in continuare, deja nu mai puteam depasi pe partea dreapta eram incadrat pe mijloc si destul de aproape de masima .....urmatoarea chestie s-a incadrat pe stanga (claxonu tot urla) s-a oprit putin am zis ca ma lasa sa trec dar se pare ca n-a fost asa, a pornit si a facut stanga, am vazut lumina farului pe capota masinii apoi ma rugam sa ma opresc din rostogolit

post-38534-1217497471_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil imi iau tot ceva 600 pt curse iar pe strada o sa mai dureze ceva pana revin

 

 

Nu au fost tari astia cu minsk-ul? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa asa bateti campii ....

 

ca daca avea jawa sau minsk sau plm facea si dregea

 

 

ma astia care va dati ca stiti voi ca incepator si nu stiu ce mobre .... nu e bine sau 20 de ani de experienta ca sa ai voie sa mergi cu asa ceva nu aveti altceva mai bun de facut?

 

omu a spus ce s-a intamplat si gata.

 

dar ca de obicei tre sa fie si niste "unii" care sa iasa in evidenta.

 

faceti un topic separat numai pentru voi cei care nu incalcati legea si lasatii pe aia de o incalca in pace.

 

mi-e sila

 

@turcu- : multa sanatate si refacere usoara si rapida. ai avut mare bafta. cineva acolo sus te iubeste.

Editat de BigNC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ca de obicei tre sa fie si niste "unii" care sa iasa in evidenta.

 

faceti un topic separat numai pentru voi cei care nu incalcati legea si lasatii pe aia de o incalca in pace.

 

mi-e sila

 

1. "unii" care ies in evidenta sunt aia de-si iau r6, r1, zx9 etc. cum au iesit din scoala crezand ca sunt zmei, cu toti am trecut prin mareata scoala de moto si stim cat de multe inveti si cum e cand pui funduletu' pentru prima oara pe monstrul tau, cat de multe stii ....

2. nu de prosti au aia afara limitari la cilindree sau la kw in primii ani .... dar romanul e cojones grandes si la masina si la moto isi ia rachete ca deh tre sa fie cool si sa arate ce bani are tac-su sau cat a furat ca sa-si ia la 18 ani racheta de 5000+euro

3. amice esti mai mult decat idiot - ATUNCI LASA SI TU IN PACE SOFERII CARE INCALCA LEGEA!!!!!!!!!

4. si mie mi-e sila de astia de incalca regulile fie pe moto sau pe masina, asta e nesimtire .... dar cand o faci tu, trebuie sa ai circumstante atenuante, cand o face altul si mai ales conservar .... atunci e un mare bou trebuie spanzurat si alte ka.ka..turi de astea, daca urlii ca ala e bou ca a incalcat legea ... atunci accepta sa fi si tu bou cand incalci legea si sa se ceara spanzurarea in piata satului :D

 

 

 

@ turcu - omule nu stiu cat aveai de ai facut-o bucati ... eu am luat un Jeep in gura cu 60 la ora si am spart doar plastice .... indoit frana si cam atat ... oricum ai avut bulan porcesc

Editat de Kumuya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa asa bateti campii ....

 

ca daca avea jawa sau minsk sau plm facea si dregea

 

 

ma astia care va dati ca stiti voi ca incepator si nu stiu ce mobre .... nu e bine sau 20 de ani de experienta ca sa ai voie sa mergi cu asa ceva nu aveti altceva mai bun de facut?

 

omu a spus ce s-a intamplat si gata.

 

dar ca de obicei tre sa fie si niste "unii" care sa iasa in evidenta.

 

faceti un topic separat numai pentru voi cei care nu incalcati legea si lasatii pe aia de o incalca in pace.

 

mi-e sila

 

@turcu- : multa sanatate si refacere usoara si rapida. ai avut mare bafta. cineva acolo sus te iubeste.

 

Ninjablade, calmeaza-te...tu uiti ca topicul asta nu este ca sa povestim ce ne mai fac mobrele, cum se simt ele, ce ne mai fac familiile & co. Topicul Accidente este aici pentru a invata din greselile altora...daca tu vrei doar sa "notezi" accidentele unora si atat, afla ca altii chiar vor sa inteleaga ce (cuvant urat) s-a intamplat ca eventual sa previna.

 

Omul a spus ce s-a intamplat si aparent lumea nu prea crede ca e genul de accident "inevitabil"...El a stat, a claxonat si i s-a parut ca aia s-a oprit etc. Inainte sa ne para rau de cate unu' care-si pune viata in pericol, vrem sa ne asiguram ca el a facut tot ce se putea pentru a preveni incidentul/accidentul.

 

Nu te mai apuca tu sa te iei de cei ce-ti explica faptul ca legea interzice putzoilor de 18-20 de ani sa aibe mobre de 600, rezultatul il vezi in majoritatea topicurilor cu R.I.P. Ca tine gandesc si aia fara permis, cu el suspendat, fara numere, cu motocicleta furata etc.

 

Pentru urmatorii mobristi care vad masini cu rotile bracate spre strada, cu botul masinii iesit un pic spre strada si alte mici chichite care iti arata ca un conservar va iesi din parcare, REDUCETI VITEZA LA LIMITA EVITARII ORICARUI PERICOL, chiar daca aveti prioritate, chiar daca vi se pare ca puteti oprii in cazul in care ... samd. Vi se pare ceva ciudat cu o masina, infigeti-va in claxon si incepeti sa reduceti considerabil viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ninjablade, calmeaza-te...tu uiti ca topicul asta nu este ca sa povestim ce ne mai fac mobrele, cum se simt ele, ce ne mai fac familiile & co. Topicul Accidente este aici pentru a invata din greselile altora...daca tu vrei doar sa "notezi" accidentele unora si atat, afla ca altii chiar vor sa inteleaga ce (cuvant urat) s-a intamplat ca eventual sa previna.

 

Omul a spus ce s-a intamplat si aparent lumea nu prea crede ca e genul de accident "inevitabil"...El a stat, a claxonat si i s-a parut ca aia s-a oprit etc. Inainte sa ne para rau de cate unu' care-si pune viata in pericol, vrem sa ne asiguram ca el a facut tot ce se putea pentru a preveni incidentul/accidentul.

 

Nu te mai apuca tu sa te iei de cei ce-ti explica faptul ca legea interzice putzoilor de 18-20 de ani sa aibe mobre de 600, rezultatul il vezi in majoritatea topicurilor cu R.I.P. Ca tine gandesc si aia fara permis, cu el suspendat, fara numere, cu motocicleta furata etc.

 

Pentru urmatorii mobristi care vad masini cu rotile bracate spre strada, cu botul masinii iesit un pic spre strada si alte mici chichite care iti arata ca un conservar va iesi din parcare, REDUCETI VITEZA LA LIMITA EVITARII ORICARUI PERICOL, chiar daca aveti prioritate, chiar daca vi se pare ca puteti oprii in cazul in care ... samd. Vi se pare ceva ciudat cu o masina, infigeti-va in claxon si incepeti sa reduceti considerabil viteza.

 

primul reply care mi se pare OK.

 

eu am carnet de conserva de 11 ani acum... anu' trecut m-am gindit ca mi-a ajuns de ambuteiaje si mi-am luat capra ZX7R de 140 de cai sau mai mult ca a umblat un dement la ea.

 

din experienta mea: m-am tavalit d 3 X pe jos, d 2 X din vina mea (frina fatza pe strazile din buc pline de praf) si odata o conserva s-a gindit ca ar fi indicat sa faca la dreapta brusc fara semnal si fara sa se asigure (daca aveam experienta putea fi evitat).

 

ref la tipul de motor pe care il conduci... doamne ce idiot am fost sa imi iau ninja de 750 ! ! ! cu toate astea, dupa 10 ani de conserve sunt ferm convins ca soferul face accidentul, nu masina pe care o conduce. am avut masini de la 55 la 200 CP. la fel este si cu motorul... daca te sui din prima pe 100+ CP ai toate sansele sa nu iti dai seama de ce s-a intimplat accidentul.

daca turcu, cu scuzele de rigoare si urari de insanatosire grabnica, ar fi dat inferioara in clipa in care a vazut conserva, ar fi bagat putin mina si piciorul in frina (2 p motor sunt sigur ca putea sa frineze bine...) in concluzie daca ar fi mers preventiv (dar pentru asta trebuie experienta :D ) sunt sigur ca nu am fi avut postul asta acum. ceea ce am scris aici as fi facut si daca as fi fost cu masina noaptea. mai ales inainte de intersectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca a fost o gluma. ...Destul de reusita. ;) Acum, serios vorbind si lasand ironia deoparte... Baiatul asta, Turcu, a spus ca are permis din luna martie, deci cam de juma' de an. Pai, pe ce motor mergea el?! Cumva pe R1?! Are voie? Hai sa fim realisti si mai ales corecti!!! Turcule, bine ca esti sanatos. Considera ca ai avut noroc si ca a fost un semn ca trebuie sa deschizi ochii si sa nu te mai urci pe motoare naravase. Ai putina rabdare, ca vei avea timp si pentru alea.

Care pe care conduce cand sunteti pe motor?

Voi credeti ca pe moto mai putin puternic nu se fac accidente grave si poate mai rau?

Uitati-va la accidentele cu mopede si o sa aveti un semn de intrebare destul de mare.

Mult respect! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu nevoie de legea aia in care zice ca n-ai voie sa muti masina daca accidentul s-a soldat cu victime

 

Multumesc anticipat

 

 

O.U.G. a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, republicata, cu modificarile ulterioare (Iulie 2007)

 

Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 195 din 12 decembrie 2002 privind circulatia pe drumurile publice (publicata in Monitorul Oficial nr. 958 din 28 decembrie 2002)

 

CAPITOLUL V - Reguli de circulatie

 

SECTIUNEA a 5-a - Obligatii in caz de accident

 

Art. 69. - (1) Conducatorul implicat intr-un accident de circulatie de pe urma caruia a rezultat moartea sau vatamarea integritatii corporale ori a sanatatii unei persoane este obligat sa ia masuri de anuntare imediata a politiei, sa nu modifice sau sa stearga urmele accidentului si sa nu paraseasca locul faptei.

 

(2) Orice persoana care este implicata sau are cunostinta de producerea unui accident de circulatie soldat cu moartea sau vatamarea integritatii corporale ori a sanatatii uneia sau mai multor persoane, precum si in situatia in care in eveniment este implicat un vehicul care transporta marfuri periculoase este obligata sa anunte de indata politia si sa apeleze numarul unic pentru urgente 112, existent in retelele de telefonie din Romania.

 

Art. 70. - Conducatorului implicat intr-un accident de circulatie ii este interzis consumul de alcool sau de substante ori produse stupefiante sau medicamente cu efecte similare acestora, dupa producerea evenimentului pana la testarea concentratiei alcoolului in aerul expirat sau recoltarea probelor biologice.

 

Art. 71. - Conducatorul implicat intr-un accident de circulatie de pe urma caruia au rezultat numai pagube materiale este obligat sa il anunte in termen de 48 de ore (modificat la 24 de ore) la cea mai apropiata unitate de politie sau la formatiunea de politie specializata.

 

Art. 72. - Detinatorul vehiculului avariat intr-un accident de circulatie este obligat sa ceara politiei specializate autorizatia scrisa, pentru a efectua reparatiile necesare.

 

Art. 73. - Societatile de asigurari sunt obligate sa comunice politiei periodic datele referitoare la vehiculele asigurate si la conducatorii auto implicati in accidente de circulatie.

Editat de julian.smith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O.U.G. a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, republicata, cu modificarile ulterioare (Iulie 2007)

ms mult .... proasta a mutat masina imediat nici n-apucasem sa ma ridic, in desenele politistului nici nu apare masina e ca si cum as fi intrat singur in stalp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult .... proasta a mutat masina imediat nici n-apucasem sa ma ridic, in desenele politistului nici nu apare masina e ca si cum as fi intrat singur in stalp

 

 

ai lovit efectiv masina? adica i-ai indoit ceva? i-ai lasat urme de vopsea pe caroserie? sau ea tie pe motor? daca nu, atunci ai intrat ca beep in stilp si esti singur vinovat.

daca da, atunci o sa se ocupe politia de mutarea masinii, tu trebuie doar sa evidentiezi asta in declaratia ta. in general in caz de vatamare corporala se dau mai multe declaratii. vatamarile corporale ti se despagubesc de societatea unde are toanta asigurare RCA. asa ca ar trebui sa faci un drum si pe la ei dupa ce ai toate hirtiile necesare. sfatul meu este sa te duci la spital sa le spui ca te simti rau si sa te interneze cel putin 6 zile, nu mai tin minte exact care este termenul., s-ar putea sa fie de 10 zile. daca ai fractura la picior ar trebui sa stai oricum in spital vreo 2 zile. nu fii erou, proasta a gresit si trebuie sa plateasca.

alt sfat ar fi sa te duci sa vb cu un avocat. ar fi cel mai bine investiti 300 de RON pe care i-ai putea cheltui. inainte sa dai banii fii sigur ca este recomandat de cineva care a mai trecut prin asta, sau ca ai oarecare referinte despre experienta lui/ei. am vazut pe forum un topic, cred ca te-ar ajuta.

Editat de julian.smith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi la Institutul National de Medicina Legala "Mina Minovici" (Soseaua Vitan-Birzesti 9, Sector4) de unde-ti scoti "Certificat Medico-Legal". Sa nu-i lasi sa-ti dea mai putin de 10 zile de ingrijiri medicale pentru ca in cazul ala, doamna nu va mai fi cercetata penal.

Editat de categoria"A"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepator pe... R1 sau ce o fi ala...?! Nu vreau sa fiu rautacios si chiar ma bucur ca n-ai patit mare lucru, dar daca erai pe un Minsk nu cred ca se mai intampla nimic. Multa sanatate!

si pe minsk poti muri......multi mor pe scutere.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...