Sari la conținut

Cilindru si piston de Wartburg


pepsi
 Share

Postări Recomandate

la 16 feb. tre sa fi "convingator"-> cu tuica intrii si de acolo te descurci.

La Politehnica ii treaba ca am un var la SIM care mi-a zis ca inafara de rectificari supape si nu mai stiu ce chestii baietii nu se prea baga (cred ca nu is suficient de pregatiti :blbl: -> de aceea eu am ales UBB-ul :D ). Daca ai imaginatie poti gasi sute de combinatii cu care sa iti imbunatatesti motorul dar si mii de combinatii cu care sa il cocosesti (daca aveam si eu o mobra ma jur ca o modificam in toate chipurile sa vad ce se poate ca aia oricum ma lasa, dar parerea mea este ca MZ-urile is suficient de bune de la Hans din fabrica fara a necesita modificari). Mz-ul meu duce 70 la ora si is mai mult decat multumit de el fiindca stiu ca, cu un motor vechi nu te poti purta urat si sa-l imbalnezi toata ziua ca te lasa.

Daca te decizi sa faci modificari cu provire la compresie sau capacitate ciclindrica zic eu ca primul care va suferi este ambreiajul, care din cate stiu eu ii aproape 2 mil la ETZ.

Ce a putea face ca sa cresti fiabilitatea si economia ii sa ii pui aprindere electronica cu senzor Hall daca te nemultumeste asta cu platini, si eventual o roata pe fata de 16 ca sa fuga mai repede. In rest lantu drept, cutia unsa si uleiu in benzina si te duce MZ-ul unde vrei. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma io nu cred ca o marire a cilindreei cu 50cc va afecta grav ambreiaju, eventual as putea so schimb si aia, de pe un etz 251 sau 301 sau unu cu atas, ca si aia is mai tari, sau cel mai fain ar fii depe baghira... ca deocamdata adica anu asta ii fac bordu si aprinderea electrica si am gasit in tg mures tobe sport cu 900.000, atat fac anu asta si apoi iarna viitoare o bag la un tuning serios, pana atunci cred ca si setu de acum se va uza (acum ii nou :() da cilindru si pistonu o cumpar acum dak ii asa cum zici tu pe tuica :).

a si inca ceva 1) aprinderea cu senzor hall ii ceva mai special decat cea ce se pune pe dacie? ii scumpa?

2) roata de 16 pe fata la ce te ajuta? apasare mai buna sau ce?

3) tu nu ai vrea sa bagi un tuning la al tau? :crack:

:crack: :blbl: mama ce motor o sa am :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) aprinderea electronica cica scade ceva consumul si ii mai eficienta->

Aprinderea electronica + roata spate pe 16 nu pe 18 confera lui ETZ-251 un demaraj mai puternic decat al modelului 250 dar viteza maxima comarabila. Daca ai si pe fata de 16 teoretic ar trebui sa fugi ceva mai repede (si busa are pe 16 ...glumeam:)) . Aprinderea electronica gasesti in bucuresti in obor din ce am auzit pe forum la un nene care le face sau prinzi un 251 si i-o iei la ala:).

Toba daca vrei sa o modifici te rog nu baga de aia de scuter ca ii groaznica si nu castigi mai nimic cu ea + ca arata ca draq (fara suparare).

 

-intrarea am zis ca ii pe tuica, manopera si materialul nu cred ca il poti trata in lichide

 

3) Eu am un ES din 62 cu motor nedesfacut de fabrica, vopsea originala, necazut, jenti originale din duraluminiu, trusa de scule originala si pe care am dat 19 bucati ca imi place la nebunie "gatul de lup" (plimbam ES-uri inainte sa am carnet :crack:.M-as considera criminal sa tai cu flexu intr-un motor original care a fost ingrijit ca bibelou timp de aproape 50 de ani. Asa ca nu cred ca voi modifica nimic, cu exceptia cazului ca se va strica ceva, moment in care voi cauta tot piese originale, nu "variante".

 

DACA eu as avea de modificat un etz cam asa ar arata lista mea de cumparaturi:

 

0)Camasa+piston de trabant 300cmc

1)segmenti cromati

2)la respectivele marit fantele de admisie si evacuare

3)As lua un pic si din capul cilindrului si al chiulasei pt. a mari rap. de compresie

4)aprindere electronica

5)toba modificata (dar nu de scuter, ceva de la o japo)

6)carena de speed, dar modificata pentru a permite racirea cilindrului

7)jenti de 16 pe fata si spate cu slick-uri pt. a putea atinge viteza necesara

8)carburator de japo cu jigloare care sa corespunda cu cilindreea marita si cu fantele modificate

9)pinion de atac al lantului modificat de viteza, nu tractiune

10)scaun tip speed care sa ma aduca cu nasul in ceasuri

11)Eliminat TOATE greutatile inutile de pe moto, incluzand portbagaje, suporturi de picioare spate, chiar si ceasuri (nu vitezometrul)

12)As baga benzina 100+ de la MOL sau 102 ca la raliu si sa vezi ce baga ETZ-ul 200 la ora de trece pe langa R1 fara jena :D...

 

 

Intrebarea este firesc cat ma tine distractia?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-faza cu aprinderea electronica stiu ce efect are si bla bla... da ai zis u de aprindere cu senzor hall ala i ceva mai special decat astea ce is pe 251 sau dacii?

-toba nu vreau sa pun de scuter, ori fac io una, am un program si cu ajutoru lui ala, ori comand de la MOTORLINE toba sport special pt ETZ.

-la carb nush, oare se poate pune si carburi de la motoare de 4T sau numa de la 2T

-segmenti cromati ai zis, au duritate si rez. la coroziune si uzar mai mare, corect?

-mie in talon la dim. anvelopelor scrie 3.50 - 16 si fata si spate, asta ar insemna ca ar trebui sa am janta de 16 da ii de 18 :blbl:

 

3)As lua un pic si din capul cilindrului si al chiulasei pt. a mari rap. de compresie

asta nar duce la scadere compresiei? :D

 

2)la respectivele marit fantele de admisie si evacuare

adica fereastra de evacuare si admisie, nu?

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am toba sport ca in poza!!! e de (cuvant urat)!!! consum mai ridicat 8l /100 km, galagie de se sparg timpanele la viteze mai mari..

daca arunca cineva o toba originala lunga - pe mine ma intereseaza!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arpade, de unde ai cumparat toba aia a ta? de la motoline din tg mures??? are un tip de la mine din oras toba sii nui suna asa de tare cum ai zis u, suna asa putin mai adanc,brum brum :D si nici nui cunsuma 8%.

 

zi pls de unde il ai u? sper ca nu dela motoline si ce marca ii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tobele de la MZ-uri is silentioase si bune, nu vad de ce ar trebui schimbate, in afara cazului in care se umple toba de calamina (la ETZ ma refer), caz in care am auzit ca ori tai,cureti si sudezi la loc ori iti iei alta noua.

 

Decat cu toba de scuter, mai bine fara... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no zis nimeni ca de scoter ii pun, cum am zis unu din campia are si ii suna fain.

 

am vazut tobe 2T de la JL motorsda ce pret au,de te doare capu

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.. suna super pana la 3000 ture.. peste nu mai auzi nimic numai bubuituri care provoaca durere de cap daca mergi asa mai mult de juma de ora..

E de ca cat..Are demaraj puternic..e adevarat.. si se modifica caracteristica de cuplu..are cuplu numai la turatia maxima, peste 5000 rot.... Merge lejer pana in 6500 rot/min.. trage ca nebunul..din cauza asta am si cazut dupa 3 zile ce am luat motorul..

Dupa numai 1000 km m-am trezit cu ambielajul blocat.. spart rolele de jos.. sa rupt saibele de bronz.. blocat piston.. zgariat cilindru..

 

Dai bataie..Fa si tu tuning la ETZ!!! Habar nu ai cum e sa se blocheze motorul la 80 la ora..noroc a fost ca era ud pe jos si a alunecat roata drept.. altfel zburam de pe motor ca o musca..

 

Nu stiu ce vei obtine cu un tunning.. Vrei sa mergi mai repede??? cat?? si asa merge lejer pana in 100 km/h..Cat vrei sa mergi 150 km/h.. cu roti subtiri de ETZ?!? Habar nu ai ce vrei sa faci...

Daca vrei sa ai demaraj.. atunci faci motorul cat mai usor.. carene.. o singura sa..demotezi aripi.. faci ambreiajul mai usor..modifici carburatorul..pui benzina mai buna.. si pariu ca obtii performante mai bune decat cu 300 cc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na bine, vad ca is nevoit sa renunt si la aceasta idee :crack:

cum ti-so plocat pistonu? numa de la toba sport? si la carb ce drak sa modofici? poty sa pun jigloare mai mari nu? da decat max. ca sa nu aiba un consumn de numa numa?

la carenaj mam gandit, da cand am vazut ca costa 300Eun carenaj complet si 150E unu partial.....

a si inca ceva mi-am facut o parte din bord, adica iam pus kilometraj :blbl:

 

numa bine & asfalt uscat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum nu trebe sa renunti la idea ta de a face etz-tul sa mearga mai bine..

Dar mai bine pui aprindere electronica..Releu de incarcare electronic..

Schimbi jigloarele in carburator..reglezi carburatorul ganz.. Poti pune un carburator de etz 251, am auzit ca e mai bun (dar nu am testat).Reglezi perfect aprinderea in functie de calitatea benzinei..

se pot face modificari minore ce duc la inbunatatirea motocicletei..

nu trebuie neaparat schimbat piston ..cilindru..

Asta e o boala a motocilistilor..cu schimbatul segmentilor..si a cilindrului..unii fac acest lucru foarte des.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releu de incarcare electronic..

ce face? mio zis cineva sai pun un intrerupator la incarcare, ca da o scanteie mai puternica, ii adevarat? nu se arde circuitul electric?

aprindere electronica ii pun in zilele urmatoare, pun de dacie (nush altfel cum se zice :crack:) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aprindere de dacie?! poate bobina de inductie de Dacie, dar nu stiu daca toata instalatia potriveste. Spre exemplu la mine pe 6V merge inlocuit releul de incarcare electromecanic cu unul electronic de trabant.

 

Cu tuningul zic si eu sa nu incerci...De asta astept si eu bani sa imi iau odata KTM-ul ala ca acolo nu ii nevoie de tuning :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
ce face? mio zis cineva sai pun un intrerupator la incarcare, ca da o scanteie mai puternica, ii adevarat? nu se arde circuitul electric?

aprindere electronica ii pun in zilele urmatoare, pun de dacie (nush altfel cum se zice :blbl::D

223180[/snapback]

 

 

poate vrei sa spui aprindere tranzistorizata! :( e buna dar mai buna e una electronica cu senzor hall! :crack: si da, merge bobina de dacie da maaaaaaaare grija ca daca e cu ulei tre' s-o pui in picioare ca sa stea bobinajul in ulei altfel se arde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da aprindere tranzistoriala vrea sai pun, stiu ca ar fii mai buna una cu senzor hall, da ala cat costa, din cate stiu vreo 1 mil., nu?

 

BTW: asta cu senzor hallnu are nevoie de platini asai?

si inca ceva, bobina ii prostia :crack: aia in forma de cilindru din care mere fisa la bujie? si ce rost are sa pun una de la vreo masina? adica ce face? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

senzorul hall nu este cu platini, el capteaza un semnal transmis de rotor la un anumit punct pt. a declansa aprinderea.

DA, accea este bobina, si singurul motiv pt. care ai vrea sa pui una de masina ii daca se arde aia veche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca se discuta e forum de un mosneag din vitan (Bucuresti) care face aprinderi d-astea cu 860.000 buc. Ai putea ruga pe un Bucurestean sa-ti cumpere una si sa o trimita prin ramburs, sau sa iei numarul mosului si sa vorbesti direct cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...