metaxa Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 Intreaba divizia de marketing de la yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Octombrie 12, 2008 Autor Share Postat Octombrie 12, 2008 Vazand motorul, geaca albastra si casca de aceeasi culoare, am crezut ca esti tu in poza. Anyway, faina poza din semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 hammnon,pune si tu plz ceva poze,sa vedem editia limitata si faruletele alea streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Octombrie 12, 2008 Autor Share Postat Octombrie 12, 2008 hammnon,pune si tu plz ceva poze,sa vedem editia limitata si faruletele alea streetfighter Salut, pun aici niste poze, insa alea faine nu ma lasa ca cica sunt prea mari. O sa incerc sa le fac mai mici. Pana atunci, ..... De vazut nu prea sunt multe chestii de vazut, numai daca ai ochi Roengen. Asa cum am mai spus, editia limitata consta in faptul ca foloseau pe modelul nou de xjr 1300 (care vine pe injectie) motor pe carburator (4 carburatoare, 98 de cai). Amanuntele estetice sunt legate de modelul farurilor (pe care nu pot sa le inlocuiesc, fiind putin ingalbenite de vreme, pentru ca nu gasesc decat modele mult mai mici ca diametru, ca faruri duble), culoarea galben cu negru, care la modelele noi nu e disponibila din fabrica, doua tobe de esapament, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Salut,pun aici niste poze, insa alea faine nu ma lasa ca cica sunt prea mari. O sa incerc sa le fac mai mici. Pana atunci, ..... De vazut nu prea sunt multe chestii de vazut, numai daca ai ochi Roengen. Asa cum am mai spus, editia limitata consta in faptul ca foloseau pe modelul nou de xjr 1300 (care vine pe injectie) motor pe carburator (4 carburatoare, 98 de cai). Amanuntele estetice sunt legate de modelul farurilor (pe care nu pot sa le inlocuiesc, fiind putin ingalbenite de vreme, pentru ca nu gasesc decat modele mult mai mici ca diametru, ca faruri duble), culoarea galben cu negru, care la modelele noi nu e disponibila din fabrica, doua tobe de esapament, etc. frumoasa foc...insa dupa parerea mea, parca ii sta mai bine cu un singur far pe fata + un mini pambriz mic ...eu de la anu am de gand sa ii pun un pambriz mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Octombrie 13, 2008 Autor Share Postat Octombrie 13, 2008 frumoasa foc...insa dupa parerea mea, parca ii sta mai bine cu un singur far pe fata + un mini pambriz mic ...eu de la anu am de gand sa ii pun un pambriz mic Si eu m-am gandit la un parbriz, insa nu gasesc pentru asa faruri. Toate disponibilele sunt pt un far! Am vazut si pt doua faruri, insa nu se potriveste la mine. Si chiar e nevoie de un parbriz, atunci cand mergi la o drumetie, chiar scurta, daca vrei sa mergi cu viteze superioare vitezei de 120 la ora. Eu zic, pentru mine, ca asta e limita de confort pe xjr, fara parbriz. Cu parbriz nu stiu, pt ca nu am avut ocazia sa incerc. AM incercat in schimb un BMW 1150 GS cu parbriz, si la 100 la ora aproape ca nu se simte nimic pe el.... insa asta este alta poveste. Are un avantaj, insa, si lipsa parbrizului, pentru ca mai tempereaza viteza.... si te obliga sa mergi mai linistit, sa savurezi plimbarea cu motorul...sa simti vantul in piept.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Pe louis.de exista minunea astaLa un moment dat imi amintesc ca aveau si parbrizul separat, deci de existat, exista Mai incearca si pe ebay... @HAMMON asta nu e OK ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Octombrie 14, 2008 Autor Share Postat Octombrie 14, 2008 @HAMMONasta nu e OK ? Pai acolo sunt date tehnice clare: diametrul farurilor este de 900mm, iar ale mele au 1100 mm. Sunt mai groase, ca sa zic asa, iar parbrizul nu s-ar fi potrivit. Singura miscare ar fi sa pun un set complet, parbrizul cu tot cu farurile acelea. Astept sa fac un drum in Germania sa vad eu cu ochii mei cum arata setul. Cel mai tarziu in Decembrie cand ma duc la snowboard in Austria. A, mi-am amintit. Am mai gasit pt XJR asta:http://cgi.ebay.de/Sturzbuegel-Yamaha-XJR-1200-1300-NEU_W0QQitemZ230297389015QQcmdZViewItem?hash=item230297389015&_trkparms=72%3A1229%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14 Si cred ca o comand. Am luat legatura cu dealerul, si mi-a zis ca mi-o expediaza cu toate taxele la 75 euro. Am cazut o data cu motorul la o manevra de parcare in panta, stupid, mi-a alunecat piciorul, si mi s-a zgariat capacul cu Yamaha de langa pedala de frana, si un pic rezervorul, si nu mai vreau din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Pai acolo sunt date tehnice clare: diametrul farurilor este de 900mm, iar ale mele au 1100 mm. Sunt mai groase, ca sa zic asa, iar parbrizul nu s-ar fi potrivit. Singura miscare ar fi sa pun un set complet, parbrizul cu tot cu farurile acelea. Astept sa fac un drum in Germania sa vad eu cu ochii mei cum arata setul. Cel mai tarziu in Decembrie cand ma duc la snowboard in Austria. A, mi-am amintit. Am mai gasit pt XJR asta:http://cgi.ebay.de/Sturzbuegel-Yamaha-XJR-1200-1300-NEU_W0QQitemZ230297389015QQcmdZViewItem?hash=item230297389015&_trkparms=72%3A1229%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14 Si cred ca o comand. Am luat legatura cu dealerul, si mi-a zis ca mi-o expediaza cu toate taxele la 75 euro. Am cazut o data cu motorul la o manevra de parcare in panta, stupid, mi-a alunecat piciorul, si mi s-a zgariat capacul cu Yamaha de langa pedala de frana, si un pic rezervorul, si nu mai vreau din astea. foarte misto...de la anu aveam de gand sa mai pun si eu una alta pe motoreta si asta e chiar utila ...sa ma mai redresez cu banii si le iau si eu bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freespirit Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Cred ca sunt totusi pe topic daca cer un sfat posesorilor de xjr 1300. Eu am 1.95 m si 120 kg si caut un naked pe masura dimensiunilor mele (vezi postul "Un naked maaaare" din 4 octombrie). Am fost placut surprins de faptul ca toti cei care au raspuns au facut-o serios, fara ironie, desi nu toti au inteles exact ce am intrebat. Intr-un final si dupa mai multe cercetari pe net am ramas la 3 variante, iar xjr 1300 este una dintre ele. As vrea sa va intreb daca e vreunul dintre voi daca are dimensiuni apropiate de ale mele si daca se simte comfortabil dupa cateva ore de pilotat? Am citit pe un alt forum ca acest model este foarte usor manevrabil in ciuda marimii. Intr-un final va trebui sa o probez eu insumi, dar vedeti si voi ca nu sunt chiar asa de usor de gasit pe la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Octombrie 15, 2008 Autor Share Postat Octombrie 15, 2008 Cred ca sunt totusi pe topic daca cer un sfat posesorilor de xjr 1300.Eu am 1.95 m si 120 kg si caut un naked pe masura dimensiunilor mele (vezi postul "Un naked maaaare" din 4 octombrie). Am fost placut surprins de faptul ca toti cei care au raspuns au facut-o serios, fara ironie, desi nu toti au inteles exact ce am intrebat. Intr-un final si dupa mai multe cercetari pe net am ramas la 3 variante, iar xjr 1300 este una dintre ele. As vrea sa va intreb daca e vreunul dintre voi daca are dimensiuni apropiate de ale mele si daca se simte comfortabil dupa cateva ore de pilotat? Am citit pe un alt forum ca acest model este foarte usor manevrabil in ciuda marimii. Intr-un final va trebui sa o probez eu insumi, dar vedeti si voi ca nu sunt chiar asa de usor de gasit pe la noi. Salut, Eu am 1,80 și 100 kg. Am avut inainte un suzuki intruder de 600 si eram pe el ca pe matura. Motivul pt care am facut permisul cat. A, a fost acest motor, XJR 1300, care era expus la vanzare la magazinul unui prieten, insa vazandu-l asa de mare, mi-a fost frica de el la inceput. Dupa ce am condus intruderul vreo 3 luni, mi-am facut curaj si am probat XJR-ul și am fost absolut uimit de cat de usor se conduce si ce stabil este la acceleratii si in curbe. Asa ca, nu am mai stat pe ganduri si l-am cumpărat. Pentru un drive test, te pot ajuta daca esti din Timisoara, sau vii pe aici. Daca tu vei vedea ca nu ai pozitie buna pe el, inaltimea ghidonului se poate regla, la fel si inaltimea seii, telescoapele fiind reglabile pe inaltime. Totul depinde de cum il simti tu. Pentru mine e foarte ok. Cel mai lung drum ce l-am facut eu cu el dintr-o singura bucata a fost de 200 km, pentru ca il folosesc mai mult in oras, si vreau sa spun ca nu am simtit efectele secundare condusului, pe care le-am simtit de exemplu pe intruder. Daca nici XJR nu e bun, singura varianta care o mai ai, zic eu, este un BMW 1200 GS (care, insa, nu se prea incadreaza la naked). Asta ar fi singura alternativa la care m-as gandi si eu daca as renunta la XJR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Cred ca sunt totusi pe topic daca cer un sfat posesorilor de xjr 1300.Eu am 1.95 m si 120 kg si caut un naked pe masura dimensiunilor mele (vezi postul "Un naked maaaare" din 4 octombrie). Am fost placut surprins de faptul ca toti cei care au raspuns au facut-o serios, fara ironie, desi nu toti au inteles exact ce am intrebat. Intr-un final si dupa mai multe cercetari pe net am ramas la 3 variante, iar xjr 1300 este una dintre ele. As vrea sa va intreb daca e vreunul dintre voi daca are dimensiuni apropiate de ale mele si daca se simte comfortabil dupa cateva ore de pilotat? Am citit pe un alt forum ca acest model este foarte usor manevrabil in ciuda marimii. Intr-un final va trebui sa o probez eu insumi, dar vedeti si voi ca nu sunt chiar asa de usor de gasit pe la noi. XJR este totusi un naked clasic cu valente destul de sportive....cum a spus si HAMMON mai sus in functie de inaltime, poti regla ghdonul, se mai poate inalta cu un kit de inaltare aftermarket si asa mai departe. Eu am 1.89 si ma simt foarte bine pe el asa cu reglajele stock si am venit din germania calare pe el . Totusi, parerea mea este ca la 1.95, ar cam trebuii sa iti iei un kit de inaltare aftermarket si....ramane sa iti si placa motorul bafta multa @HAMMON ce an este jucaria ta ? am gasit capacelele astea care cica se potrivesc numai la modelele pana in 2003 din pacate a mea este 2007-2008 si nu stiu daca se vor potrivii sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Noiembrie 9, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2008 Salut, Capacele alea nu se potrivesc la a motocicleta mea. Toate capacele de pe ea sunt rotunde... Nici nu stiu la ce model (sau ce an) s-ar putea potrivi Probabil or fi ceva gen „tunning”!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Salut,Capacele alea nu se potrivesc la a motocicleta mea. Toate capacele de pe ea sunt rotunde... Nici nu stiu la ce model (sau ce an) s-ar putea potrivi Probabil or fi ceva gen „tunning”!!! dar ce an este a ta pana la urma ? capacele alea arata la fel ca alea stoc de pe a mea ...numai ca nu stiu cum arata si pe partea cealalta (ma refer la marginea care vine prinsa pe rezervor) si totusi aia spun ca e pt modelele pana in 2003 numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Noiembrie 10, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2008 dar ce an este a ta pana la urma ? capacele alea arata la fel ca alea stoc de pe a mea ...numai ca nu stiu cum arata si pe partea cealalta (ma refer la marginea care vine prinsa pe rezervor) si totusi aia spun ca e pt modelele pana in 2003 numai bine Pai a mea e din 2001, model nou. Or fi modele la comanda sau serii limitate la care se potrivesc.... nu stiu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Pai a mea e din 2001, model nou. Or fi modele la comanda sau serii limitate la care se potrivesc.... nu stiu.... nu prea cred din cate spune neamtu acolo ......nu stiu daca sa ma risc sa le cumpar sau nu...mi-e sa nu raman cu ele, dar nu e bai ca poate dau bine in perete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Noiembrie 15, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2008 Ma uitam pe aici pe forum si m-am amuzat asa de tare de sfaturile de „pastrat” motorul iarna..... ce pot spune unii...... cu motorul meu, singura conservare ce o fac iarna este sa il pornesc macar o data la doua saptamani in garaj..... si ATAT! Si culmea, primavara ies cu el si ii schimb uleiul si filtrele.....si GATA! la drum.. Faza cea mai faina e ca unii chiar se chinuie sa demonteze pistoane si sa le unga cu ulei, si alte aberatii.... care poate merg la mopeduri..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 (editat) Te ai gandit la varianta in care nu toti au garaj (poat chiar incalzit) si poate unii nici macar husa nu folosesc? In acel caz chiar este o diferenta daca ai umplut rezervoru ochi sau nu, daca ai pus in el stabilizator de banzina sau nu, daca ai golit carburatoarele sau nu etc. Uleiul ala din motor se simte minunat la -20 de grade cand ii mai dai cate o cheie asa din cand in cand, mai ales ca i plin de apa (condens). Editat Noiembrie 16, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 @HAMMON gresesti un pic cu ce spui tu si il aprob pe Emppu in alta ordine de idei, ce spui de asta ? .....eu intentionez sa achizitionez un accesoriu d`asta bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Noiembrie 26, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2008 @HAMMON gresesti un pic cu ce spui tu si il aprob pe Emppu in alta ordine de idei, ce spui de asta ? .....eu intentionez sa achizitionez un accesoriu d`asta bafta Pai intrebarea este daca te ajuta cu ceva? Daca nu, il iei numai ca sa mai impopotonezi un motor care e adus din fabrica aproape de perfectiune..... si incepe sa semene cu ce fac tir-istii - prin cabina e plin de de toate, mai lipsesc numai mileurile de pe bord, si in rest... tacamul e complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Pai intrebarea este daca te ajuta cu ceva? Daca nu, il iei numai ca sa mai impopotonezi un motor care e adus din fabrica aproape de perfectiune..... si incepe sa semene cu ce fac tir-istii - prin cabina e plin de de toate, mai lipsesc numai mileurile de pe bord, si in rest... tacamul e complet. pai hai sa ne gandim un pic si la partea practica....protejeaza mai mult sau mai putin radiatorul, cat despre estetica, eu zic ca da bine pe langa blocul motor imens, chromat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmotorriderx Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 pai hai sa ne gandim un pic si la partea practica....protejeaza mai mult sau mai putin radiatorul, cat despre estetica, eu zic ca da bine pe langa blocul motor imens, chromat daca te gandesti sa comanzi asa ceva sa stii ca ma intereseaza si pe mine. dar exact modelul a cesta, nu altul. asta mi se pare cel mai putin chicios ) WBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Decembrie 10, 2008 Autor Share Postat Decembrie 10, 2008 fratilor... puneti-ma si pe mine pe lista nu prea am timp sa-mi fac conturi si sa postez pe forumuri moto dar add me to the xjr1300 owners club de anul trecut sunt fericitul posesor al acestui motor. ce sa zic... o bijuterie. acum nu-mi vine in minte decat faptul ca toti ma faceau nebun cand am cumparat-o, eu fiind proaspat posesor de A ) dar timpul a trecut si deja am savurat 20.000 km. super motocicleta... voi reveni si cu poze cand voi avea ceva mai mult timp. numai bine In sfarsit.... ziceai ca pui ceva poze...... hai hai hai!!!! In Timisoara @Kapno are pe xjr-ul lui grila din aceea. Eu zic ca face radiatorul sa iasa in eidenta si atrage privirea de la frumusetea motorului. Asta e parerea mea. Singurele modificari ce le-as face eu pe xjr sunt: 1. Stop cu LED; 2. Crash Bars (alea finute de mai sus); 3. As instala un parbriz care sa poata fi dat foarte usor jor, si care sa il instalez doar la drumuri mai lungi, afara din oras. Gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 daca te gandesti sa comanzi asa ceva sa stii ca ma intereseaza si pe mine. dar exact modelul a cesta, nu altul. asta mi se pare cel mai putin chicios ) WBR bun venit @HAMMON, engine guards alea care le-ai gasit tu mai sus pe ebay sunt super misto...ma gandesc si eu la asa ceva prin ianuarie, februarie, sa mai imi revin un pic cu banii deocamdata trebuie sa imi vina maine ghidonu LSL superbike gold si risere LSL (MULTUMESC LU` Emppu CARE MI LE-A LUAT DIN GERMANICA ) m-am mai interesat de manete TITAX gold si am gasit la un super pret aici in bucuresti....si poate, inainte sa vina vremea sa il scot din garaj, o sa schimb si conductele de frana si ambreiaj, cu conducte racing mai puneti si voi ceva poze cu ale voarte.. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Decembrie 11, 2008 Autor Share Postat Decembrie 11, 2008 bun venit @HAMMON, engine guards alea care le-ai gasit tu mai sus pe ebay sunt super misto...ma gandesc si eu la asa ceva prin ianuarie, februarie, sa mai imi revin un pic cu banii deocamdata trebuie sa imi vina maine ghidonu LSL superbike gold si risere LSL (MULTUMESC LU` Emppu CARE MI LE-A LUAT DIN GERMANICA ) m-am mai interesat de manete TITAX gold si am gasit la un super pret aici in bucuresti....si poate, inainte sa vina vremea sa il scot din garaj, o sa schimb si conductele de frana si ambreiaj, cu conducte racing mai puneti si voi ceva poze cu ale voarte.. numai bine Ce ghidon e ala? un link, o poza, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.