RaceTuning Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Yamaha TDM: Un model destul de rar cel putzin pe la noi in tzara mi-a acaparat atentia de curand si din putzinele lucruri ce am auzit despre acest model.....am auzit numai de bine Totusi as dori sa aud pareri mai exacte in principiu de la actuali si fosti posesori; cam ce stiu eu despre el in principiu e ca, este un dual sport, un enduro turing mare, si ceva date tehnice de pe bikez.com Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Cum ziceam din pacate nu este nici macar enduro touring(70-30), asa ca nu mai zic de dual sport(50% asfalt 50%offroad). Si pe site'ul Yamaha apare ca motocicleta de strada si este din multe puncte de vedere, inclusiv si rotile. Eu te indrum spre honda transalp,, honda africana twin, honda dominator, suzuki dr 650(toate enduro touring, ultimele 2 ceva mai predispuse la offroad) sau un dual sport: ktm lc4 adv. Preturile la ele variaza precum si intretinerea. Eu am ales ca viitoare motocicleta lc4 adv si cred ca asa si o sa ramana pt ca spre diferenta de celelalte modele stie ceva mai mult offroad :laught: Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 7, 2008 Autor Share Postat August 7, 2008 Cum ziceam din pacate nu este nici macar enduro touring(70-30), asa ca nu mai zic de dual sport(50% asfalt 50%offroad). Si pe site'ul Yamaha apare ca motocicleta de strada si este din multe puncte de vedere, inclusiv si rotile.Eu te indrum spre honda transalp,, honda africana twin, honda dominator, suzuki dr 650(toate enduro touring, ultimele 2 ceva mai predispuse la offroad) sau un dual sport: ktm lc4 adv. Preturile la ele variaza precum si intretinerea. Eu am ales ca viitoare motocicleta lc4 adv si cred ca asa si o sa ramana pt ca spre diferenta de celelalte modele stie ceva mai mult offroad :laught: Bafta Da, asta am vazut si eu si pe bikez, dar la cate greseli grave sunt pe site-u ala nu i-am prea bagat in seama; totusi dupa cum am mai auzit si pe youtube unu de 850 cu tobe originale la relanti suna aproape ca si un monocilindru mare, in ture sunetul se apropie mai mult de un bicilindru, oricum din cate m-am mai informat si de pe alte site-uri mai mult de 15-20% de endureala nu prea are in vene, si nicidecum de offroad/cross(ceea ce cam imi dadeam seama) Totusi in principiu m-ar interesa daca suspensiile ar rezista si daca eu as rezista la drumuri lungi pe soselele mai cu gropi(destul de multe din pacate) Pt pura endureala as merge pe mana XT-ului de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Eu i-as zice street-touring. Pentru drum forestier, maxim 200m cu maxim 20km/h. E adevarat, unii au facut Transalpina cu XJ-uri. Dar e pacat de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 7, 2008 Autor Share Postat August 7, 2008 (editat) Este un motor cuminte din punctul meu de vedere. Are un sunet grozav (cel cu aprinderea defazata la 270 de grade) si arata si bine. Este zvelt, nu are masivitatea unui TA sau AT. Rotile sunt turnate 17 spate cu 18 fata. Motorul este la capitolul amortizare peste orice fel de touring. Incarcat cu 180Kg, trage ferm pana la 160 apoi isi cam pierde suflul, dar se intinde. Extrem de confortabil, consum intre 4.1 si 7 (cel putin al meu - 850 din 2000).Modelul 900 e ceva mai orientat spre strada decat cel de 850. Amortizari mai scurte, rapoarte in cutie mai lungi, regim mai agesiv de mers. Intr-adevar trage mai ferm, dar e si mai putin comod. Iubitorii de TDM, aleg ultimul model de 850 (4TX), adevaratii pasionati aleg primele modele de 850 (3VD) care sunt cele mai orientate catre offroad (in comparatie cu restul modelelor de TDM) Probleme? Foarte greu sa ajungi sa schimbi bujiile si bateria, ghidonul un pic prea departat de sea, lipsa unei oferte de cauciucuri dual-sport pt acest model. Ms de informari, chiar vroiam sa stiu mai ales si de partea cu consumul ca sa-i calculez autonomia medie relativa. .....si bineinteles implicit si de confortul la drum lung. Editat August 7, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 exact asa mi-a povestit si prietenul meu despre consum la TDM 2001 , incredibil ptr un motor de 850 cmc ! va rog doar sa nu mai vorbiti de offroad la adresa TDM . offroad din acela faci si cu virago si cu varadero si cu gpz etc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 7, 2008 Autor Share Postat August 7, 2008 (editat) In cazul in care mergi singur la drum intins si ai o mana de chirurg pe mansonul de acceleratie (miscari extrem de blande), poti face 475Km cu un singur plin. Adica te duci si te intorci de la plaja din Vama Veche. Doar ca sa fii on the safe side, tine o sticla de 2l cu benzina in ruxac Daca mergi la fel de frumos, dar incarcat nesimtit (180Kg) consuma cam 4.8-5 /100. In oras consuma cam 6/100. Mers nesimtit mi-a consumat tot 6. Aia da .....cam asa ar trebui sa consume motoarele, nu mai mult decat masinile chiar si decat cele de litraj dublu Ma bate gandul tot mai tare sa-mi iau asa ceva PS: Eu pana-n vama am cam 700 km, da pana in brasov la munte m-ar tzine, deci Editat August 7, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.