mih77 Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 merg sa ma uit ..iti multumesc mult inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 nu stiu ce sistem e asta.ceva automat de ungere, probabil? e prima data cand aud de asa ceva. pe capacul butioasului de care zici nu scrie nimic? ar fi trebuit sa scrie indicativul uleiului LE scuza-ma, abia acum am citit si ce scrie sub titlul topicului tau. ce motocicleta e? merg sa ma uit ..iti multumesc mult inca o data ok hai ca am cautat un pic pe net si am gasit si ce inseamna scottoiler. e un dispozitiv automat de uns lantul. ok sfatul meu este sa te uiti in manualul motocicletei si sa vezi cu ce ulei iti recomanda producatorul sa ungi lantul. daca e sae80w90 (la dominatorul meu asa spune la carte si am vazut ca si la multe alte motociclete este recomandat acelasi ulei) , atunci ar fi bine sa pui in acel rezervor/butoias al scottoiler acest ulei. m-am uitat pe site-ul lor si am vazut ca ei dau niste uleiuri cu niste preturi destul de mari. ma rog, daca vrei sa arunci bani aiurea si sa pui scumpetzurile lor, e treaba ta, eu insa te sfatuiesc sa folosesti exact ce-ti spune producatorul motocicletei si nu ce zic cei de la scottoiler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Intrebare intrebatoare.......pentru cei ce au scottoiler Acest dispozitiv isi face treaba? Umple totu de ulei? Prelungeste viata lantului? E un moft/fiță? Mulțam fain de eventualele răspunsuri care-mi pot satisface curiozitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maguest Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Eu spun un DA foarte clar pentru Scottoiler. Din cate am vazut toti care l-au folosit si instalat corect spun acelasi lucru. - unge lantul cat de mult/des vrei tu. - nu trebuie sa te dai jos de pe motor, poti pune cam orice fel de ulei in el, e recomandat de transmisie sau un 10W40 mineral ar trebui sa fie mai mult decat suficient. Depinde putin si de conditiile de clima, daca e foarte frig pui un ulei "mai subtire", daca e foarte cald pui un ulei "mai gros". - unge lantul constant, nu ca spray-ul - unge lantul "pe interior", in timp ce spray-ul pe exterior. Centrifugarea il baga unde trebuie . - nu ai nevoie de spatiu in bagaj unde sa-ti tii spray-ul (un "rezervor" plin de Scottoiler tine 5.000 km in conditii normale de drum) Erau cativa pe aici care spuneau ca e un "rahat" pentru ca murdareste. Tind sa cred ca au folosit un ulei foarte "subtire" si din cauza asta le-a curs. Eu l-am folosit in Turkmenistan, in desert si cu debitul la 1 sfert imi ungea foarte bine, nu mi-a murdarit cauciucul. In conditii extreme de praf si noroi (mongolia) ai 2 optiuni: fie il opresti de tot, fie il dai la maxim. Daca e la maxim da, murdareste cauciucul spate, janta si swing-arm-ul. Dar oricum, in conditiile astea vei fi murdar din cap pana in picioare cu alte elemente naturale. Sunt sceptic la comentariile negative anterioare, pentru ca experienta mea (si a multor alti calatori cu zeci de mii de kilometri cu scottoilerul la lant) mi-a spus ca e un dispozitiv excelent. Am 25.000km cu lantul actual -DID O-ring (si a mancat Mongolia, the Stans, ploaie si de toate) si abia acum 3000 km a trebuit sa-l intind prima oara de la instalare. Mai sunt si alte solutii de ungere automata, mai ieftine. Dar Scottoilerul e cel mai eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.