Jump to content

Recommended Posts

Posesor al unui Suzuki GS 500 anul fabricatiei 2001, limitat la 32 PS. Caut pe cineva care sa-mi "tuneze" motorul, preferabil zona CV, BV, HR.

Link to post
Share on other sites
Salut

 

uitat-te aicihttp://forum.gs-500.de/viewtopic.php?f=74&t=22753..si eventual sa-ti traduca cineva..iti trebuie diuze si inca ceva piese in carburator..

oare? :D

asa e de complicat? :P

Link to post
Share on other sites

Este de pe un site de suzuki al lui fiind dupa Af. 2000 se pare ca ii trebuie alte jicloare si `schibare`nu stiu cum le zice chestia aia care culiseaza in carburator..piesele se pot comanda de la louis& co

Link to post
Share on other sites
Este de pe un site de suzuki al lui fiind dupa Af. 2000 se pare ca ii trebuie alte jicloare si `schibare`nu stiu cum le zice chestia aia care culiseaza in carburator..piesele se pot comanda de la louis& co

Merci pentru link. Am gasit un tip in Gheorgheni, care se ocupa numai cu service de motociclete. A mai tunat cateva GS-uri. O sa verifice unde are limitatorul. Dupa spusele lui, la modelele inmatriculate in Elvetia, de exemplu, este undeva in sistemul de esapament (mai greu rezolvabil, mai multa munca). Daca este la nivelul carburatorului a zis ca o rezolva in 1-2 ore, si nu necesita accesorii. Ar mai fi inca un loc unde ar putea fi, insa n-am inteles exact unde. Oricum intr-o zi o poate face. Acuma sa vedem daca treaba e rezolvabila.

Link to post
Share on other sites
Merci pentru link. Am gasit un tip in Gheorgheni, care se ocupa numai cu service de motociclete. A mai tunat cateva GS-uri. O sa verifice unde are limitatorul. Dupa spusele lui, la modelele inmatriculate in Elvetia, de exemplu, este undeva in sistemul de esapament (mai greu rezolvabil, mai multa munca). Daca este la nivelul carburatorului a zis ca o rezolva in 1-2 ore, si nu necesita accesorii. Ar mai fi inca un loc unde ar putea fi, insa n-am inteles exact unde. Oricum intr-o zi o poate face. Acuma sa vedem daca treaba e rezolvabila.

limitare in esapament? :cheers:

ce, un cartof? ;)

unde va gaseste, baaaaaaa, de puneti botu' asa usor? :)

Link to post
Share on other sites

Salutare

 

Crede-ma ca acei oameni de ps siteul de suzuki stiu despre ce vorbesc...Si limitare in tobe???sigur iti trebuie alte jikloare...am avut si eu un Gs si era limitat..avea limitatoare sub arcurile acelea din carburator si jikloare de 115...a trebuit sa pun de 120 exact ca pe site-ul acela..arata-i meseriasului macar linkul...pana nu iti trebuie si o toba..

 

Asfalt uscat numai sub roti

Link to post
Share on other sites
Salutare

 

Crede-ma ca acei oameni de ps siteul de suzuki stiu despre ce vorbesc...Si limitare in tobe???sigur iti trebuie alte jikloare...am avut si eu un Gs si era limitat..avea limitatoare sub arcurile acelea din carburator si jikloare de 115...a trebuit sa pun de 120 exact ca pe site-ul acela..arata-i meseriasului macar linkul...pana nu iti trebuie si o toba..

 

Asfalt uscat numai sub roti

ce man, daca-s nemti nu pot fi si ei, la fel ca 80% din cei de pe acest forum, pafaristi?

in plus, un jigler de 115 pe langa unul de 120 nu face mare diferenta. distantierele de limitare a cursei sertarului, da, alea chiar sunt limitari care se practica dintotdeauna la carburatoare.

:cheers:

Edited by bogdanawo
Link to post
Share on other sites
Se practica si limitarea la esapament, dar aia parca e numai pe 2 timpi ...

omule, daca gatuiesti un motor din esapament, crede-ma, nu va mai functiona bine. cand vrei sa limitezi turatia, ideea este sa nu-l lasi sa se alimenteze, nu sa il lasi sa traga amestec cat poate si apoi sa nu ii dai voie sa-l evacueze. e destul de logica chestia.....

Link to post
Share on other sites

Diferenta era ca de la 7000/rot pe min nu mai tragea cum trebuie..deci nu se mai alimenta corect...dupa schimbarea jikloarelor situatia s-a schimbat radical...dupa 7000 de abia incepea sa traga. dar nu este asa de relevant ..important este ajutorul dat userului jex sa-si rezolve problema fara sa-si cauzeze alte probleme la mobra(prin repararea de catre meseriasi).

Concluzie: limitarea este la suzuki Gs definitiv din carburatoare. In cel mai rau caz se pot imprumuta carburi de pe alta mobra care nu este limitata si vazut ce difera intre ele...aceasta se poate face si in regie propire si fara ca `meseriasii`sa dezmembreze mobra.

 

Asfalt uscat numai sub roti

Link to post
Share on other sites
Diferenta era ca de la 7000/rot pe min nu mai tragea cum trebuie..deci nu se mai alimenta corect...dupa schimbarea jikloarelor situatia s-a schimbat radical...dupa 7000 de abia incepea sa traga. dar nu este asa de relevant ..important este ajutorul dat userului jex sa-si rezolve problema fara sa-si cauzeze alte probleme la mobra(prin repararea de catre meseriasi).

Concluzie: limitarea este la suzuki Gs definitiv din carburatoare. In cel mai rau caz se pot imprumuta carburi de pe alta mobra care nu este limitata si vazut ce difera intre ele...aceasta se poate face si in regie propire si fara ca `meseriasii`sa dezmembreze mobra.

 

Asfalt uscat numai sub roti

Hotararea mi-am luat-o acuma, dar tunarea propriu-zisa o s-o fac numai pe timpul iernii. Nu ma hazardez, pana nu o sa fiu in posesia tuturor informatiilor in privinta asta. De aceea e foarte bine venit link-ul pe care mi l-ai trimis. Oricum sunt posesor al permisului de conducere de numai 1 an, si pana maresc puterea motorului mai cumulez ceva experienta in tehnica pilotajului.

Cum se comporta motorul dupa tunare? Este diferenta mare?

Respect.

Link to post
Share on other sites

la GS 500 model 2001 limitat 25KW DIN FABRICA: pentru debridare (ca la carte) se inlocuiesc sertarasele deoarece cele cu limitare au o gaura pe unde pierd vacuumul peste o anume pozitie

Nu se pot bucsa pe interior fiindca nu sunt cu sectiune rotunda

Gaura se poate astupa cu poxipol dar nu e foarte recomandat.

 

Daca motocicleta a fost "open" si s-a aplicat ulterior un kit de limitare s-ar putea sa fie cu bucsa sau saiba pe galeriile de admisie (asta in functie de producatorul kit-ului)

Link to post
Share on other sites
la GS 500 model 2001 limitat 25KW DIN FABRICA: pentru debridare (ca la carte) se inlocuiesc sertarasele deoarece cele cu limitare au o gaura pe unde pierd vacuumul peste o anume pozitie

Nu se pot bucsa pe interior fiindca nu sunt cu sectiune rotunda

Gaura se poate astupa cu poxipol dar nu e foarte recomandat.

 

Daca motocicleta a fost "open" si s-a aplicat ulterior un kit de limitare s-ar putea sa fie cu bucsa sau saiba pe galeriile de admisie (asta in functie de producatorul kit-ului)

da, interesant, sa-i micsoreze sectiunea de admisie. corect. poate fi si asa. stiu ca la un dominator, cineva de pe aici ii cumparase o galerie de admisie care avea sectiunea redusa cam la jumatate si intreba daca e bine sa fie asa.

:blink: :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...