sil3nt_control Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Mi se intampla des can merg cu KLR-ul in whellie si il tin lumanare si merg cca 100 200 de metrii can ma opresc sa imi dea afara ulei din epurator printrun furtunash, cateodata mai mult, cateodata mai putin, depinde! compeltez dupa fiecare iesire de asta cu ulei, insa exista anumite efecte daca continui in stilu asta de mers? ... pot sa distrug motoru, sa rup ceva, sa ....? as fi recunoscator daca m-atzi ajuta cu ceva sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Mi se intampla des can merg cu KLR-ul in whellie si il tin lumanare si merg cca 100 200 de metrii can ma opresc sa imi dea afara ulei din epurator printrun furtunash, cateodata mai mult, cateodata mai putin, depinde! compeltez dupa fiecare iesire de asta cu ulei, insa exista anumite efecte daca continui in stilu asta de mers? ... pot sa distrug motoru, sa rup ceva, sa ....? as fi recunoscator daca m-atzi ajuta cu ceva sfaturi! pai motorul merge prea mult intr-o pozitie in care nu a fost proiectat sa functioneze si in timpul unui wheelie se incinge destul de tare motorul,e normal sa scuipe ulei pe la epurator(ulei scuipa cand are prea mult sau ii dai forja) Desi si mie cam imi place sa umblu cu nasul pe sus pot sa iti spun ca nu face bine la motor,sunt teste facute care demonstreaza ca la un motor mers in regim normal uzura este mult mai mica decat la un motor mers intr-o roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 in primul rand se bruscheaza suspensiile,se uzeaza mult mai repede bucsile (bascula,rulmentii spate),in plus de asta motorul si ambreiajul se forteaza cand ii dai socul de ridicare in aer,fara sa mai discutam ca guma spate se uzeaza de 2 ori mai repede.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 nu ai nici o problema .... sigur cei de la kawa au prevazut faza k mersu pe o roata !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 nu ai nici o problema .... sigur cei de la kawa au prevazut faza k mersu pe o roata !!!!! teoretic da..nu ai nici o problema dar vad cum se comporta motoarele pretenarilor care se dau pe o roata non stop..uzura este mult mai rapida decat la motoarele exploatate normal...(adica fara multe weelie-uri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 fara sa mai discutam ca guma spate se uzeaza de 2 ori mai repede.. Da, mai atillas, dar gandeste-te ca guma fata se uzeaza cu 1% mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Mi se intampla des can merg cu KLR-ul in whellie si il tin lumanare si merg cca 100 200 de metrii can ma opresc sa imi dea afara ulei din epurator printrun furtunash, cateodata mai mult, cateodata mai putin, depinde! compeltez dupa fiecare iesire de asta cu ulei, insa exista anumite efecte daca continui in stilu asta de mers? ... pot sa distrug motoru, sa rup ceva, sa ....? as fi recunoscator daca m-atzi ajuta cu ceva sfaturi! toate dau ulei pe la eupurator daca le tii mult pe o roata, dar daca da prea mult baga-i niste segmenti ca iti scapa compresie in carter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 teoretic da..nu ai nici o problema dar vad cum se comporta motoarele pretenarilor care se dau pe o roata non stop..uzura este mult mai rapida decat la motoarele exploatate normal...(adica fara multe weelie-uri) tu stii ce putin s-ar uza ktm tau daca ai merge numai pe asfalt sau cel mult drum forestier ??? Dc il chinuesti prin padure ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 tu stii ce putin s-ar uza ktm tau daca ai merge numai pe asfalt sau cel mult drum forestier ???Dc il chinuesti prin padure ? Stai linistit ca daca ai lant bun rezista eu il frec pe al meu de 10000 km pe o roata si e inca bun, nu acelasi lucru pot sa il spun despre cauciucul de pe spate care sufera din greu si o sa il schimbi f repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 hai ca o iau razna discutiile astea..in concluzie..nu mai facem weelie,nu ne mai dam prin padure,ca se uzeaza motoarele..usoooor pe curbe 30-40 ora...gume de asfalt,fara frane bruste,fara namol,fara craci..si vindem ktm urile ca africa twin..exc stare exceptionala,fara zgarieturi,fara nimic,tot original din fabrica,motorul are doar 45.000 de km .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.