Sari la conținut

Postări Recomandate

Mi se intampla des can merg cu KLR-ul in whellie si il tin lumanare si merg cca 100 200 de metrii can ma opresc sa imi dea afara ulei din epurator printrun furtunash, cateodata mai mult, cateodata mai putin, depinde!

 

 

compeltez dupa fiecare iesire de asta cu ulei, insa exista anumite efecte daca continui in stilu asta de mers? ... pot sa distrug motoru, sa rup ceva, sa ....?

 

 

as fi recunoscator daca m-atzi ajuta cu ceva sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se intampla des can merg cu KLR-ul in whellie si il tin lumanare si merg cca 100 200 de metrii can ma opresc sa imi dea afara ulei din epurator printrun furtunash, cateodata mai mult, cateodata mai putin, depinde!

 

 

compeltez dupa fiecare iesire de asta cu ulei, insa exista anumite efecte daca continui in stilu asta de mers? ... pot sa distrug motoru, sa rup ceva, sa ....?

 

 

as fi recunoscator daca m-atzi ajuta cu ceva sfaturi!

pai motorul merge prea mult intr-o pozitie in care nu a fost proiectat sa functioneze si in timpul unui wheelie se incinge destul de tare motorul,e normal sa scuipe ulei pe la epurator(ulei scuipa cand are prea mult sau ii dai forja)

Desi si mie cam imi place sa umblu cu nasul pe sus pot sa iti spun ca nu face bine la motor,sunt teste facute care demonstreaza ca la un motor mers in regim normal uzura este mult mai mica decat la un motor mers intr-o roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand se bruscheaza suspensiile,se uzeaza mult mai repede bucsile (bascula,rulmentii spate),in plus de asta motorul si ambreiajul se forteaza cand ii dai socul de ridicare in aer,fara sa mai discutam ca guma spate se uzeaza de 2 ori mai repede..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai nici o problema .... sigur cei de la kawa au prevazut faza k mersu pe o roata !!!!!

teoretic da..nu ai nici o problema dar vad cum se comporta motoarele pretenarilor care se dau pe o roata non stop..uzura este mult mai rapida decat la motoarele exploatate normal...(adica fara multe weelie-uri) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara sa mai discutam ca guma spate se uzeaza de 2 ori mai repede..

Da, mai atillas, dar gandeste-te ca guma fata se uzeaza cu 1% mai putin :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se intampla des can merg cu KLR-ul in whellie si il tin lumanare si merg cca 100 200 de metrii can ma opresc sa imi dea afara ulei din epurator printrun furtunash, cateodata mai mult, cateodata mai putin, depinde!

 

 

compeltez dupa fiecare iesire de asta cu ulei, insa exista anumite efecte daca continui in stilu asta de mers? ... pot sa distrug motoru, sa rup ceva, sa ....?

 

 

as fi recunoscator daca m-atzi ajuta cu ceva sfaturi!

 

toate dau ulei pe la eupurator daca le tii mult pe o roata, dar daca da prea mult baga-i niste segmenti ca iti scapa compresie in carter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic da..nu ai nici o problema dar vad cum se comporta motoarele pretenarilor care se dau pe o roata non stop..uzura este mult mai rapida decat la motoarele exploatate normal...(adica fara multe weelie-uri) ;)

 

tu stii ce putin s-ar uza ktm tau daca ai merge numai pe asfalt sau cel mult drum forestier ???

Dc il chinuesti prin padure ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu stii ce putin s-ar uza ktm tau daca ai merge numai pe asfalt sau cel mult drum forestier ???

Dc il chinuesti prin padure ? :)

 

 

Stai linistit ca daca ai lant bun rezista eu il frec pe al meu de 10000 km pe o roata si e inca bun, nu acelasi lucru pot sa il spun despre cauciucul de pe spate care sufera din greu si o sa il schimbi f repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca o iau razna discutiile astea..in concluzie..nu mai facem weelie,nu ne mai dam prin padure,ca se uzeaza motoarele..usoooor pe curbe 30-40 ora...gume de asfalt,fara frane bruste,fara namol,fara craci..si vindem ktm urile ca africa twin..exc stare exceptionala,fara zgarieturi,fara nimic,tot original din fabrica,motorul are doar 45.000 de km .. :) :blink: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...