ulisse77 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 salutare am si eu nevoie de un sfat pt ca problema mea se pare ca e de ne inteles.in timpul mersului (30km/h)motorul s-a oprit.de pornit nu am reusit decat accelerata iar la relanti nu a stat de loc, iar in momentul in care bagam i viteza ,motorul se oprea.am constatat ca am un lic de ulei lsub cutia de viteze.acum incerc s-o pornesc dar nu vrea sa cupleze,parca nu ar avea curent ,bateria fiind noua.. vreau si eu un sfat bun ce sa fac, pt ca la sevice nu o pot duce . am uitat sa specific ca am un rf 400r suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) salutaream si eu nevoie de un sfat pt ca problema mea se pare ca e de ne inteles.in timpul mersului (30km/h)motorul s-a oprit.de pornit nu am reusit decat accelerata iar la relanti nu a stat de loc, iar in momentul in care bagam i viteza ,motorul se oprea.am constatat ca am un lic de ulei lsub cutia de viteze.acum incerc s-o pornesc dar nu vrea sa cupleze,parca nu ar avea curent ,bateria fiind noua.. vreau si eu un sfat bun ce sa fac, pt ca la sevice nu o pot duce . am uitat sa specific ca am un rf 400r suzuki Acum nu mai porneste deloc, nici cu acceleratia trasa ? Incearca in primul rand bujiile ca mai mult ca sigur le ai ude ... Mie mi s-a intamplat o data sa imi iasa pur si simplu sita de pe canea in rezervor si sa imi traga toate gunoaiele ... de aici a inceput sa imi mearga aiurea, pornea greu, uneori numai in 3 ... a doua zi am gasit balta de benzina sub ea ... am desfacut carburatoarele, le-am curatzat, suflat cu aer, am remediat si problema de la canea si de atunci merge brici Tare imi e ca ai o problema asemanatoare(gunoaie in rezervor si carburatoare, probabil o sita perforata sau iesita de pe undeva, si din cauza asta nu iti mai inchide benzina, lucru ce duce la innecarea bujiilor) Spor la mesterit ! Editat August 15, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 salutaream si eu nevoie de un sfat pt ca problema mea se pare ca e de ne inteles.in timpul mersului (30km/h)motorul s-a oprit.de pornit nu am reusit decat accelerata iar la relanti nu a stat de loc, iar in momentul in care bagam i viteza ,motorul se oprea.am constatat ca am un lic de ulei lsub cutia de viteze.acum incerc s-o pornesc dar nu vrea sa cupleze,parca nu ar avea curent ,bateria fiind noua.. vreau si eu un sfat bun ce sa fac, pt ca la sevice nu o pot duce . am uitat sa specific ca am un rf 400r suzuki ia incearca sa o impingi in viteza......din ultima ta fraza reiese ca ai cam gripat motorul. eu asa inteleg din ce ai spus tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat August 16, 2008 Autor Share Postat August 16, 2008 partea interesanta e ca nu vrea sa cupleze.cand dau acum la starter nu cupleaza ,parca nu primeste curent,bateria fiin noua,face numai un clic si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 partea interesanta e ca nu vrea sa cupleze.cand dau acum la starter nu cupleaza ,parca nu primeste curent,bateria fiin noua,face numai un clic si atat. omule, se poate invarti motorul sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat August 16, 2008 Autor Share Postat August 16, 2008 dupa ce am patit faza cu opritul in timpul mersului si nu pornea decat cu acceleratie ,iar relantiul nu exista,cand bagam in viteza se oporea.a doua zi am reusit s-o pornesc ,avea relanti dar mergea in 3 pistoane,am accelerat-o a pornit si pistonul 4(am verificat prin a pune mana pe esapament)toate bune si frumoase.urmatoarea zi (fara sa mai merg cu ea)am gasit un lic de ulei(cred ca de la cutie pe undeva se scurge ulei)si nu mai porneste de nici o culoare ,parca nu are curent.am sa incerc cu curent de la alta baterie sa vad poate s-a descarcat bateria(cu toate ca e noua)cand dau la buton face doar un clic si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 dupa ce am patit faza cu opritul in timpul mersului si nu pornea decat cu acceleratie ,iar relantiul nu exista,cand bagam in viteza se oporea.a doua zi am reusit s-o pornesc ,avea relanti dar mergea in 3 pistoane,am accelerat-o a pornit si pistonul 4(am verificat prin a pune mana pe esapament)toate bune si frumoase.urmatoarea zi (fara sa mai merg cu ea)am gasit un lic de ulei(cred ca de la cutie pe undeva se scurge ulei)si nu mai porneste de nici o culoare ,parca nu are curent.am sa incerc cu curent de la alta baterie sa vad poate s-a descarcat bateria(cu toate ca e noua)cand dau la buton face doar un clic si atat. ok, nu m-ai inteles, fa ce crezi tu caci vad ca nu te lasi convins in a izola defectele. fa ce vrei tu si apoi pune rezultatele aici. poate reusesc sa inteleg ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 (editat) incearca sa aprinzi farurile ... daca farurile se aprind si de invartit nu invarte e clar ca ai motorul gripat Editat August 16, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 (editat) incearca sa aprinzi farurile ... daca farurile se aprind si de invartit nu invarte e clar ca ai motorul gripat nu stiu daca e un test concludent. daca are motorul gripat, lasa farul aprins si da la electromotor, atunci sigur va scadea drastic tensiunea in instalatie si farul va fi lumanare. electromotorul se va comporta ca un scurt-circuit in acest caz, luand un curent imens. cel mai simplu este sa o bage in viteza si sa o impinga, sa vada daca motorul se invarte. Editat August 16, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 nu stiu daca e un test concludent. daca are motorul gripat, lasa farul aprins si da la electromotor, atunci sigur va scadea drastic tensiunea in instalatie si farul va fi lumanare. electromotorul se va comporta ca un scurt-circuit in acest caz, luand un curent imens.cel mai simplu este sa o bage in viteza si sa o impinga, sa vada daca motorul se invarte. cu bujiile scoase ca sa il poata da peste cap mai usor .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat August 16, 2008 Autor Share Postat August 16, 2008 am incercat sa pornesc cu curent de la alta baterie si nimic.am bagat in viteza si am incercat sa inping(singur),dar nu s-a invartit roata ci doar am tarait motorul.cand dau la buton acelasi cli si o scadere de tensiune la bord,doar atat.ce inseamna a gripa motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 (editat) am incercat sa pornesc cu curent de la alta baterie si nimic.am bagat in viteza si am incercat sa inping(singur),dar nu s-a invartit roata ci doar am tarait motorul.cand dau la buton acelasi cli si o scadere de tensiune la bord,doar atat.ce inseamna a gripa motorul? inseamna ca piese din motor s-au sudat din cauza incalzirii pieselor si lipsa lubrefiantului. De obicei se gripeaza cuzinetii dintre arbore si biela. Fa bine si du-l la doctor, o sa stie ei ca sa ii faca, tu personal nu ai ce ii face ... Editat August 16, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.