-WERNER- Postat August 21, 2005 Share Postat August 21, 2005 Am schimbat releul de incarcare cu unul electronic de dacie conform procedurilor si nu mai functie becul rosu din bord pt semnalizarea incarcarii!!! Cand pun contactul si motorul este oprit nu se aprinde.. Daca stie cineva ce modificari mai trebuie sa fac sa functie becul acela??? plz!!! ( MODIFICARI: Inlocuirea releului mecanic cu unul electronic(de ex de dacie). Se scoate bateria din circuit ca masura de siguranta. Firul (rosu dunga galbena) de la punteD+ spre borna D+a releului mecanic se scoate iar firul (rosu) de la borna 51 a releului se muta la D+ puntii redresoare . Se inlocuieste releul conectand bornele in felul urmator : DF (excitatia) la firul verde cu dunga albastra (trebuie schimbat papucul cu unul rotund) B+ (sursa) la firul verde cu dunga rosie (de la 61 al puntii cu bifurcatie spre becul din bord pt semnalizarea incarcarii) SUPORTUL RELEULUI SA FIE LEGAT LA MASA (-)! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 21, 2005 Autor Share Postat August 21, 2005 Mai este pe releul electronic borna A+...Unde vine legat pe motor??? (pe schema releului electronic borna A+ vine legat la -> contact cheie -> baterie..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 22, 2005 Autor Share Postat August 22, 2005 Nimeni nu a montat releu electronic pe ETZ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat August 22, 2005 Share Postat August 22, 2005 Eu am montat dar nu pe ETZ ci pe nipru,rezultat: daca o turez arde becurile! Montaj: releu electromecanic original:3 fire:+ pe contact(cheie);excitatie;bec indicator releu electronic Dacia: folosit cele 2 fire de la cel original(+ contact si excitatie) si cel rosu de + legat la borna + baterie(sau daca vrei poti lega la alternator la + ce vine de la baterie).Renuntat bec indicator. Concluzie: nu merge!Baga mult,arde becurile!Sfat de la baieti:"pune electromecanic de Dacie!".Asa o sa fac,dar deocamdata pana-buget.(electromecanic de Dacie=500.000 lei vechi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 22, 2005 Share Postat August 22, 2005 uitate aci poate te ajuta cu ceva Regulator_moto.pdf 12v_Electronic_Regulators__eng_.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 23, 2005 Autor Share Postat August 23, 2005 am renuntat la schema originala a releului de incarcare electronic si am legat impreuna A+ cu B+ de pe releu.. Functie acum si becul din bord.. Mai ramane de testat..pana acum pare ca e ok!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat August 23, 2005 Share Postat August 23, 2005 Pai daca le-ai legat impreuna exista posibilitatea sa le fi legat pe amandoua la + bateriei pe direct(fara contact-cheie) si atunci releul sta permanent sub tensiune si nu cred ca-i face bine,iar daca le-ai legat pe amandoua la + pe contact nu stiu ce efect are dar cred ca nu puneau astia degeaba un fir la contact si unul pe direct. Despre chestia cu functionatul,mie personal mi se pare prioritara,ca degeaba merge becul de control daca el baga mult(iti omoara baterie,becuri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.