pony18554 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Doresc sa achizitionez o motocicleta de 125cmc si nu stiu la care sa ma decid, eu pun accentul pe performante si as dori sa aud si niste pareri. Nu pot spune ca sunt incepator deoarece unchiul meu are un kawasaki ninja si ma plimb zilnic cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladyx0104 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Doresc sa achizitionez o motocicleta de 125cmc si nu stiu la care sa ma decid, eu pun accentul pe performante si as dori sa aud si niste pareri. Nu pot spune ca sunt incepator deoarece unchiul meu are un kawasaki ninja si ma plimb zilnic cu el. sunt zeci de topicuri cu aceeasi intrebare ca a ta!!!chiar era nevoie sa mai deschizi unul? cat despre motocicleta,vrei 2T sau 4T ,ca nu ai precizat...ptr performanta(vit max) ar fii Aprilia Rs 125 si Cagiva Mito... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pony18554 Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 Care este dif dintre 2timi si 4 timpi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roolrevolv Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) Care este dif dintre 2timi si 4 timpi? motoarele in 2 timpi fac admisie, compresie, aprindere si evacuare in 2 trepte, adica pistonul se duce o data in jos si o data in sus si a terminat un ciclul, iar cele in 4 timpi fac toata treba asta in 4 trepte, deci pistonul se duce de doua ori in sus si de 2 ori in jos ca sa termine un ciclu. in concluzie, in timp ce motoarele in 2 timpi urca mai repede in ture, deci au demaraj mai bun si sunt mai puternice, au si uzura si consumul mai mare + ca sunt destul de pretentioase si trebuie sa fi mai atent cu ele de cat cu cele in 4 timpi. Si cele in 2 timpi se aud ceva similar cu o drujba, cam astea ar fi diferentele. Editat August 21, 2008 de roolrevolv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pony18554 Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 Care ar fi mai indicat pentru demaraj bun si v. max. dinte aprilia rs125 si derbi gpr 125? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Care ar fi mai indicat pentru demaraj bun si v. max. dinte aprilia rs125 si derbi gpr 125? RS125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 RSul evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 (editat) mito...evident..cat ai merge tu pe nush ce plm kawasaki nu poti sa spui ca tu nu esti chiar incepator..in trafic nu e acelasi lucru cu mersul pe stradute..si poate mito sau rs o sa ti se para para prea nervos si pe urma o sa vi sa ne zici pe forum ca motoreta ta are 40 de cai ca ai vazut tu ca fuge rau...eu iti recomand 4timpi... Editat August 23, 2008 de 69WRX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 derbi gpr si aprilia rs 125 au acelasi motor (cel putin din cate am citit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) poate or avea acelasi motor dar derbi nu cred ca are power valve anyway cum zicea si 69wrx ceva in 4timpi ii mai bun , la drum lung iti intra bazaiala in cap cu astea-n 2timpi , consuma mult mai putin si vei avea si mai putine probleme Editat August 25, 2008 de Eriksson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 derbi gpr si aprilia rs 125 au acelasi motor (cel putin din cate am citit ) Pana cand Aprilia a preluat Derbi nu aveau acelasi motor, Derbi avea motor Yamaha poate or avea acelasi motor dar derbi nu cred ca are power valve anyway cum zicea si 69wrx ceva in 4timpi ii mai bun , la drum lung iti intra bazaiala in cap cu astea-n 2timpi , consuma mult mai putin si vei avea si mai putine probleme Are power valve si deschide mult mai repede fata de RS. Bazaiala in cap )) esti tare frate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Daca omu a zis ca vrea performanta ..nu ii mia zi de 4t ..clar ca vrea 2t si un 125 nu e pt drum lung ia mito Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) isi ia un 4t si schimba numai in 10 mii...si asa o sa creada ca merge cu rs pana in 7000 de ture Editat August 27, 2008 de 69WRX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 poi toti treceti pe 4t, nu vedeti pana si costin s-a lasat de reising, se apuca de choppereala ca d-aia vrea viraga de doi jumate ) parerea mea...ceva 4t dar sa fie cat de cat voluminos...te gandi de viteza ca daca o sa fii toata viata motociclist o sa ai motoare cu care sa poti prinde viteza si o sa=ti fie tarsa sa tragi de manson! numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pridon PRD Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 hai sa-ti explic un pic altfel.. 4timpi = performante reduse, sunet frumos, consum mai mic SI BENZINA+ULEI 2timpi = performante mai bune, sunet varza, consum mare SI TOT TIMPUL DE MESTERIT CEVA LA EL(daca stii, daca nu il duci la service) gandeste-te bine, te pricepi la mecanica? esti in stare sa-l repari, sa mesteresti la el in fiecare weekend? ft bine, rs125 altfel? ia-ti tata 4t aka cbr125 si macar stii ca n-o sa ai probleme cu el.. si inca ceva, vrei viteza? sunt atatea motoare de 600cc, 900cc, 1000cc..dc tre sa forjezi unu de 125cc??? mai intai inveti cat de cat cum e cu traficul, cum se comporta un motor si pe urma treci la o categorie mai mare bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 hai sa-ti explic un pic altfel..4timpi = performante reduse, sunet frumos, consum mai mic SI BENZINA+ULEI 2timpi = performante mai bune, sunet varza, consum mare SI TOT TIMPUL DE MESTERIT CEVA LA EL(daca stii, daca nu il duci la service) gandeste-te bine, te pricepi la mecanica? esti in stare sa-l repari, sa mesteresti la el in fiecare weekend? ft bine, rs125 altfel? ia-ti tata 4t aka cbr125 si macar stii ca n-o sa ai probleme cu el.. si inca ceva, vrei viteza? sunt atatea motoare de 600cc, 900cc, 1000cc..dc tre sa forjezi unu de 125cc??? mai intai inveti cat de cat cum e cu traficul, cum se comporta un motor si pe urma treci la o categorie mai mare bafta Poate ca unii chiar vor sa ii dea forja de mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pony18554 Postat Septembrie 12, 2008 Autor Share Postat Septembrie 12, 2008 Dar de 250cc ce mai exista sport pe la noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Dar de 250cc ce mai exista sport pe la noi? gatorade la sticla mica(250cc=250ml)mergi si tu la magazine sport poate gasesti ceva pe gustul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
agoox Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Care este dif dintre 2timi si 4 timpi? /index.php?showtopic=204359 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.