Sari la conținut

Beta Rrt50 (minarelli Am6)


Postări Recomandate

Salut. Am o beta RRT50... Am ales ceva mai mic pentru inceput ca sa invat sa merg, in special pe offroad si am observat cateva chestii care nu imi par in regula:

 

1) am impresia ca nu numara kilometrii cum trebuie. Am mers pe o strada din un cap in altul si inapoi si mi-a pus 1km doar, eu stiam ca are 1.5 km. Motocicleta are bord electronic, daca nu cumva vorbesc aiurea, are computer de bord. ar putea fi umblat pe acolo? (cred ca ar trebui sa icnerc in paralel cu o masina dar ie imi apare mereu o baterie desenata acolo cand am turatie peste 4-5 mii)

2) cand o turez pe la 4500 de ture apare desenata o baterie si scrie ceva in genul Max+ , mi-au spus mai multe persoane ca ar putea fi limitata din cdi, un amic ce a avut un rx50 spune ca a lui avea impresia ca se tura mai tare si tragea mai bine, in plus fugea mai tare, se ducea putin peste 100 in locuri unde a mea abia prinde 77, insa pe offroad, maia les la mal zice ca trage mai bine a mea.. Un tip care are motor ca al meu, insa modelul pana in 2000, a zis ca ar fi limitata din toba primara, insa eu nu inteleg de ce ar limita un 50cmc, mai ales cross. Pe net m-am uitat la multe clipuri si trag mult mai bine decat a mea. Alt tip mi-a zis ca ar putea fi din carburator ca nu ii da destula benzina sa se tureze cum trebuie.

3) daca ii pun un set de 80cmc mai trebuie neaparat si carburator si toba schimbata?

4) uneori intra cam greu in viteza, azi cand schimbam vitezele in jos tineam apasat ambreiajul la maxim dar nu vroia sa intre in viteza, uneori caraie, se aude urat, e vreo problema aici? in plus azi cand am plecat de pe loc tineam ambreiajul la maxim, eram pe teren fara inclinatie si tragea sa plece.

5) dupa ce am fost ieri la o tura de cateva ore pe un teren accidentat , unde s-a incins apa foarte tare si de cateva ori nu mai vroia sa porneasca... azi-dimineata mi-a pornit foarte greu. am dat la peda, pornet, se balbaia putin si murea, asta de 5-6 ori la rand, apoi a pornit din prima cu socul tras. Am uitat sa specific ca ieri cand m-am uitat la apa era plin de rugina in radiator, cum se spala? ii desfac furtunul de jos si las sa curga tot? trebuie sa ii bag si antigel? daca da in ce proportie?

 

 

cam atat imi amintesc deocamdata. nu am gasit alt loc unde sa pun acest topic deaceea l-am pus aici, sper sa nu-l stergeti daca nu e ok, va rog sa-l mutati unde trebuie. Multumesc anticipat! V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta!

 

Am uitat sa specific ceva. Cand am facut plinul am notat cati km am avut.. cand s-a terminat am ramas uimit de consumul de 8% pentru un cross de 50cmc... Asta cred ca se datoreaza problemei cu kilometrajul. Pinion sau alte piese nu cred ca are schimbate, nu vad care e treaba cu ea.

Editat de betarrt50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichid de racire 50%apa 50%antigel pentru bloc de aluminiu,spala inainte sistemul de racire cu apa.

daca s-a incins foarte tare si s-a oprit e posibil sa se fi calat(pistonul se dilata la temperatura mare)se intampla dar isi revine de multe ori.la rece e normal sa nu porneasca decat cu soc chiar daca e cald afara.

Daca zici ca nu trage e posibil sa trebuiasca sa o segmentezi(nu e ceva rar intalnit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok dar faza cu pornitul decat ieri mi s-a intamplat. Pana acum pornea la 2-3-4 pedale fara soc sau la prima cu soc.. ieri a pornit mult mai greu , asta dupa ce ce am chinuit-o ziua anterioara pe offroad cateva ore si a si fiert si nu mai pornea, ramasesem cu ea pe teren. Cum aflu daca are ceva si la segmenti? Mersi mult pentru sfaturi. Apropo... dupa ce schimb apa trebuie lasata ceva vreme fara sa o pornesc? sau asta se aplica decat in cazul in care a fost calda inainte? ca mi-a zis un amic ieri cand m-am dat cu ea ca sa ma duc acasa, sa schimb, dar sa nu ies cateva ore, sa n-o pornesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 4) Incearca sa mai strangi cablul de ambreiaj ,de jos de la cutia de viteze,mai desfaci putin de acolo si tragi de cablu 0.5-1 cm,sau mai mult daca este nevoie.

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 5 am rezolvat. Am desfacut, am curatat tot, era plin de rugina. Am bagat antigel si apa distilata. 50-50% si acum e ok.

 

 

FRATE VEZI SA NU FIE IN MILE 1MILA ESTE EGAL CU 1.6 KM ASA CA VEZI

Nu e in mile.. viteza o indica in KM/H deci nu e kilometrajul in mile.. alta idee? voi cum va explicati consumul de 8% la un 49cmc minarelli am6? si faza cu limitarea.. chiar nu stie nimeni ce inseamna o baterie dreptunghiulara cu + si - si dedesubt scris MAX ? si nu mai imi arata turatia cand apare bateria aia.. apare cam intre 3-5 mii. In plus am citit pe un forum ca la am6 sunt carburatoarele prea mici si nu le da destula benzina ca sa se tureze cat trebuie. Al meu e foarte mic, daca nu ma insel de 12mm. Un vecin de a avut rx50 il avea mult mai mare. Astept ceva pareri. Multumesc pentru cei ce m-au ajutat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul e cam mare.

Compresie s-ar putea sa nu prea ai,cand fierbe motorul e posibil sa iti arda garnitura de chiulasa sau sa iti caleze,pana nu ii desface cineva motorul sa iti vada segmentii nu ai de unde sa sti.

lichidul de racire se baga prin vasul de expansiune la tine probabil,nu prea cred ca ai buson de umplere pe instalatie.umpli instalatia o ciocanesti cu o cheie pe la furtune(usurel)ca sa iasa bulele de aer,o pornesti pana se incalzeste bine(pana in 90 de grade)sau pana iti intra ventilatorul(daca ai)o opresti si verifici nivelul apei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, mersi mult, insa am trecut peste pasul asta.. raman celelalte :scratch: azi o sa termin benzina si ii fac iar consumul sa vad cat iese.

 

mai stie cineva vreo rezolvare la problemele enumerate?

 

mai stie cineva vreo rezolvare la problemele enumerate?

 

M-am uitat azi mai bine si kilometrajul este setat pe mile. Viteza o arata in km/h dar la kilometraj arata in mile, cred ca au umblat la el si au modificat ca sa para ca are mai putin km. Stie cineva cumva cum pot sa-l dau inapoi pe km? Va rog mult de tot!

 

Inca ceva... turez motorul.... de la o anumita turatie apare o baterie cu + si - in capete, dedesubt scrie Max si jos unde ar trebui sa imi apara turatia scrie Vol sau ceva de genul. De acolo se mai tureaza putin, se aude mai tare, dar trage cam lafel. Deci nu o alsa sa urce in ture. Ce e de facut? In moment ce imi arat pe bord bateria aia si nu se mai tureaza trebuie sa fie ceva limitat electronic. Va rog sa va dati putin cu parerea si daca stiti unde pot gasi si un manual de utilizare la computerul de bord de a beta rrt50.

 

O seara frumoasa va doresc si cat mai multi km! Salutari cu farul... si mult noroi :D

 

se pare ca s-a stricat :kali:

 

O pornesc (foarte greu.. 6-7 pedale) , bag in viteza, cand dau drumul la ambreiaj merge, se tureaza (dar foarte tare) si trage ..mai deloc.. abia mai merge cu 30 in orice viteza.. Ce are? E ambreiajul dus? La inceput a mers cat de cat apoi a tot scazut din viteza.. Abia mai se ducea 60.. acum merge cu 20 sic eva... Ce ar trebui sa-i fac? va rog mult de tot sa ma ajutati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambreiaj nou

ok deci nu mai merge reglat nimic, sunt discurile uzate..? Nu stii unde as putea gasi si cat m-ar costa? si e greu de montat? Altceva ar mai putea avea? ca nu a avut apa in ea, nu stiu cum a facut de a p[ierdut-o dar mai mereu curge apa pe axcolo pe jos pe furtun cand merg cu ea mai turata, nu stiu daca e chiar normal.. si azi a curs din ea, cand o turam tare, foarte mult ulei de undeva de pe un furtun foarte subtire ce duce sub motor. De unde provine acel ulei si de ce il da afara?

 

Va rog mult de tot sa-mi dati un sfat, ceva, de unde iau si eu un manual de utilizare pentru beta rrt50 sau pentru motorul minarelli am6 (sa cumpar sau un website,ceva) , in special vreau ceva informatii despre bordul electronic. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok deci nu mai merge reglat nimic, sunt discurile uzate..? Nu stii unde as putea gasi si cat m-ar costa? si e greu de montat? Altceva ar mai putea avea? ca nu a avut apa in ea, nu stiu cum a facut de a p[ierdut-o dar mai mereu curge apa pe axcolo pe jos pe furtun cand merg cu ea mai turata, nu stiu daca e chiar normal.. si azi a curs din ea, cand o turam tare, foarte mult ulei de undeva de pe un furtun foarte subtire ce duce sub motor. De unde provine acel ulei si de ce il da afara?

 

Va rog mult de tot sa-mi dati un sfat, ceva, de unde iau si eu un manual de utilizare pentru beta rrt50 sau pentru motorul minarelli am6 (sa cumpar sau un website,ceva) , in special vreau ceva informatii despre bordul electronic. Multumesc anticipat!

 

 

cam multe bube inceark sa gasesti un mecani bun shi duo la el..........parerea mea..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, dar daca esti amabil poate imi dai un sfat, unde gasesc un manual de utilizare la computerul de bord. Si de unde cumpar ambreiaj pentru minarelli am6. Bafta si ms pt raspuns!

 

 

io zic ca atunci cnd ai reglat tuh ambreaju de fapt nu lai reglat ok k ambreaju nu se duce asa intr-o 100 de km din senin poate ai dereglat ceva pe acolo..............pt manual cauta pe siteurile date la service......... unde sunt postate manuale de reparatie............io pt un kymco am gasit chiar pe www.kymco.it......... nush vezi daca pe pagina de la Beta nu ii o sectiune dedicata pt asta.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am reglat ambreiajul decat de sus, in rest nu am umblat. am impresia ca era cam dus de cand l-am cumparat ca nu e ducea decat la 84km/h desi el a zis ca a luat 110 cu ea. In plus in ture mari tragea lafel ca in pe la 5000. Acum turata la maxim abia mai pleaca de pe loc. o sa-i schimb ambreiajul sa vad ce fac.. Aveti idee unde gasesc in Romania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria aia nu are cum sa arate o limitare electronica sau ceva. probabil arata ca atunci se incarca... nu stiu sigur.

motorul meu nu are contact,deci nici baterie :bounce: ce o fi cu el? daca a[area doar cand era farul sau alt consumator pornit intelegeam.. dar apare mereu. am facut si un clip ca sa vedeti mai bine ce se intampla: Vedeti aici! Multumesc mult pentru ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul meu nu are contact,deci nici baterie :lol: ce o fi cu el? daca a[area doar cand era farul sau alt consumator pornit intelegeam.. dar apare mereu. am facut si un clip ca sa vedeti mai bine ce se intampla: Vedeti aici! Multumesc mult pentru ajutor

 

 

ba dc nu spui si tuh de unde ejti si poate trece unu putin mai experimentat shi vede cam care is problemele si .............. na poate impreuna rezolvati mai ushor.................... nush ce sa zic ...........io is din TM .......nu prea stiu nush ce ,,,Dar sa iti schmb ambreaju nu ii mare flecareala.......... :bounce: :rock: :D :( poate unu din baieti astia mai inimoshi de aci de pe forum , care sta in apropierea ta ,,,,,,,,,,,,,, te poate ajuta.......... :P :lol:

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ambreiajul nu mai e problema mey, ala il cumpar si-l schimb chiar eu, trebuie sa ma edscurc...cum altfel sa invat daca nu vad eu cum sta treaba? cat despre computerul de bord :-?? asta a ramas acum problema...e aiurea rau, vedeti clipul si dati-va , va rog, cu parerea. Va multumesc mult pt raspunsurile postate pana acum! o zi frumoasa va doresc si cat mai multi km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ambreiajul nu mai e problema mey, ala il cumpar si-l schimb chiar eu, trebuie sa ma edscurc...cum altfel sa invat daca nu vad eu cum sta treaba? cat despre computerul de bord :-?? asta a ramas acum problema...e aiurea rau, vedeti clipul si dati-va , va rog, cu parerea. Va multumesc mult pt raspunsurile postate pana acum! o zi frumoasa va doresc si cat mai multi km...

 

 

nu stiu daca inveti prea multe ......... mai mult inveti daca vezi pe unul profi cum o face si care mai itzi explica cam ce si cum se face ...............

shi apropo vezi si tu la alte moto cu bord electronic daca exista acel indicator shi afla ce ii............ sau na vezi cumpara de pe ebay manualul............ nu stiu ce sa mai zic......... :bounce: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca inveti prea multe ......... mai mult inveti daca vezi pe unul profi cum o face si care mai itzi explica cam ce si cum se face ...............

shi apropo vezi si tu la alte moto cu bord electronic daca exista acel indicator shi afla ce ii............ sau na vezi cumpara de pe ebay manualul............ nu stiu ce sa mai zic......... :bounce: :rock:

ok, mersi mult pentru sfaturi :D O seara frumoasa iti doresc! :(

 

Salut... sa va maipovestesc cate ceva despre moto meu:

 

De o saptamana sta in garaj, il mai pornesc periodic (la 1-2 zile) dar nu merg cu el ca e ambreiajul dus si n-am avut pana acum timp sa-l duc sa mi-l faca. Cand dau sa-l pornesc... supriza: porneste din prima si fara soc. nu-mi vin sa cred, mai ales ca inainte pornea la a 3-4 peda cu socul pus. Ce fi cu ea de porneste asa repede? In schimb sunetul este foarte ciudat, mi se pare ca se aude destul de diferit. Cand turez si pun mana la toba, cam umezeste mana si arunca si ulei ars si uscat de pe toba, cred ca se umezeste din cauza aburului. Aveti idee, are ceva defect in afara de ambreiaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

intra pe id cristi_unchiu de mess si-ti dau eu manual complet ptr motor minarelli AM6

Salut. Am o beta RRT50... Am ales ceva mai mic pentru inceput ca sa invat sa merg, in special pe offroad si am observat cateva chestii care nu imi par in regula:

 

1) am impresia ca nu numara kilometrii cum trebuie. Am mers pe o strada din un cap in altul si inapoi si mi-a pus 1km doar, eu stiam ca are 1.5 km. Motocicleta are bord electronic, daca nu cumva vorbesc aiurea, are computer de bord. ar putea fi umblat pe acolo? (cred ca ar trebui sa icnerc in paralel cu o masina dar ie imi apare mereu o baterie desenata acolo cand am turatie peste 4-5 mii)

2) cand o turez pe la 4500 de ture apare desenata o baterie si scrie ceva in genul Max+ , mi-au spus mai multe persoane ca ar putea fi limitata din cdi, un amic ce a avut un rx50 spune ca a lui avea impresia ca se tura mai tare si tragea mai bine, in plus fugea mai tare, se ducea putin peste 100 in locuri unde a mea abia prinde 77, insa pe offroad, maia les la mal zice ca trage mai bine a mea.. Un tip care are motor ca al meu, insa modelul pana in 2000, a zis ca ar fi limitata din toba primara, insa eu nu inteleg de ce ar limita un 50cmc, mai ales cross. Pe net m-am uitat la multe clipuri si trag mult mai bine decat a mea. Alt tip mi-a zis ca ar putea fi din carburator ca nu ii da destula benzina sa se tureze cum trebuie.

3) daca ii pun un set de 80cmc mai trebuie neaparat si carburator si toba schimbata?

4) uneori intra cam greu in viteza, azi cand schimbam vitezele in jos tineam apasat ambreiajul la maxim dar nu vroia sa intre in viteza, uneori caraie, se aude urat, e vreo problema aici? in plus azi cand am plecat de pe loc tineam ambreiajul la maxim, eram pe teren fara inclinatie si tragea sa plece.

5) dupa ce am fost ieri la o tura de cateva ore pe un teren accidentat , unde s-a incins apa foarte tare si de cateva ori nu mai vroia sa porneasca... azi-dimineata mi-a pornit foarte greu. am dat la peda, pornet, se balbaia putin si murea, asta de 5-6 ori la rand, apoi a pornit din prima cu socul tras. Am uitat sa specific ca ieri cand m-am uitat la apa era plin de rugina in radiator, cum se spala? ii desfac furtunul de jos si las sa curga tot? trebuie sa ii bag si antigel? daca da in ce proportie?

 

 

cam atat imi amintesc deocamdata. nu am gasit alt loc unde sa pun acest topic deaceea l-am pus aici, sper sa nu-l stergeti daca nu e ok, va rog sa-l mutati unde trebuie. Multumesc anticipat! V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta!

 

Am uitat sa specific ceva. Cand am facut plinul am notat cati km am avut.. cand s-a terminat am ramas uimit de consumul de 8% pentru un cross de 50cmc... Asta cred ca se datoreaza problemei cu kilometrajul. Pinion sau alte piese nu cred ca are schimbate, nu vad care e treaba cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra pe id cristi_unchiu de mess si-ti dau eu manual complet ptr motor minarelli AM6

Salut. Am o beta RRT50... Am ales ceva mai mic pentru inceput ca sa invat sa merg, in special pe offroad si am observat cateva chestii care nu imi par in regula:

 

1) am impresia ca nu numara kilometrii cum trebuie. Am mers pe o strada din un cap in altul si inapoi si mi-a pus 1km doar, eu stiam ca are 1.5 km. Motocicleta are bord electronic, daca nu cumva vorbesc aiurea, are computer de bord. ar putea fi umblat pe acolo? (cred ca ar trebui sa icnerc in paralel cu o masina dar ie imi apare mereu o baterie desenata acolo cand am turatie peste 4-5 mii)

2) cand o turez pe la 4500 de ture apare desenata o baterie si scrie ceva in genul Max+ , mi-au spus mai multe persoane ca ar putea fi limitata din cdi, un amic ce a avut un rx50 spune ca a lui avea impresia ca se tura mai tare si tragea mai bine, in plus fugea mai tare, se ducea putin peste 100 in locuri unde a mea abia prinde 77, insa pe offroad, maia les la mal zice ca trage mai bine a mea.. Un tip care are motor ca al meu, insa modelul pana in 2000, a zis ca ar fi limitata din toba primara, insa eu nu inteleg de ce ar limita un 50cmc, mai ales cross. Pe net m-am uitat la multe clipuri si trag mult mai bine decat a mea. Alt tip mi-a zis ca ar putea fi din carburator ca nu ii da destula benzina sa se tureze cum trebuie.

3) daca ii pun un set de 80cmc mai trebuie neaparat si carburator si toba schimbata?

4) uneori intra cam greu in viteza, azi cand schimbam vitezele in jos tineam apasat ambreiajul la maxim dar nu vroia sa intre in viteza, uneori caraie, se aude urat, e vreo problema aici? in plus azi cand am plecat de pe loc tineam ambreiajul la maxim, eram pe teren fara inclinatie si tragea sa plece.

5) dupa ce am fost ieri la o tura de cateva ore pe un teren accidentat , unde s-a incins apa foarte tare si de cateva ori nu mai vroia sa porneasca... azi-dimineata mi-a pornit foarte greu. am dat la peda, pornet, se balbaia putin si murea, asta de 5-6 ori la rand, apoi a pornit din prima cu socul tras. Am uitat sa specific ca ieri cand m-am uitat la apa era plin de rugina in radiator, cum se spala? ii desfac furtunul de jos si las sa curga tot? trebuie sa ii bag si antigel? daca da in ce proportie?

 

 

cam atat imi amintesc deocamdata. nu am gasit alt loc unde sa pun acest topic deaceea l-am pus aici, sper sa nu-l stergeti daca nu e ok, va rog sa-l mutati unde trebuie. Multumesc anticipat! V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta!

 

Am uitat sa specific ceva. Cand am facut plinul am notat cati km am avut.. cand s-a terminat am ramas uimit de consumul de 8% pentru un cross de 50cmc... Asta cred ca se datoreaza problemei cu kilometrajul. Pinion sau alte piese nu cred ca are schimbate, nu vad care e treaba cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...