Sari la conținut

Papă Bateria...


Postări Recomandate

tot suzuki in genu asta am zi eu si la mine e alta minune... nu ma vait k n-am curent.. ci k imi baga prea mult.. am 2 baterii terminate la activ....

 

aveti vreo sugestei cum as putea remedia problema? de bagat imi baga undeva la 25 de volti. .acu nush la ce turatie k nu arata bine turometru....:grinbandit: oricum.. imi baga foarte mult in baterie...

 

as putea face un montaj ceva sa imi reduca tensiunea scoasa de releu ? din 25 sa o scada la 15... eventual...

 

pls sugestii k ma doare sufletu sa dau 100 si ceva d euro p un releu.... adik i-as da macar sa stiu k merge..... dar nu-mi permit...momentan....

ahaaaa, am vorbit pe messenger referitor la problema ta.....ia zi-mi, ce concluzii ai tras, pana la urma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahaaaa, am vorbit pe messenger referitor la problema ta.....ia zi-mi, ce concluzii ai tras, pana la urma?

 

pai.. masurate toate... concluzia e k m-am saturat odata... apoi... eu tind sa cred k e releul... dereglat.. dubios e k am masurat curentu care mi-l baga si la relanti baga 20 V si cand am accelerat mi-a scazut la 14... /:grinbandit: apoi a crescut iar p la 20-25... deci....contactii de la releu i-am curatat.. si da.. ai avut dreptate.. imi cer scuze k te-am indus in eroare.. dar releul are 5 papuci...si un fir prins la masa.. in surubu de prindere...

deci 6 in total....

 

nu stiu ce sa zic dar pana la urma o sa incerc cu alte relee sa vad cat baga si poate gasesc unu sa se potriveasca.. logic.. asta dak il gasesc ieftin.. k altfel mi-l comand original....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai.. masurate toate... concluzia e k m-am saturat odata... apoi... eu tind sa cred k e releul... dereglat.. dubios e k am masurat curentu care mi-l baga si la relanti baga 20 V si cand am accelerat mi-a scazut la 14... /:grinbandit: apoi a crescut iar p la 20-25... deci....contactii de la releu i-am curatat.. si da.. ai avut dreptate.. imi cer scuze k te-am indus in eroare.. dar releul are 5 papuci...si un fir prins la masa.. in surubu de prindere...

deci 6 in total....

 

nu stiu ce sa zic dar pana la urma o sa incerc cu alte relee sa vad cat baga si poate gasesc unu sa se potriveasca.. logic.. asta dak il gasesc ieftin.. k altfel mi-l comand original....

eu te-as sfatui sa-ti iei unul sh dar bun, asa iesi mai ieftin cu banii, ti-am explicat care sunt conditiile pentru alegerea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Hai sa va spun cum am rezolvat-o pe Suzi cea cu probleme la baterie. Cu putin ajutor am identificat problema> avea statorul de la alternator "copt" si facea scurt cu masa. Am scos statorul si cu ajutorul lui bogdanawo si al lui Dragos am rebobinat statorul. Am schimbat si periile la demaror si acu porneste la cheie.

 

Multam celor care au sarit cu sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am rebobinat un alternator de cbr la ilioara si nu am fost multumit, chiar daca nenea Sandu este ok , ca om.

In primul rand nu mai vede bine si mi-a bobinat alternatorul invers si am renuntat la o siguranta a cablurilor de iesire ca sa poata fi montat, cabluri prea scurte, dar cel mai grav este ca trecerile bobinelor au fost pre tensionate, iar la prinderea pe capac s-au piscat doua fire din bobinaj, pe care le-a izolat cu hartie !!

 

In final am pbservat ca lacul -rasina bicomponent este casanta si cade la vibratii si am renuntat sa-l montez, ca sa nu intre bucatilede lac in gaurile de presiune de ulei ale motorului.

 

 

exista un lac/ rasina special folosit pentru moto, pentru ca pe alternator nou am vazut ca nu este casant ca cel folosit la rebobinarea ilioara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am rebobinat un alternator de cbr la ilioara si nu am fost multumit, chiar daca nenea Sandu este ok , ca om.

In primul rand nu mai vede bine si mi-a bobinat alternatorul invers si am renuntat la o siguranta a cablurilor de iesire ca sa poata fi montat, cabluri prea scurte, dar cel mai grav este ca trecerile bobinelor au fost pre tensionate, iar la prinderea pe capac s-au piscat doua fire din bobinaj, pe care le-a izolat cu hartie !!

 

In final am pbservat ca lacul -rasina bicomponent este casanta si cade la vibratii si am renuntat sa-l montez, ca sa nu intre bucatilede lac in gaurile de presiune de ulei ale motorului.

 

 

exista un lac/ rasina special folosit pentru moto, pentru ca pe alternator nou am vazut ca nu este casant ca cel folosit la rebobinarea ilioara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...