Sari la conținut

bugix

Membru
  • Număr conținut

    69
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    bugixb

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    'onda 929
  • Numar Moto
    B 11 NSK
  • Club
    NSK riders

Informații profil

  • Motociclete detinute
    zzezereu

bugix's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Sal, mi s-a ars si mie a treia oara statorul (cel de pe moto, unul aftermarket, si unul rebobinat in delta,. care a tinut cam 9000 km). De unde ai luat la 100Euro ? Am mai schimbat la el si releul de incarcare si 2 baterii, acum am una noua pe motor. Ma tot gandesc sa incerc kitul de stator + rotor de la electrex, am vazut ca spun ca magnetul de la rotor e prea puternic si statorul se supraincalzeste (se simtea de pe capac daca faceai comparatie stanga - dreapta). http://www.electrexworld.co.uk/images/Gens...ature-graph.jpg Deja ma dispera chestia asta cu statoarele prajite . A incercat cineva kitul de le Electrex (nu vand statorul decat cu rotor la pachet)? http://www.electrexworld.co.uk/g89-ro89-ge...tor-3867-0.html Deja cred ca rotorul e problema, fabricantul de aftermarket din Germania nu a vrut sa mai vanda pentru 929, invokand acelasi motiv, ca e prea puternic rotorul. E adevarat ca nici u a vrut sa dea banii inapoi, statorul ala a tinut 1500km ....
  2. Sal, mi s-a ars si mie a treia oara statorul (cel de pe moto, unul aftermarket, si unul rebobinat in delta,. care a tinut cam 9000 km). De unde ai luat la 100Euro ? Am mai schimbat la el si releul de incarcare si 2 baterii, acum am una noua pe motor. Ma tot gandesc sa incerc kitul de stator + rotor de la electrex, am vazut ca spun ca magnetul de la rotor e prea puternic si statorul se supraincalzeste (se simtea de pe capac daca faceai comparatie stanga - dreapta). http://www.electrexworld.co.uk/images/Gens...ature-graph.jpg Deja ma dispera chestia asta cu statoarele prajite . A incercat cineva kitul de le Electrex (nu vand statorul decat cu rotor la pachet)? http://www.electrexworld.co.uk/g89-ro89-ge...tor-3867-0.html Deja cred ca rotorul e problema, fabricantul de aftermarket din Germania nu a vrut sa mai vanda pentru 929, invokand acelasi motiv, ca e prea puternic rotorul. E adevarat ca nici u a vrut sa dea banii inapoi, statorul ala a tinut 1500km ....
  3. Sal, mi s-a ars si mie a treia oara statorul (cel de pe moto, unul aftermarket, si unul rebobinat in delta,. care a tinut cam 9000 km). De unde ai luat la 100Euro ? Am mai schimbat la el si releul de incarcare si 2 baterii, acum am una noua pe motor. Ma tot gandesc sa incerc kitul de stator + rotor de la electrex, am vazut ca spun ca magnetul de la rotor e prea puternic si statorul se supraincalzeste (se simtea de pe capac daca faceai comparatie stanga - dreapta). http://www.electrexworld.co.uk/images/Gens...ature-graph.jpg Deja ma dispera chestia asta cu statoarele prajite . A incercat cineva kitul de le Electrex (nu vand statorul decat cu rotor la pachet)? http://www.electrexworld.co.uk/g89-ro89-ge...tor-3867-0.html Deja cred ca rotorul e problema, fabricantul de aftermarket din Germania nu a vrut sa mai vanda pentru 929, invokand acelasi motiv, ca e prea puternic rotorul. E adevarat ca nici u a vrut sa dea banii inapoi, statorul ala a tinut 1500km ....
  4. Salut, imi place fotografia din primul post, in special imaginea din planul secund femeia cu mana la gura. am avut si eu ZZR-eu, am fost multumit de moto .
  5. vezi Sport Riding Techniques, e explicat pe larg cum folosesti frana spate in conditii stradale.
  6. Masoara cele trei fire de la alternator pentru continuitate intre ele, vezi in manual pentru valori, dar sunt de obicei sub 1 Ohm si fiecare fir galben fata de masa sau borna - de la baterie, sa verifici daca n-are scurt. Masoara apoi cu mufa alternatorului decuplata tensiunea de iesire in gol din alternator de la relanti pana la 5000rpm. verifica si mufele, o mufa topita sau oxidata poate lua cu ea alternatorul daca pune iesirile in scurt
  7. Asa este , regulator de dacie merge doar pentru alternatoarele in excitatie. poti folosi puntea pentru scurt timp, dar nu exista blocul care sa limiteze tensiunea redresata si impinsa in circuitul electric. rolul lui este de a nu permite mai mult de 14.7 volti in circuit pentru ca altfel fierbe bateria sau se duc chestii gen CDI, PGM-FI sau alte lucruri utile. Bateria de tiristoare din interior pun la masa pentru scurt timp excesul de curent in momentul cand un prag (de obicei 14.7) este atins. campul magnetic al rotorului fiind fix, curentul si tensiunea generate de alternator cresc functie de rpm. subiectul s-a mai dezbatut pe forum.
  8. pentru temperaturi de 150 grade exista tub izolator siliconic poliuretanic (un pvc ) nu ca varnisul termoretractabil care nu tine mai mult de 120 grade. ce diametre iti trebuiesc ? exista si tuburi din fibra de sticla SCSI cu rezistenta la temperaturi nominale de pana la 180 grade, dar nu se gaseste pe piata decat la colaci de 100m.
  9. daca ai un ftp da detaliile de conexiune si pun eu acolo Mondo Enduro. Eu l-am gasit pe un forum sarbesc. terra ccirca n-am gasit sub nici o forma si nici filmele lui Nick Sanders
  10. Inainte de a-l schimba ar trebui sa verifici alternatorul si bateria pentru ca este posibil sa nu fie releul de vina. Pana in pragul de 14v releul baga in baterie totul din alternator, doar redresat. O baterie muci iti va aduce numai "bucurii" . un releu e intre 100 si 150 epuroi, ai mare noroc sa gasesti unul nou desi poti comanda unul de la electrex, aftermarket la banii astia.
  11. Are cineva manualul de cbr929 Rr fireblade care sa cuprinda si capitolul 20 ? in toate manualele pe care le-a gasit pe net scanate acesta lipseste si cuprinde metoda de invatare a unei alte chei HISS in ECM cu cheia originala (poate memora pana la 4 chei).
  12. Uite un document care raspunde la toate intrebarule si care te ajuta sa testezi circuitul. http://www.electrexworld.co.uk/pdfs/Troubl...MG-&-RR.pdf la 16 Volti cel mai probabil va fierbe bateria daca nu e cu gel, pentru nu mai functioneaza RR (adica nu mai functioneaza regimul de limitare a tensiunii (RR blocat deschis) in manual tensiunea de incarcare (si puterea ) este specificata pentru un anumit regim de RPM, ar trebui vazut pentru motorul tau. ca sa verifici RR, uite un ghid de la kawasanki, in afara de masurarea continuitatii. sau poti merge la un electrician .
  13. eu zic sa-l faci mai bine singur, daca ai un pic de simt tehnic. pe alte forumuri (non-moto) vei afla oricum mai multe informatii despre tehnologie, doar da un google. ramai cu satisfactia si poate si cu sculele la aceiasi bani si le mai poti folosi si ulterior. chiar daca iti ia de 4 ori mai mult timp chiar duminica, cand dumnezeu nu lucreaza, e priceless, pentru ca pentru altceva exista un brand......ochiu' dracului , toti il vrem !
×
×
  • Creează nouă...