Sari la conținut

Compresie Motor


rony2006
 Share

Postări Recomandate

Stie cineva care este presiunea care ar trebui sa aiba un motor de 49 cmc???Am facut rost de un manometru care se infileteaza in locul la bujie si am o presiune de 8 bari,si setul ii aproape nou.

Verifica in cartea de service sau in caracteristicile tehnice ce compresie trebuie sa ai. Compresia difera de la un scuter la altul, dar in general se invarte in jurul valorii de 11/1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde de setul motor...un set de marca ,2T ,gen malossi sport are compresie 11.8:1 : malossi MHR Replica are 13.8:1...cu cat setul este mai scump si mai performant cu atat are o rata mai mare de compresie...la cele chinezesti am observat ca se invarte in jurul lui 8:1...deci cred ca este bine,oricum,vb lui Vladul,trebuie sa iti scrie in cartea tehnica a scuterului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde si cum ai facut testul de presiune...tre sa dai la automat 10-15 secunde si cu gazul deschis la maxim,nu in pozitia de relanti,ca nu prea are ce sa comprime in cazul asta :D ...presiunea este cum a spus einstein , vreo 10-12 atm la un raport de 8:1....refa testul si spune-ne cum a iesit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,din pacate nu mai am dispozitivul ala,dar la o dacie (neaccelerata) am vazut ca are 14 bari,iar eu tot neaccelerat am 8 bari.Segmentii sunt doar de vreo 100 de km pe motor,nu cred ca aveau cum sa se alinieze capetele segemtilor ca pe canalele segmentilor de pe piston sunt 2 puncte care nu lasa sa se miste segmentii.Oare asta sa fie problema ca imi porneste numai daca dau filtrul de aer jos si pun mana la carburator (unde vine pus filtrul de aer)???Si am uitat sa va zic ceva cand am cumparat motorul era un pic mai lung decat cel original si l-am polizat putin pe margine:blbl:,ca daca nu imi palea in capacul de chiuloasa ca,camera de ardere era in capacul de la chiuloasa.

 

Multumesc pentru raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,din pacate nu mai am dispozitivul ala,dar la o dacie (neaccelerata) am vazut ca are 14 bari,iar eu tot neaccelerat am 8 bari.Segmentii sunt doar de vreo 100 de km pe motor,nu cred ca aveau cum sa se alinieze capetele segemtilor ca pe canalele segmentilor de pe piston sunt 2 puncte care nu lasa sa se miste segmentii.Oare asta sa fie problema ca imi porneste numai daca dau filtrul de aer jos si pun mana la carburator (unde vine pus filtrul de aer)???Si am uitat sa va zic ceva cand am cumparat motorul era un pic mai lung decat cel original si l-am polizat putin pe margine:blbl:,ca daca nu imi palea in capacul de chiuloasa ca,camera de ardere era in capacul de la chiuloasa.

 

Multumesc pentru raspunsuri

 

scz de doua posturi dar se incarca greu serverul

Editat de rony2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, un scuter cu raport de comprimare 8:1 (e vorba de un raport intre volumul maxim al camerei de ardere si cel minim , nu are unitati de masura)va avea aproximativ 10 bari la sfarsitul compresiei. Deci al tau e cam prastie. Vezi sa nu fie segmentii aliniati.

 

Faza aia cu aliniatul segmentilor e valabila doar la motoarele in 4 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitate in imaginea atasata,am polizat destul de precis pistonul pentru ca imi palea in capacu de la chiuloasa si nu putea sa faca o cursa complecta.Mi numa sa nu fi iesit primul segment afara.Am auzit la alti ca li sa rupt capu la piston :D dar mie nu avea cum sa imi faca asta ca atunci nu cred ca mai aveam compresie mai deloc si batea in timp ce dadeam la automat sau mergea motorul.

post-29992-1220552792_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu intelegi,era cu 2 zecimi (putin de tot oricum) mai lung decat pistonul original,si era la cota cu cilindru l-am bagat in cilindru si de abia cadea in jos(fara segmenti) deci sunt alezate egal.Si ce din cauza ca ii compresia prea mare sa nu porneasca decat daca pun mana la carburator la filtrul de aer???? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte in primele zile cand l-am pus pornea la automat,se simtea ca nu mai invarte ca inainte dar pornea ca cum apasai pe sonerie.Si de un timp am schimbat buretele filtrului de aer si am observat ca acesta lasa sa treaca mai usor aer prin el,decat prin cel original.Pe cel al lui l-am schimbat ca sa mancat de la benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot degeaba,de doua saptamani tot reglez la el si nimic :D asa in mers dupa ce porneste merge de rupe da,nu porneste decat daca pun mana acolo.

 

incearca si schimbai naiba pistonul ala polizat ca s-ar putea sa afecteze ,eu cred ca iti urca prea sus acum si compresie mare,ai facut tu ceva balarii pe acolo.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 12 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...