rony2006 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Stie cineva care este presiunea care ar trebui sa aiba un motor de 49 cmc???Am facut rost de un manometru care se infileteaza in locul la bujie si am o presiune de 8 bari,si setul ii aproape nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Stie cineva care este presiunea care ar trebui sa aiba un motor de 49 cmc???Am facut rost de un manometru care se infileteaza in locul la bujie si am o presiune de 8 bari,si setul ii aproape nou. Verifica in cartea de service sau in caracteristicile tehnice ce compresie trebuie sa ai. Compresia difera de la un scuter la altul, dar in general se invarte in jurul valorii de 11/1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 11/1 ce??? eu am zis daca ii buna presiunea de 8 bari.din pacate nu am carte tehnica,si nici la ce alt scuter sa masor. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 depinde de setul motor...un set de marca ,2T ,gen malossi sport are compresie 11.8:1 : malossi MHR Replica are 13.8:1...cu cat setul este mai scump si mai performant cu atat are o rata mai mare de compresie...la cele chinezesti am observat ca se invarte in jurul lui 8:1...deci cred ca este bine,oricum,vb lui Vladul,trebuie sa iti scrie in cartea tehnica a scuterului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 da,dar ex la o compresie de 14:1,14 reprezinta numarul de bari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 da,dar ex la o compresie de 14:1,14 reprezinta numarul de bari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Nu, un scuter cu raport de comprimare 8:1 (e vorba de un raport intre volumul maxim al camerei de ardere si cel minim , nu are unitati de masura)va avea aproximativ 10 bari la sfarsitul compresiei. Deci al tau e cam prastie. Vezi sa nu fie segmentii aliniati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 depinde si cum ai facut testul de presiune...tre sa dai la automat 10-15 secunde si cu gazul deschis la maxim,nu in pozitia de relanti,ca nu prea are ce sa comprime in cazul asta ...presiunea este cum a spus einstein , vreo 10-12 atm la un raport de 8:1....refa testul si spune-ne cum a iesit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 salut,din pacate nu mai am dispozitivul ala,dar la o dacie (neaccelerata) am vazut ca are 14 bari,iar eu tot neaccelerat am 8 bari.Segmentii sunt doar de vreo 100 de km pe motor,nu cred ca aveau cum sa se alinieze capetele segemtilor ca pe canalele segmentilor de pe piston sunt 2 puncte care nu lasa sa se miste segmentii.Oare asta sa fie problema ca imi porneste numai daca dau filtrul de aer jos si pun mana la carburator (unde vine pus filtrul de aer)???Si am uitat sa va zic ceva cand am cumparat motorul era un pic mai lung decat cel original si l-am polizat putin pe margine:blbl:,ca daca nu imi palea in capacul de chiuloasa ca,camera de ardere era in capacul de la chiuloasa. Multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) salut,din pacate nu mai am dispozitivul ala,dar la o dacie (neaccelerata) am vazut ca are 14 bari,iar eu tot neaccelerat am 8 bari.Segmentii sunt doar de vreo 100 de km pe motor,nu cred ca aveau cum sa se alinieze capetele segemtilor ca pe canalele segmentilor de pe piston sunt 2 puncte care nu lasa sa se miste segmentii.Oare asta sa fie problema ca imi porneste numai daca dau filtrul de aer jos si pun mana la carburator (unde vine pus filtrul de aer)???Si am uitat sa va zic ceva cand am cumparat motorul era un pic mai lung decat cel original si l-am polizat putin pe margine:blbl:,ca daca nu imi palea in capacul de chiuloasa ca,camera de ardere era in capacul de la chiuloasa. Multumesc pentru raspunsuri scz de doua posturi dar se incarca greu serverul Editat Septembrie 3, 2008 de rony2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Nu, un scuter cu raport de comprimare 8:1 (e vorba de un raport intre volumul maxim al camerei de ardere si cel minim , nu are unitati de masura)va avea aproximativ 10 bari la sfarsitul compresiei. Deci al tau e cam prastie. Vezi sa nu fie segmentii aliniati. Faza aia cu aliniatul segmentilor e valabila doar la motoarele in 4 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Deci cat trebe? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat Septembrie 4, 2008 Autor Share Postat Septembrie 4, 2008 da,as fi si eu interesant ce presiune trebuie sa aiba in general Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Ce anume ai polizat? Ca nu inteleg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat Septembrie 4, 2008 Autor Share Postat Septembrie 4, 2008 Uitate in imaginea atasata,am polizat destul de precis pistonul pentru ca imi palea in capacu de la chiuloasa si nu putea sa faca o cursa complecta.Mi numa sa nu fi iesit primul segment afara.Am auzit la alti ca li sa rupt capu la piston dar mie nu avea cum sa imi faca asta ca atunci nu cred ca mai aveam compresie mai deloc si batea in timp ce dadeam la automat sau mergea motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Tie iti iese pistonul din bloc? Sau are alezaj mai mare decat chiulasa? Ca in ambele cazuri cred ca ai compresie prea mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat Septembrie 4, 2008 Autor Share Postat Septembrie 4, 2008 Nu intelegi,era cu 2 zecimi (putin de tot oricum) mai lung decat pistonul original,si era la cota cu cilindru l-am bagat in cilindru si de abia cadea in jos(fara segmenti) deci sunt alezate egal.Si ce din cauza ca ii compresia prea mare sa nu porneasca decat daca pun mana la carburator la filtrul de aer???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Ce intelegi mai baiatule prin lung? E un cilindru are 2 cote: diametru si inaltime! Era prea mare in diametru si l-ai luat tu la flex? atunci poti sa-i pui cruce Oricum, daca nu avea compresia, puteai sa pui mana oriunde si nu pornea. Daca cu mana acolo porneste, insemna ca ai amestec sarac, si la pornire ai nevoie de amestec bogat. Deci ai nevoie sa reglezi carbelitorul sau sa-i faci socul sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat Septembrie 5, 2008 Autor Share Postat Septembrie 5, 2008 Pai cum naiba sa il polizez in diametru,desigur ca in inaltime,dar numai in capul pistonului pe margine cum am aratat in poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Am inteles, aveai chiulasa pentru un alezaj mai mic. asta in mod normal ar insemna compresie mare, se invarte motorul ok daca dai la demaror? Ca daca ai compresie mare, demarorul nu poate asigura turatia de pornire si ar avea nevoie de amestec mai bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat Septembrie 5, 2008 Autor Share Postat Septembrie 5, 2008 Inainte in primele zile cand l-am pus pornea la automat,se simtea ca nu mai invarte ca inainte dar pornea ca cum apasai pe sonerie.Si de un timp am schimbat buretele filtrului de aer si am observat ca acesta lasa sa treaca mai usor aer prin el,decat prin cel original.Pe cel al lui l-am schimbat ca sa mancat de la benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Regleaza amestecul sa fie mai bogat, adica mai desurubeaza surubul ala de amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat Septembrie 5, 2008 Autor Share Postat Septembrie 5, 2008 Tot degeaba,de doua saptamani tot reglez la el si nimic asa in mers dupa ce porneste merge de rupe da,nu porneste decat daca pun mana acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Tot degeaba,de doua saptamani tot reglez la el si nimic asa in mers dupa ce porneste merge de rupe da,nu porneste decat daca pun mana acolo. incearca si schimbai naiba pistonul ala polizat ca s-ar putea sa afecteze ,eu cred ca iti urca prea sus acum si compresie mare,ai facut tu ceva balarii pe acolo..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat Septembrie 6, 2008 Autor Share Postat Septembrie 6, 2008 Inainte merge foarte bine si cu pistonul asta,tot de la carburatie ii ceva,ma duc maine in targ sa vad daca gasesc un carburator cu filtru de aer care sa mi se potriveasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.