Jump to content
Sign in to follow this  
rony2006

Compresie Motor

Recommended Posts

Stie cineva care este presiunea care ar trebui sa aiba un motor de 49 cmc???Am facut rost de un manometru care se infileteaza in locul la bujie si am o presiune de 8 bari,si setul ii aproape nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stie cineva care este presiunea care ar trebui sa aiba un motor de 49 cmc???Am facut rost de un manometru care se infileteaza in locul la bujie si am o presiune de 8 bari,si setul ii aproape nou.

Verifica in cartea de service sau in caracteristicile tehnice ce compresie trebuie sa ai. Compresia difera de la un scuter la altul, dar in general se invarte in jurul valorii de 11/1

Share this post


Link to post
Share on other sites

11/1 ce??? eu am zis daca ii buna presiunea de 8 bari.din pacate nu am carte tehnica,si nici la ce alt scuter sa masor.

mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde de setul motor...un set de marca ,2T ,gen malossi sport are compresie 11.8:1 : malossi MHR Replica are 13.8:1...cu cat setul este mai scump si mai performant cu atat are o rata mai mare de compresie...la cele chinezesti am observat ca se invarte in jurul lui 8:1...deci cred ca este bine,oricum,vb lui Vladul,trebuie sa iti scrie in cartea tehnica a scuterului...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, un scuter cu raport de comprimare 8:1 (e vorba de un raport intre volumul maxim al camerei de ardere si cel minim , nu are unitati de masura)va avea aproximativ 10 bari la sfarsitul compresiei. Deci al tau e cam prastie. Vezi sa nu fie segmentii aliniati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde si cum ai facut testul de presiune...tre sa dai la automat 10-15 secunde si cu gazul deschis la maxim,nu in pozitia de relanti,ca nu prea are ce sa comprime in cazul asta :D ...presiunea este cum a spus einstein , vreo 10-12 atm la un raport de 8:1....refa testul si spune-ne cum a iesit....

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,din pacate nu mai am dispozitivul ala,dar la o dacie (neaccelerata) am vazut ca are 14 bari,iar eu tot neaccelerat am 8 bari.Segmentii sunt doar de vreo 100 de km pe motor,nu cred ca aveau cum sa se alinieze capetele segemtilor ca pe canalele segmentilor de pe piston sunt 2 puncte care nu lasa sa se miste segmentii.Oare asta sa fie problema ca imi porneste numai daca dau filtrul de aer jos si pun mana la carburator (unde vine pus filtrul de aer)???Si am uitat sa va zic ceva cand am cumparat motorul era un pic mai lung decat cel original si l-am polizat putin pe margine:blbl:,ca daca nu imi palea in capacul de chiuloasa ca,camera de ardere era in capacul de la chiuloasa.

 

Multumesc pentru raspunsuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,din pacate nu mai am dispozitivul ala,dar la o dacie (neaccelerata) am vazut ca are 14 bari,iar eu tot neaccelerat am 8 bari.Segmentii sunt doar de vreo 100 de km pe motor,nu cred ca aveau cum sa se alinieze capetele segemtilor ca pe canalele segmentilor de pe piston sunt 2 puncte care nu lasa sa se miste segmentii.Oare asta sa fie problema ca imi porneste numai daca dau filtrul de aer jos si pun mana la carburator (unde vine pus filtrul de aer)???Si am uitat sa va zic ceva cand am cumparat motorul era un pic mai lung decat cel original si l-am polizat putin pe margine:blbl:,ca daca nu imi palea in capacul de chiuloasa ca,camera de ardere era in capacul de la chiuloasa.

 

Multumesc pentru raspunsuri

 

scz de doua posturi dar se incarca greu serverul

Edited by rony2006

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu, un scuter cu raport de comprimare 8:1 (e vorba de un raport intre volumul maxim al camerei de ardere si cel minim , nu are unitati de masura)va avea aproximativ 10 bari la sfarsitul compresiei. Deci al tau e cam prastie. Vezi sa nu fie segmentii aliniati.

 

Faza aia cu aliniatul segmentilor e valabila doar la motoarele in 4 timpi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitate in imaginea atasata,am polizat destul de precis pistonul pentru ca imi palea in capacu de la chiuloasa si nu putea sa faca o cursa complecta.Mi numa sa nu fi iesit primul segment afara.Am auzit la alti ca li sa rupt capu la piston :D dar mie nu avea cum sa imi faca asta ca atunci nu cred ca mai aveam compresie mai deloc si batea in timp ce dadeam la automat sau mergea motorul.

post-29992-1220552792_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tie iti iese pistonul din bloc? Sau are alezaj mai mare decat chiulasa? Ca in ambele cazuri cred ca ai compresie prea mare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu intelegi,era cu 2 zecimi (putin de tot oricum) mai lung decat pistonul original,si era la cota cu cilindru l-am bagat in cilindru si de abia cadea in jos(fara segmenti) deci sunt alezate egal.Si ce din cauza ca ii compresia prea mare sa nu porneasca decat daca pun mana la carburator la filtrul de aer???? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce intelegi mai baiatule prin lung? E un cilindru are 2 cote: diametru si inaltime! Era prea mare in diametru si l-ai luat tu la flex? atunci poti sa-i pui cruce

Oricum, daca nu avea compresia, puteai sa pui mana oriunde si nu pornea. Daca cu mana acolo porneste, insemna ca ai amestec sarac, si la pornire ai nevoie de amestec bogat. Deci ai nevoie sa reglezi carbelitorul sau sa-i faci socul sa mearga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cum naiba sa il polizez in diametru,desigur ca in inaltime,dar numai in capul pistonului pe margine cum am aratat in poza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, aveai chiulasa pentru un alezaj mai mic. asta in mod normal ar insemna compresie mare, se invarte motorul ok daca dai la demaror? Ca daca ai compresie mare, demarorul nu poate asigura turatia de pornire si ar avea nevoie de amestec mai bogat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte in primele zile cand l-am pus pornea la automat,se simtea ca nu mai invarte ca inainte dar pornea ca cum apasai pe sonerie.Si de un timp am schimbat buretele filtrului de aer si am observat ca acesta lasa sa treaca mai usor aer prin el,decat prin cel original.Pe cel al lui l-am schimbat ca sa mancat de la benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regleaza amestecul sa fie mai bogat, adica mai desurubeaza surubul ala de amestec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot degeaba,de doua saptamani tot reglez la el si nimic :D asa in mers dupa ce porneste merge de rupe da,nu porneste decat daca pun mana acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tot degeaba,de doua saptamani tot reglez la el si nimic :D asa in mers dupa ce porneste merge de rupe da,nu porneste decat daca pun mana acolo.

 

incearca si schimbai naiba pistonul ala polizat ca s-ar putea sa afecteze ,eu cred ca iti urca prea sus acum si compresie mare,ai facut tu ceva balarii pe acolo.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte merge foarte bine si cu pistonul asta,tot de la carburatie ii ceva,ma duc maine in targ sa vad daca gasesc un carburator cu filtru de aer care sa mi se potriveasca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...