dani31 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 salut, care stiti prin Bucuresti unde gasesc furtun combustibil la metraj, diametre interioare 3, 4 si 6 mm? bagati ca ardeeeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 buuun, la alpadrino au de 3 si de 6 mm. alte variante unde am sanse sa gasesc si de 4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) buuun, la alpadrino au de 3 si de 6 mm. alte variante unde am sanse sa gasesc si de 4? depinde de ce lungime iti trebuie. daca iti trebuie in jur de 1m, gasesti la orice magazin de piese de dacie, furtunul de alimentare la modele vechi, pe carburatie, de la pompa de benzina la carburator. parca de 4mm e ala la diametru interior. daca nu, foloseste furtun de plastic de prefuzii, transparent. nu il ataca benzina si nu crapa in timp. sau, tot la dacie, cel de la stropitoarele de parbriz. bun si ala. Editat Septembrie 3, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 am fost pana la alpadrino si aveau ceva dar cu peretii foarte grosi si exterior din tesatura varianta cu improvizatii gen furtun de stropitoare parbriz sau perfuzii am incercat sa o evit to make a long story short am comandat furtunele originale cateva sute de mii in plus si trei zile de asteptare ca sa dorm linistit merci oricum amandurora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 in manuale este recomandat inlocuirea tuturor furtunelor de alimentare dupa 2 ani.oare o fi rau,sau, or fi prosti japonezii?in iarna o sa-mi comand si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 am fost pana la alpadrino si aveau ceva dar cu peretii foarte grosi si exterior din tesatura ala era furtun pentru motoare pe injectie, rezista la cateva atmosfere, era foarte bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Rau nu are cum sa fie, ideal ar fi ca dupa 2 ani sa schimbi mobra cu totul, ce zici? Asa stii sigur ca ai totul nou.Trebuie sa traiasca si ei din vanzarea de piese de schimb, nu? io as recomanda sa schimbe mobra cu totul la fiecare schimb de ulei. ai facut 3000km, maxim 4000, gata, alta mobra.... am fost pana la alpadrino si aveau ceva dar cu peretii foarte grosi si exterior din tesatura varianta cu improvizatii gen furtun de stropitoare parbriz sau perfuzii am incercat sa o evit to make a long story short am comandat furtunele originale cateva sute de mii in plus si trei zile de asteptare ca sa dorm linistit merci oricum amandurora nu stiu daca sunt chir improvizatii. in opinia mea si bazandu-ma pe observatii, furtunul transparent este mult mai trainic si mai rezistent decat cel de cauciuc. in afara faptului ca in timp devine rigid, nu face crapaturi orice i-ai face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Septembrie 4, 2008 Autor Share Postat Septembrie 4, 2008 ala era furtun pentru motoare pe injectie, rezista la cateva atmosfere, era foarte bun dar putin cam prea mult pentru un capac de rezervor de enduro, nu? sau pentru prea plinul de la radiator nu stiu daca sunt chir improvizatii. in opinia mea si bazandu-ma pe observatii, furtunul transparent este mult mai trainic si mai rezistent decat cel de cauciuc.in afara faptului ca in timp devine rigid, nu face crapaturi orice i-ai face. Da, asa este, furtunele originale erau toate transparente, sau in termeni un pic mai tehnici - din PVC nu din cauciuc. Numai ca si furtunul de PVC se imparte in mai multe dupa destinatie: de apa, de combustibil, pentru ind. alimentara etc. Nu stii cum va tine un furtun de apa in mediu de benzina, sau un furtun de perfuzie la temperaturi de 100 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 dar putin cam prea mult pentru un capac de rezervor de enduro, nu? sau pentru prea plinul de la radiator Da, asa este, furtunele originale erau toate transparente, sau in termeni un pic mai tehnici - din PVC nu din cauciuc. Numai ca si furtunul de PVC se imparte in mai multe dupa destinatie: de apa, de combustibil, pentru ind. alimentara etc. Nu stii cum va tine un furtun de apa in mediu de benzina, sau un furtun de perfuzie la temperaturi de 100 de grade. pvc, corect, nu-mi venea....adica imi statea pe limba dar nu se scuipa s-au comportat exemplar cele pe care le-am folosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 pvc e pvc!oriunde l-ai pune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 s-au comportat exemplar cele pe care le-am folosit. Numai ca te-ai cam chinuit sa le scoti de pe unde le-ai pus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Numai ca te-ai cam chinuit sa le scoti de pe unde le-ai pus... un pic, asa.....dar si cauciucul, cand se lipeste....hehe..... pvc e pvc!oriunde l-ai pune. adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.