Moldoveanu Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Salutare tuturor! De curand, din lipsa de compresie m-am apucat sa-i fac motorul scuterului meu, Gilera Runner de 125 cc. Pana aici, toate bune si frumoase. Am alezat cilindru, am cumparat piston nou cu tot cu segmenti, am fost cu ele la un mecanic, mi le-a montat, mi l-a pornit, am mers putin cu el, si cam atat. De aici a inceput partea nasoala. Acum cateva zile il porneam numai la automat, dupa ce stateam cateva secunde bune cu mana pe buton ca sa porneasca. (probabil ca pornea si la pedala, asta daca te tine sa dai 20, 30 de pedale). Cu alte cuvinte o lua greu. Daca mergeam putin cu el si se incalzea, a doua oara pornea mai repede, dar si asa, nu-mi statea la ralanti, trebuia sa-l tin turat ca altfel murea. Consum de benzina exagerat. Cu alte cuvinte sunt DISPERAT Am cumparat bujie originala, am verificat si da scanteie. Daca o scot e neagra si uda de benzina. Curge prea multa benzina? Nici daca nu-i dau gaz nu porneste. Care e problema atunci? Banuiesc ca toata treaba e de prin carburator de pe undeva. Dar din lipsa de cunostinte nu pot face nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Salutare tuturor! De curand, din lipsa de compresie m-am apucat sa-i fac motorul scuterului meu, Gilera Runner de 125 cc. Pana aici, toate bune si frumoase. Am alezat cilindru, am cumparat piston nou cu tot cu segmenti, am fost cu ele la un mecanic, mi le-a montat, mi l-a pornit, am mers putin cu el, si cam atat. De aici a inceput partea nasoala. Acum cateva zile il porneam numai la automat, dupa ce stateam cateva secunde bune cu mana pe buton ca sa porneasca. (probabil ca pornea si la pedala, asta daca te tine sa dai 20, 30 de pedale). Cu alte cuvinte o lua greu. Daca mergeam putin cu el si se incalzea, a doua oara pornea mai repede, dar si asa, nu-mi statea la ralanti, trebuia sa-l tin turat ca altfel murea. Consum de benzina exagerat. Cu alte cuvinte sunt DISPERAT Am cumparat bujie originala, am verificat si da scanteie. Daca o scot e neagra si uda de benzina. Curge prea multa benzina? Nici daca nu-i dau gaz nu porneste. Care e problema atunci? Banuiesc ca toata treaba e de prin carburator de pe undeva. Dar din lipsa de cunostinte nu pot face nimic. in 4 sau in 2 timpi????????????? shi inainte sa il "repari" mergea ok?????????????????? ceva simptome????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 ai verificat electrocorditoru` ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 ... vezi ca subt motor exista un electro batator de covoare care nu este setat cum trebe, futei 2 3 ciocane, stil Bahoy (da un sarci pe youtube "bahoy depanator") si sa vezi ca merge ca ceasu elvetian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vici Biker Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 cand s`a lovit coliziunea de impact ... cu tachetii si alea alea ... atunci nu ti`a mai pornit tie motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Ba ce bulangii sunteti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 cand s`a lovit coliziunea de impact ... cu tachetii si alea alea ... atunci nu ti`a mai pornit tie motoru Vezi nebunule ca e de la variatoru ala de 13 cai ) PS. parerea mea e ca ti-a cazut relantiu in baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moldoveanu Postat Septembrie 9, 2008 Autor Share Postat Septembrie 9, 2008 e in 2 timpi. dar ce mai conteaza.... am sa-i fuck 2, 3 ciocane asa cum am primit recomandare mai sus. ca si asa altceva mai bun n-am ce sa-i fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 dute cu ea la mecanic e posibil sa fie carburatorul sau sa nu aiba compresie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) dute cu ea la mecanic e posibil sa fie carburatorul sau sa nu aiba compresie si pistonu de unde l-ai luat?de la rusi?) Editat Septembrie 10, 2008 de Tomek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moldoveanu Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 Pistonu l-am luat pe comanda, adus din italia cred. Un mecanic bun nu cunosc. De aceea am apelat aici. cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Pistonu l-am luat pe comanda, adus din italia cred. Un mecanic bun nu cunosc. De aceea am apelat aici. cineva? Cred ca ai carburatorul dereglat. Regleaza-l si tu cat de cat cu surubelnita. Ai 2 suruburi care sunt iesite in afara. Unul e pentru aer si unul pentru benzina. Ala de aer trebuie deschis 2,5 ture (bininteles, dupa ce l-ai inchis), iar ala de benzina il reglezi dupa relanti. Sper sa mearga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Cred ca ai carburatorul dereglat. Regleaza-l si tu cat de cat cu surubelnita. Ai 2 suruburi care sunt iesite in afara. Unul e pentru aer si unul pentru benzina. Ala de aer trebuie deschis 2,5 ture (bininteles, dupa ce l-ai inchis), iar ala de benzina il reglezi dupa relanti. Sper sa mearga! Nu exista surub de benzina..... trebuie sa ai 2 suruburi de reglaj,reglajul se face cu motorul cald(adica ai conditie obligatorie sa il pornesti) surubul mai mare este pentru relanti iar surubul mai mic pentru aer. strangi surubul de relanti pana iti sta la relanti fara sa trebuiasca sa o accelerezi tu,inainte sa faci asta eu iti recomand sa inchizi aerul la maxim(tine minte sa numeri turele-numeri cate jumatate de tura/o rotatie a surubului la 180 de grade)apoi deschizi aerul la 2 ture jumate. Cu motorul cald deschizi aerul cate jumate de tura sau il inchizi in functie de cum se aude motorul,cand auzi ca motorul merge cel mai rotund si are relantiul cel mai mare inseamna ca acolo ai reglajul optim. Nu e chiar simplu daca nu ai vazut niciodata dar poate ai succes,trebuie sa te joci cu suruburile alea 2 si sa intelegi fiecare ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Nu exista surub de benzina.....trebuie sa ai 2 suruburi de reglaj,reglajul se face cu motorul cald(adica ai conditie obligatorie sa il pornesti) surubul mai mare este pentru relanti iar surubul mai mic pentru aer. strangi surubul de relanti pana iti sta la relanti fara sa trebuiasca sa o accelerezi tu,inainte sa faci asta eu iti recomand sa inchizi aerul la maxim(tine minte sa numeri turele-numeri cate jumatate de tura/o rotatie a surubului la 180 de grade)apoi deschizi aerul la 2 ture jumate. Cu motorul cald deschizi aerul cate jumate de tura sau il inchizi in functie de cum se aude motorul,cand auzi ca motorul merge cel mai rotund si are relantiul cel mai mare inseamna ca acolo ai reglajul optim. Nu e chiar simplu daca nu ai vazut niciodata dar poate ai succes,trebuie sa te joci cu suruburile alea 2 si sa intelegi fiecare ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moldoveanu Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 sal 2 all again. pana la urma am ajuns cu el la un service, unde acolo mi-a schimbat o pompa de vacum, si mi-a curatat si reglat carburatorul la greu. dupa aceea, a pornit la sfert de pedala. cam asta era problema lui. acum ma plimb fericit cu el. insa acum am alta problema. nu mai am niciun pic de curent in el. bateria nu o mai incarca, lumini nu mai am, nici claxon, nimic. si nici dupa ce il pornesc la pedala nu am lumini. o idee ceva, de la ce poate sa fie? am auzit ceva de un releu? astept pareri. mersi pentru ajutor, celor ce au postat mai sus. asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.