Sari la conținut

Probleme La Motor


Postări Recomandate

Salutare tuturor!

 

De curand, din lipsa de compresie m-am apucat sa-i fac motorul scuterului meu, Gilera Runner de 125 cc. Pana aici, toate bune si frumoase. Am alezat cilindru, am cumparat piston nou cu tot cu segmenti, am fost cu ele la un mecanic, mi le-a montat, mi l-a pornit, am mers putin cu el, si cam atat. De aici a inceput partea nasoala. Acum cateva zile il porneam numai la automat, dupa ce stateam cateva secunde bune cu mana pe buton ca sa porneasca. (probabil ca pornea si la pedala, asta daca te tine sa dai 20, 30 de pedale). Cu alte cuvinte o lua greu. Daca mergeam putin cu el si se incalzea, a doua oara pornea mai repede, dar si asa, nu-mi statea la ralanti, trebuia sa-l tin turat ca altfel murea. Consum de benzina exagerat. Cu alte cuvinte sunt DISPERAT :D

Am cumparat bujie originala, am verificat si da scanteie. Daca o scot e neagra si uda de benzina. Curge prea multa benzina? Nici daca nu-i dau gaz nu porneste. Care e problema atunci?

 

Banuiesc ca toata treaba e de prin carburator de pe undeva. Dar din lipsa de cunostinte nu pot face nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

De curand, din lipsa de compresie m-am apucat sa-i fac motorul scuterului meu, Gilera Runner de 125 cc. Pana aici, toate bune si frumoase. Am alezat cilindru, am cumparat piston nou cu tot cu segmenti, am fost cu ele la un mecanic, mi le-a montat, mi l-a pornit, am mers putin cu el, si cam atat. De aici a inceput partea nasoala. Acum cateva zile il porneam numai la automat, dupa ce stateam cateva secunde bune cu mana pe buton ca sa porneasca. (probabil ca pornea si la pedala, asta daca te tine sa dai 20, 30 de pedale). Cu alte cuvinte o lua greu. Daca mergeam putin cu el si se incalzea, a doua oara pornea mai repede, dar si asa, nu-mi statea la ralanti, trebuia sa-l tin turat ca altfel murea. Consum de benzina exagerat. Cu alte cuvinte sunt DISPERAT :D

Am cumparat bujie originala, am verificat si da scanteie. Daca o scot e neagra si uda de benzina. Curge prea multa benzina? Nici daca nu-i dau gaz nu porneste. Care e problema atunci?

 

Banuiesc ca toata treaba e de prin carburator de pe undeva. Dar din lipsa de cunostinte nu pot face nimic.

 

 

in 4 sau in 2 timpi????????????? shi inainte sa il "repari" mergea ok?????????????????? ceva simptome?????????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... vezi ca subt motor exista un electro batator de covoare care nu este setat cum trebe, futei 2 3 ciocane, stil Bahoy (da un sarci pe youtube "bahoy depanator") si sa vezi ca merge ca ceasu elvetian :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pistonu l-am luat pe comanda, adus din italia cred.

 

Un mecanic bun nu cunosc. De aceea am apelat aici.

 

cineva?

Cred ca ai carburatorul dereglat. Regleaza-l si tu cat de cat cu surubelnita. Ai 2 suruburi care sunt iesite in afara. Unul e pentru aer si unul pentru benzina. Ala de aer trebuie deschis 2,5 ture (bininteles, dupa ce l-ai inchis), iar ala de benzina il reglezi dupa relanti. Sper sa mearga!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai carburatorul dereglat. Regleaza-l si tu cat de cat cu surubelnita. Ai 2 suruburi care sunt iesite in afara. Unul e pentru aer si unul pentru benzina. Ala de aer trebuie deschis 2,5 ture (bininteles, dupa ce l-ai inchis), iar ala de benzina il reglezi dupa relanti. Sper sa mearga!

Nu exista surub de benzina.....

trebuie sa ai 2 suruburi de reglaj,reglajul se face cu motorul cald(adica ai conditie obligatorie sa il pornesti)

surubul mai mare este pentru relanti iar surubul mai mic pentru aer.

strangi surubul de relanti pana iti sta la relanti fara sa trebuiasca sa o accelerezi tu,inainte sa faci asta eu iti recomand sa inchizi aerul la maxim(tine minte sa numeri turele-numeri cate jumatate de tura/o rotatie a surubului la 180 de grade)apoi deschizi aerul la 2 ture jumate.

Cu motorul cald deschizi aerul cate jumate de tura sau il inchizi in functie de cum se aude motorul,cand auzi ca motorul merge cel mai rotund si are relantiul cel mai mare inseamna ca acolo ai reglajul optim.

Nu e chiar simplu daca nu ai vazut niciodata dar poate ai succes,trebuie sa te joci cu suruburile alea 2 si sa intelegi fiecare ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista surub de benzina.....

trebuie sa ai 2 suruburi de reglaj,reglajul se face cu motorul cald(adica ai conditie obligatorie sa il pornesti)

surubul mai mare este pentru relanti iar surubul mai mic pentru aer.

strangi surubul de relanti pana iti sta la relanti fara sa trebuiasca sa o accelerezi tu,inainte sa faci asta eu iti recomand sa inchizi aerul la maxim(tine minte sa numeri turele-numeri cate jumatate de tura/o rotatie a surubului la 180 de grade)apoi deschizi aerul la 2 ture jumate.

Cu motorul cald deschizi aerul cate jumate de tura sau il inchizi in functie de cum se aude motorul,cand auzi ca motorul merge cel mai rotund si are relantiul cel mai mare inseamna ca acolo ai reglajul optim.

Nu e chiar simplu daca nu ai vazut niciodata dar poate ai succes,trebuie sa te joci cu suruburile alea 2 si sa intelegi fiecare ce face.

 

 

:unsure: :P :scratch: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

sal 2 all again.

 

pana la urma am ajuns cu el la un service, unde acolo mi-a schimbat o pompa de vacum, si mi-a curatat si reglat carburatorul la greu. dupa aceea, a pornit la sfert de pedala. cam asta era problema lui.

acum ma plimb fericit cu el.

 

insa acum am alta problema.

nu mai am niciun pic de curent in el. bateria nu o mai incarca, lumini nu mai am, nici claxon, nimic. si nici dupa ce il pornesc la pedala nu am lumini. o idee ceva, de la ce poate sa fie? am auzit ceva de un releu? astept pareri.

 

mersi pentru ajutor, celor ce au postat mai sus.

 

asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...