Sari la conținut

Un Sfat,o Parere


mihainipra
 Share

Postări Recomandate

,nu mai intalnisem asa un tip de delcou! am incercat ceva combinatii si am constatat ca acest tip de distribuitopr a fost gandit pentru un motor cu 4 cilindri -si aveam ceva combinatii cand (din intamplare 3 din4 )scanteia dadea bine pt dreptu' - deci dreptu' mergea ceas si stingu aiurea!

se lasa ceata la mine! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se lasa ceata la mine! :laugh:

cu prima ocazie o fac o poza cu delcoul,sa fiu mai explicit.Platina e fixa,delcoul,adica cele 2piese care asigura''centrifugarea'' sunt prinse de axa cu un surub,piesa care se fixeaza de ax se aseaza doar in doua pozitii posibile (la 180)cealalta piesa se aseaza in forma de cruce (a sf Andrei) pe prima prinsa in doua pozitii posibile( la ~45de grade)

imi cer scuze de limbajul folosit dar nu stiu sa folosesc termeni mai speciali

Laun motor clasic,nu poti decat scoate axul delcoului sa cresti avansul sau sa-l scazi pana-l ''pui la punct'' si pe urma sa-l invarti putin in jurul axei sa-l reglezi: toate chestiile astea legate de aprindere nu le poti face la nipru!si mai ales nu trebuie sa vezi daca se respecta ordinea de aprindere(daca asezi fisele corect) si nu mai verifici momentul aprinderii(scanteia)pe fiecare piston in parte, pentru ca nu exista alte combinatii(delcoul pe invirte si da scinteie pe rind la fiecare in parte -daca unu e pus la punct - toate sunt! )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa nu mai deschid alt topic am sa intreb aici...

De ceva vreme nu imi mai porneste vaca, tot despre un nipru e vorba, aprindere -ok, reglaj supape-ok,baterie buna..instalatie ok...nu imi ajunge benzina pe cilindri, nici la unu nici la altu...si nu mai vrea s-o ia nicicum.

Am desfacut carbelitoarele si le-am spalat/ curatat de 2 ori.Nimic. Am zis ca poate e de la garniturile carbului..pe care le-am schimbat chiar inainte sa inceapa sa imi faca problema asta..dar nu cred ca e de la ele...pt ca sunt identice cu cele vechi...nu au nimic mai diferit..si si is puse corect..fara sa iasa in afara..sau sa fie sugrumate..

Any ideas..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa nu mai deschid alt topic am sa intreb aici...

De ceva vreme nu imi mai porneste vaca, tot despre un nipru e vorba, aprindere -ok, reglaj supape-ok,baterie buna..instalatie ok...nu imi ajunge benzina pe cilindri, nici la unu nici la altu...si nu mai vrea s-o ia nicicum.

Am desfacut carbelitoarele si le-am spalat/ curatat de 2 ori.Nimic. Am zis ca poate e de la garniturile carbului..pe care le-am schimbat chiar inainte sa inceapa sa imi faca problema asta..dar nu cred ca e de la ele...pt ca sunt identice cu cele vechi...nu au nimic mai diferit..si si is puse corect..fara sa iasa in afara..sau sa fie sugrumate..

Any ideas..?

poate e infundat filtrul din robinet . Curge benzina daca inunzi din buton? Pune benzina noua sa fi sigur. Scinteia este cind trebuie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...