DR HOUSE Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 1 - Care dintre BMW-urile F650 GS din 2005, 2006 sau 2007 are 2 cilindrii?2 - Ce diferenta de putere a motorului exista intre modelele mai sus mentionate? 3 - De ce credeti ca au ales sa inalte GS-ul 2008 facandu-l astfel inaccesibil celor indragostiti de model dar care sunt limitati de inaltime? 4 - Exista vreo reprezentanta BMW care are pe stoc sau aduce second-hand din Germania, modele 2006 sau 2007? A, si sa nu uit: 5 - Unde se fabrica GS-ul F650? Germania sau China/Coreea? SALVE AMBELE BICILINDRICE ,SUNT BETON LE-AM TESTAT...LA BUDAPESTA........DIFERA PRIN SASIU CAI SI CUPLU...........F 650 FIIND MAI STRADAL.............IAR F 800 MAI DE OFF ROAD...........AMBELE AU RACIRE PE APA SI UN CUPLU FORMIDABIL.........IN PLUS LA F800 SE POATE COMANDA SAUA SCOBITA PROBABIL MI-L VOI LUA CA SI MOTOR 2 ,DE TOATA ZIUA DIN BUDAPESTA ,DEOARECE FIIND CLIENTUL LOR MI-AU FACUT UN PRETZ ,FULL SUPER TARE SALVE AMBELE BICILINDRICE ,SUNT BETON LE-AM TESTAT...LA BUDAPESTA........DIFERA PRIN SASIU CAI SI CUPLU...........F 650 FIIND MAI STRADAL.............IAR F 800 MAI DE OFF ROAD...........AMBELE AU RACIRE PE APA SI UN CUPLU FORMIDABIL.........IN PLUS LA F800 SE POATE COMANDA SAUA SCOBITA PROBABIL MI-L VOI LUA CA SI MOTOR 2 ,DE TOATA ZIUA DIN BUDAPESTA ,DEOARECE FIIND CLIENTUL LOR MI-AU FACUT UN PRETZ ,FULL SUPER TARE STIU MODEL 2006 .......2500 KM ...STOC ,,,VREO 4500 VREA PE EL.........DACA VREI MONOCILINDRIC...............PERSONAL ....MA ABTZIN.........LA 120 KM DEVINE FT INSTABIL....... IN SCHIMB IN ORAS ESTE BICICLETA............MOTORUL ESTE IN ARAD...........ESTE AL TATALUI UNUI PRIETEN ,CARE ESTE PREA MOS PT ASA CEVA,,,,,,,,,,,, PERSOANA DE CONTACT,,,,,,,DAN SARBU,,,0740160948.......ESTE PRIETENUL MEU SPUI CA AI PONTUL DE LA DR STANUT ,CU ADVENTURERUL..............INITZIAL AM VRUT SA-L CUMPAR EU.........DAR NU SERVESC MONOCILINDRE Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 @Purghy Vezi ca daca nu ajungi cu picioarele la pamant in mod civilizat, se poate cobora mobra din fata... din prinderile telescoapelor. Am inteles de la cineva care a facut asta ca s'ar putea cobora cam 4 cm, fara sa inceapa sa loveasca in cadru, etc. Ceea ce aduce modelul 2008 la nivelul celor vechi ca inaltime. Nu stiu insa daca la F800 este aceeasi furca fata, trebuie verificat. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Mersi pt. raspuns. Nu vreau x-country ca-s chitita pe modelul asta. As fi ales modelul 2008 dar e prea inalt mama ei de treaba; si stiu ce spun, m-am suit pe el... si pe F800... Ramane modelul 2007 cred dar tot trebuie sa mai lamuresc niste chestii...La intrebarea 4 inca n-am primit raspuns... Nu am citit toate posturile sa vad ce s-a mai raspuns dar vad ca faci o mare confuzie: amesteci F650GS (noul, bicilindru) cu F800GS, ambele aparute oficial in 2008, amblele bicilindru de 800 insa cu putere diferita. F800GS este foarte inalt. Am 1,86m si nu m-am simtit in largul meu sa stau pe vafruri la stop. Chiar si cu varianta de sa mai joasa este destul de inalt. Noul F650GS este insa mai scund putin din start si poate fi comandat "tiefregelung" adica garda la sol putin mai mica si deasemenea cu sa putin mai joasa. Este ideal pt persoane mai scunde. Deasemenea este putin mai ieftin iar saua clar mai confortabila si mai adaptatata pt mers la drum lung. Capacitatea off-road este foarte putin afectata fata de F800GS, nu cred ca un om normal ajunge la limitele alea. Singurul dezavantaj mi se pare frana monodisc fata dar se pare ca oricum este foarte eficienta. In nr pe sept UM gasesti la AlpenMasters F650GS. Vlad Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate