Sari la conținut

Fiabilitate Kawasaki


XCS911
 Share

Postări Recomandate

In principal depinde de fiecare model in parte dar si de felul cum s-a mers cu ea. Adica sunt motoare de Kawasaki ce depasesc cu usurinta 50 mii de km, iar altele care crapa pana acolo....

Cele dupa 2002, 2003 mai noi sunt destul de fiabile, insa alea mai vechi ....???

:)

Editat de LaurBalaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am cautat eu forumuri si pareri despre GPZ, erau destui care trecusera de 100'000 kilometri bine mersi. Recordul era al unuia cu 100'000 de mile (aproximativ 160'000 kilometri). Ce sa mai ceri ?

 

Conteaza mult cum ai grija de motor (asteptat pana ajunge la temperatura optima, evitarea turarii fara sarcina, ulei de calitate si schimbat la timp, filtrul asemenea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste cu Andyatf ca el are zx6r cumparat la tipla anul asta (model 2004) si se bucura de motorisca aia de parca ar fii furata :)

 

Cre' ca a stat mai mult prin service cu ea decat s-a plimbat :eek:

 

PS Nu se mai fac kawasaki-urile cum se facea odinioara :P GPZ Rules la fiabilitate se pare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat cu search-ul.

 

Tin sa va confirm faptul ca astea, Kawasaki, sunt cam de K.acat.

A mea are cam 100.000 de kilometri si m-am saturat de ea ca de mere acre.

N-a vrut sa se strice la ea nimic, nici macar o data, 're-ar al dreacu' de rabla obosita. O vind, gata.

Am incercat si cu blana si tot nu se strica; sau macar sa aud si eu o bataie, ceva...

Na, ce vreti, nu e Honda.... :eek:

 

Ce baliverne... :)   (No offence intended)

211968[/snapback]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiti mai seriosi.

 

Honda are cel mai bun suport de service. Doar atat.

 

Voi chiar credeti ca Honda/Suzu/Kawa sau Yama fac motoare?

 

Ei le proiecteaza si dupa aia incep: cadrul de la firma x, franele de la y .. tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca odata mai demult se gandeau motoarele......................generatia din ziua de astazi sunt mult prea impinse la limita (atf-ul stie)

239066[/snapback]

 

Ete ca ajunsei si subiect de dicutie :) Este adevarat, am ceva probleme de ordin mecanic cu motorul meu. Cred insa ca la mine a fost o chestie efectiv de noroc (tin sa mentionez ca sunt plin de noroc ca broasca de par). Un parlit de cuzinet s-a miscat de la locul sau. Am auzit si de R1 model 2004 cu piston spart.

Pana la urma asta este riscul pe care ti-l asumi cand achizitionezi o astfel de bestiuta a carei tehnologie este on za` edge.

 

Tot ce sper este ca sa imi recuperez waka din service azi sau maine ca sa pot participa si eu la parada de sambata de la Targoviste....asa ca tineti-mi pumnii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca va spun ca BMW sunt cele mai fiabile sariti pe mine ca sunt offtopic.

Bun! Sa va zic de Kawa:

 

In 2002 am mers o vara pe un motor imprumutat de la un amic neamtz. Kawasaki ZX7R din 1998. Printre cele mai reusite motoare facute de Kawa dupa celebra serie GPz. Avea 50.000 de km in 4 ani, mergea neamtzul cu el pe circuit in Austria, se dadea pe circuit de ii sareau pistoanele si pe urma venea Austria - Bucuresti in mai putin de 24 de ore. Motorul era preparat cu frane pt circuit, galerii modificate, tobe sport, filtru aer sport, admisia de benzina modificata, pompa de ulei modificata (pt presiune mai mare la ulei) si alte mici chichitze. Motorul scotea cam 145 de cai. Dar neamtzul e neamtz: era de o rigurozitate la intretinere si exploatare cum nici japonezii nu cred ca se gandisera vreodata. Omul incalzea motorul, nu il tura in gol, schimba consumabilele, il ducea la service la intervale regulate, etc. si se bucura de el pe circuit si pe sosea, nu facand burn-out sau wheelie.

Am vorbit cu el in primavara, motorul are un zgomot la lantzul de distributie, in cazul in care avea cam 70.000 de km deja. Atat am avut de spus. Concluziile le trageti voi.

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul e sa ai grija de el asa cum trebuie. Daca-i dai gaz cat incape pe teava de-l ia dracu' pretentiile de fiabilitate scad. Dar honda e un pic in fata tuturor... (parerea mea) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Omul incalzea motorul, nu il tura in gol, schimba consumabilele, il ducea la service la intervale regulate, etc. si se bucura de el pe circuit si pe sosea, nu facand burn-out sau wheelie.

239093[/snapback]

:)

 

exact, aici sta toata fiabilitatea unui motor. exceptand modelele proaspat scoase pe piata - unde unele exemplare pot avea hibe de fabricatie sau proiectare, eliminate in primele luni de viata - toata fiabilitatea sta in mare parte in modul de exploatare, calitatea consumabilelor si intervalele de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...