Sari la conținut

Vreau Sa Imi Fac Nipru, Ajutor :)


AlexandruC
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Terente
am eu un nipru si vreau sa il vand.... 0765332468 sau 0731162696

 

 

Ia baga dumneata niste detalii aici.Si niste poze ca nu strica.Spune de starea actelor si starea motorului si unde se poate vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va spun ce am mai facut.

La baie am pus garnitura de cauciuc cu pluta, cu silicon pe ambele parti. Carburatoarele inca nu le-am pus la loc ca am pierdut cuiul ponton de la unu si noile cabluri ce acceleratie nu imi intra gaurile alea din manere(comenzi), deci naspa, tre sa imi iau altele.

Acum la electrica. pe schema ai vad ca sunt 2 fire directe intre regulator de tensiune si alternator/generator, si al treilea(cel de la acmulator) trece printr-o siguranta. Asa e buna treaba? ca electrica mi-a facut-o un tip acum vreo 2 ani care nu prea avea treaba cu motoarele si.. cred ca a cam zapacit-o pe ici pe colo(nu e chiar ca in scheme). Daca puteti puneti si 2 poze si vad exact care cum; adica una la gen si una la alternator. DAca nu macar un raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va spun ce am mai facut.

La baie am pus garnitura de cauciuc cu pluta, cu silicon pe ambele parti. Carburatoarele inca nu le-am pus la loc ca am pierdut cuiul ponton de la unu si noile cabluri ce acceleratie nu imi intra gaurile alea din manere(comenzi), deci naspa, tre sa imi iau altele.

Acum la electrica. pe schema ai vad ca sunt 2 fire directe intre regulator de tensiune si alternator/generator, si al treilea(cel de la acmulator) trece printr-o siguranta. Asa e buna treaba? ca electrica mi-a facut-o un tip acum vreo 2 ani care nu prea avea treaba cu motoarele si.. cred ca a cam zapacit-o pe ici pe colo(nu e chiar ca in scheme). Daca puteti puneti si 2 poze si vad exact care cum; adica una la gen si una la alternator. DAca nu macar un raspuns.

depinde ce releu ai . un fir sigur e de la releu la excitatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am releu de dacie, o chestie, paralelipiped dreptunghic argintiu cu 3 contacte. Problema e ca in schema arata ca 2 fire merg direct la alternator(al treilea merge la becul semnalizator cand nu functioneaza generatorul) de la releu, la mine merge doar unu nu stiu cum sa il duc pe celelalt. daca intelege cineva ce spus si ma poate ajuta, please do, ca ... tare imi bbat capul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am releu de dacie, o chestie, paralelipiped dreptunghic argintiu cu 3 contacte. Problema e ca in schema arata ca 2 fire merg direct la alternator(al treilea merge la becul semnalizator cand nu functioneaza generatorul) de la releu, la mine merge doar unu nu stiu cum sa il duc pe celelalt. daca intelege cineva ce spus si ma poate ajuta, please do, ca ... tare imi bbat capul

chiar asa! si eu am luat un releu de asta de rezerva da nu stiu exact cum se monteaza!

hai cu explicatia!

Maestre Drobule tu ai releu de Dacia,ia lumineazane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releul, nu e de dacie e tot rusesc

doar ca nu are alternativ are doar ala ce duce la bec de semanlizare ca nu incarca, ala care duce la alternator "st" sau cum ii zice la litera aia ca W si mai e un +, doar ca nu stiu unde sa pun + ?

si la fel ala alternativ de pe generator nu stiu unde sa-l pun...

poate maine termin si eu electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-releul de incarcare se leaga cu un fir la baterie si unul la excitatie,dar vezi sa nu le pui invers ca arzi releul.

-masa releului se face prin suruburile de prindere.

-pui alternatorul pe minusul bateriei iar cu celalalt fir adica plusul incerci alea 3 suruburi de pe alternator.

-doar unul singur face o scanteie albastra. ala e excitatia

-mai ramane de aflat plusul ,iei un bec sau un aparat de masura si vezi care surub produce curent in timpce invarti pinionul rotorului in sensul in care tine, in dreapta cred. deci un fir la masa si unul la celelalte 2 suruburi si vezi care produce curent.

-plusul de pe alternator este legat la plusul din baterie,si trecut prin contact.

-pe firul de excitatie pune si tu o siguranta fuzibila in caz de necaz nu o sa-ti farame rotorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene, aproapte gata electrica. trebuie sa mai vad cum pun firele la sigurante. nu prea inteleg ce fac firele de pe comanda stanga. 2 fire pt intrerupator la aprindere, dar celelalte 3 inca nu stiu. parca e si o masa intre ele. asta inca nu am dibuit si nu stiu pe unde sa le conectez. unul din ele merge la contact si la bec semnalizator, dar... nu am priceput prea bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene, aproapte gata electrica. trebuie sa mai vad cum pun firele la sigurante. nu prea inteleg ce fac firele de pe comanda stanga. 2 fire pt intrerupator la aprindere, dar celelalte 3 inca nu stiu. parca e si o masa intre ele. asta inca nu am dibuit si nu stiu pe unde sa le conectez. unul din ele merge la contact si la bec semnalizator, dar... nu am priceput prea bine

cum stai normal pe moto la mina dreapta ai intrerupatoru de la aprindere si comanda la lumini cu 3 pozitii 1 inchis 2 pozitii 3 far, iar la mina stinga :comutator faza lunga/faza scurta,semnalizare, claxon(butonu care pune la masa). In dreapta mai sunt 2 fire verde si rosu parca care merg la bulbul de frina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult, am sa le potrivesc weekendu asta

 

 

 

boaska, nu am totul clar totusi. uite cum am eu, si poate ma lamuresti in continuare.

Un fir vine de la + baterie in +alternator si apoi la contact. Un fir direct intre releu si alternator. Un fir de la releu merge la becul de semnalizare(incarcare baterie). Mai ramane un contact liber la releu(plusul) si un contact liber la alternator(S-alternativul).

Din ce am vazut eu asta dinainte le folosea pe ambele ca masa. Daca ma puteti lamuri cum si unde sa conectez contactele aste ar fi grozav. La instalatia asta de la Dan e un fir de la contactul ramas pe releu(+) care duce la sigurante, dar pentru cel de pe alternator(S-alternativul) nu am nici un fir.

Si inca o intrebare, contactu pt neutru e cumva langa maneta pentru marsalier?

Editat de AlexandruC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult, am sa le potrivesc weekendu asta

 

 

 

boaska, nu am totul clar totusi. uite cum am eu, si poate ma lamuresti in continuare.

Un fir vine de la + baterie in +alternator si apoi la contact. Un fir direct intre releu si alternator. Un fir de la releu merge la becul de semnalizare(incarcare baterie). Mai ramane un contact liber la releu(plusul) si un contact liber la alternator(S-alternativul).

Din ce am vazut eu asta dinainte le folosea pe ambele ca masa. Daca ma puteti lamuri cum si unde sa conectez contactele aste ar fi grozav. La instalatia asta de la Dan e un fir de la contactul ramas pe releu(+) care duce la sigurante, dar pentru cel de pe alternator(S-alternativul) nu am nici un fir.

Si inca o intrebare, contactu pt neutru e cumva langa maneta pentru marsalier?

schema pt releu electronic rusescpost-13593-1222843296_thumb.jpg

se vede ca la alternator ramine neconectat alternativul nici vorba la masa case arde statoru. + de la releu merge la+ prin contact de pe sigurante

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...