maryusmaryus Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 daca cumva vrei sa-l vinzi ........................................................... am eu un nipru si vreau sa il vand.... 0765332468 sau 0731162696 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Terente Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 am eu un nipru si vreau sa il vand.... 0765332468 sau 0731162696 Ia baga dumneata niste detalii aici.Si niste poze ca nu strica.Spune de starea actelor si starea motorului si unde se poate vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexandruC Postat Septembrie 25, 2008 Autor Share Postat Septembrie 25, 2008 Sa va spun ce am mai facut. La baie am pus garnitura de cauciuc cu pluta, cu silicon pe ambele parti. Carburatoarele inca nu le-am pus la loc ca am pierdut cuiul ponton de la unu si noile cabluri ce acceleratie nu imi intra gaurile alea din manere(comenzi), deci naspa, tre sa imi iau altele. Acum la electrica. pe schema ai vad ca sunt 2 fire directe intre regulator de tensiune si alternator/generator, si al treilea(cel de la acmulator) trece printr-o siguranta. Asa e buna treaba? ca electrica mi-a facut-o un tip acum vreo 2 ani care nu prea avea treaba cu motoarele si.. cred ca a cam zapacit-o pe ici pe colo(nu e chiar ca in scheme). Daca puteti puneti si 2 poze si vad exact care cum; adica una la gen si una la alternator. DAca nu macar un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Sa va spun ce am mai facut. La baie am pus garnitura de cauciuc cu pluta, cu silicon pe ambele parti. Carburatoarele inca nu le-am pus la loc ca am pierdut cuiul ponton de la unu si noile cabluri ce acceleratie nu imi intra gaurile alea din manere(comenzi), deci naspa, tre sa imi iau altele. Acum la electrica. pe schema ai vad ca sunt 2 fire directe intre regulator de tensiune si alternator/generator, si al treilea(cel de la acmulator) trece printr-o siguranta. Asa e buna treaba? ca electrica mi-a facut-o un tip acum vreo 2 ani care nu prea avea treaba cu motoarele si.. cred ca a cam zapacit-o pe ici pe colo(nu e chiar ca in scheme). Daca puteti puneti si 2 poze si vad exact care cum; adica una la gen si una la alternator. DAca nu macar un raspuns. depinde ce releu ai . un fir sigur e de la releu la excitatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexandruC Postat Septembrie 26, 2008 Autor Share Postat Septembrie 26, 2008 cred ca am releu de dacie, o chestie, paralelipiped dreptunghic argintiu cu 3 contacte. Problema e ca in schema arata ca 2 fire merg direct la alternator(al treilea merge la becul semnalizator cand nu functioneaza generatorul) de la releu, la mine merge doar unu nu stiu cum sa il duc pe celelalt. daca intelege cineva ce spus si ma poate ajuta, please do, ca ... tare imi bbat capul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 cred ca am releu de dacie, o chestie, paralelipiped dreptunghic argintiu cu 3 contacte. Problema e ca in schema arata ca 2 fire merg direct la alternator(al treilea merge la becul semnalizator cand nu functioneaza generatorul) de la releu, la mine merge doar unu nu stiu cum sa il duc pe celelalt. daca intelege cineva ce spus si ma poate ajuta, please do, ca ... tare imi bbat capul chiar asa! si eu am luat un releu de asta de rezerva da nu stiu exact cum se monteaza! hai cu explicatia! Maestre Drobule tu ai releu de Dacia,ia lumineazane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexandruC Postat Septembrie 26, 2008 Autor Share Postat Septembrie 26, 2008 releul, nu e de dacie e tot rusesc doar ca nu are alternativ are doar ala ce duce la bec de semanlizare ca nu incarca, ala care duce la alternator "st" sau cum ii zice la litera aia ca W si mai e un +, doar ca nu stiu unde sa pun + ? si la fel ala alternativ de pe generator nu stiu unde sa-l pun... poate maine termin si eu electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 -releul de incarcare se leaga cu un fir la baterie si unul la excitatie,dar vezi sa nu le pui invers ca arzi releul. -masa releului se face prin suruburile de prindere. -pui alternatorul pe minusul bateriei iar cu celalalt fir adica plusul incerci alea 3 suruburi de pe alternator. -doar unul singur face o scanteie albastra. ala e excitatia -mai ramane de aflat plusul ,iei un bec sau un aparat de masura si vezi care surub produce curent in timpce invarti pinionul rotorului in sensul in care tine, in dreapta cred. deci un fir la masa si unul la celelalte 2 suruburi si vezi care produce curent. -plusul de pe alternator este legat la plusul din baterie,si trecut prin contact. -pe firul de excitatie pune si tu o siguranta fuzibila in caz de necaz nu o sa-ti farame rotorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 daca nu are firul spiralat nici o problema, daca e mecanic se leaga la fel sau varianta imbunatatita postata de cristi57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexandruC Postat Septembrie 27, 2008 Autor Share Postat Septembrie 27, 2008 bai nene, aproapte gata electrica. trebuie sa mai vad cum pun firele la sigurante. nu prea inteleg ce fac firele de pe comanda stanga. 2 fire pt intrerupator la aprindere, dar celelalte 3 inca nu stiu. parca e si o masa intre ele. asta inca nu am dibuit si nu stiu pe unde sa le conectez. unul din ele merge la contact si la bec semnalizator, dar... nu am priceput prea bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 bai nene, aproapte gata electrica. trebuie sa mai vad cum pun firele la sigurante. nu prea inteleg ce fac firele de pe comanda stanga. 2 fire pt intrerupator la aprindere, dar celelalte 3 inca nu stiu. parca e si o masa intre ele. asta inca nu am dibuit si nu stiu pe unde sa le conectez. unul din ele merge la contact si la bec semnalizator, dar... nu am priceput prea bine cum stai normal pe moto la mina dreapta ai intrerupatoru de la aprindere si comanda la lumini cu 3 pozitii 1 inchis 2 pozitii 3 far, iar la mina stinga :comutator faza lunga/faza scurta,semnalizare, claxon(butonu care pune la masa). In dreapta mai sunt 2 fire verde si rosu parca care merg la bulbul de frina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexandruC Postat Septembrie 30, 2008 Autor Share Postat Septembrie 30, 2008 (editat) merci mult, am sa le potrivesc weekendu asta boaska, nu am totul clar totusi. uite cum am eu, si poate ma lamuresti in continuare. Un fir vine de la + baterie in +alternator si apoi la contact. Un fir direct intre releu si alternator. Un fir de la releu merge la becul de semnalizare(incarcare baterie). Mai ramane un contact liber la releu(plusul) si un contact liber la alternator(S-alternativul). Din ce am vazut eu asta dinainte le folosea pe ambele ca masa. Daca ma puteti lamuri cum si unde sa conectez contactele aste ar fi grozav. La instalatia asta de la Dan e un fir de la contactul ramas pe releu(+) care duce la sigurante, dar pentru cel de pe alternator(S-alternativul) nu am nici un fir. Si inca o intrebare, contactu pt neutru e cumva langa maneta pentru marsalier? Editat Septembrie 30, 2008 de AlexandruC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 merci mult, am sa le potrivesc weekendu asta boaska, nu am totul clar totusi. uite cum am eu, si poate ma lamuresti in continuare. Un fir vine de la + baterie in +alternator si apoi la contact. Un fir direct intre releu si alternator. Un fir de la releu merge la becul de semnalizare(incarcare baterie). Mai ramane un contact liber la releu(plusul) si un contact liber la alternator(S-alternativul). Din ce am vazut eu asta dinainte le folosea pe ambele ca masa. Daca ma puteti lamuri cum si unde sa conectez contactele aste ar fi grozav. La instalatia asta de la Dan e un fir de la contactul ramas pe releu(+) care duce la sigurante, dar pentru cel de pe alternator(S-alternativul) nu am nici un fir. Si inca o intrebare, contactu pt neutru e cumva langa maneta pentru marsalier? schema pt releu electronic rusesc se vede ca la alternator ramine neconectat alternativul nici vorba la masa case arde statoru. + de la releu merge la+ prin contact de pe sigurante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.