Sari la conținut

Problema Electromotor


dorinn
 Share

Postări Recomandate

am spus-o mai sus, NU TREBUIESC PILITI DOAR DINTR-O SINGURA PARTE, CI DIN AMBELE, ASTFEL INCAT SA RAMANA MIJLOCUL LOR LIBER PENTRU A PUTEA APASA ARCUL, chiar daca, in momentul pilirii se va duce putin si din sectiunile celor 2 cabluri......iti garantez ca in acest mod, arcul nu se va mai bloca in fir......nu stiu daca de duritate este problema.....din ce am vazut, acesti carbuni nu sunt "tari" absolut deloc, cine stie din ce lot ai nimerit.....am pus tot carbuni de dacie piliti si nu am avut nici o problema de mai bine de jumatate de an si iti garantez ca l-am invartit de puteai praji oua pe el (cuplajul dintre carburator si chiulasa fisurat si tragea aer fals, iar de pornit.....hehe, in alta era in aceste conditii)

 

nu inteleg, de ce au fost greu de lipit? la cositorit te referi sau la ce?

daca da, afla ca am folosit un pistol de lipit clasic si a mers fara probleme......

 

Am rezolvat.

 

Am rezolvat.

 

 

E ok electromotorul...nu stiu cum ai pilit atata din cel de Dacie. Se duce cam mult din cele doua fire.

Aia avut acelasi tip de motor?

 

salutare

 

Am rezolvat.

 

 

 

 

E ok electromotorul...nu stiu cum ai pilit atata din cel de Dacie. Se duce cam mult din cele doua fire.

Aia avut acelasi tip de motor?

 

salutare

 

 

Pai la lipire mi-a cam dat de furca ca nu cred ca era prea buna scula...si nu am mai cautat in alta parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat.

 

 

 

 

E ok electromotorul...nu stiu cum ai pilit atata din cel de Dacie. Se duce cam mult din cele doua fire.

Aia avut acelasi tip de motor?

 

salutare

 

 

 

 

Pai la lipire mi-a cam dat de furca ca nu cred ca era prea buna scula...si nu am mai cautat in alta parte.

da, exact acelasi motor, domi din '92.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, exact acelasi motor, domi din '92.

 

Pai eu am facut o verificare simpla...am comparat cel vechi cu cel de Dacie...mai raman cateva firisoara din cele 2. Le-ai adunat si apoi lipit?

Asa ti-a iesit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am facut o verificare simpla...am comparat cel vechi cu cel de Dacie...mai raman cateva firisoara din cele 2. Le-ai adunat si apoi lipit?

Asa ti-a iesit?

nu....am pilit cu grija, nu mai mult decat trebuie si asa raman destule firisoare.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tai/pilesti doar dintr-o singura parte din carbunele de dacie nu e ok? asa ramane prins bine firul in el, nu mai exista riscul sa se sparga si sa iasa de acolo in plus e destul de gros cat sa suporte si sa invarta fara probleme.

problema este ca daca faci asa, clema care-ti impinge carbunele o sa impinga exact in cablu (vine in coada carbunelui acea clema). De asta prostu ala de ciongolez a pus cablul de la carbune pe laterala. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema este ca daca faci asa, clema care-ti impinge carbunele o sa impinga exact in cablu (vine in coada carbunelui acea clema). De asta prostu ala de ciongolez a pus cablul de la carbune pe laterala. :)

de acord cu tine aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel de masina are cablul ala destul de lung, asa ca se poate aseza astfel incat sa iasa prin lateral.

situatia descrisa de voi ar fi aparut oricum si daca pilea din ambele parti carbunele, in plus mai apare si problema ca se poate desprinde.

pana la urma... e o treaba de indemanare deja , bine ca nu e o problama mare si sunt alternative relativ ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel de masina are cablul ala destul de lung, asa ca se poate aseza astfel incat sa iasa prin lateral.

situatia descrisa de voi ar fi aparut oricum si daca pilea din ambele parti carbunele, in plus mai apare si problema ca se poate desprinde.

pana la urma... e o treaba de indemanare deja , bine ca nu e o problama mare si sunt alternative relativ ieftine.

din ce-mi aduc aminte cand am facut aceeasi schimbare, nu se prea poate scoate cablul prin lateral, orice ai face.....

poate doar daca asezi carbunele sucit cu 90 de grade fata de pozitia in care este montat la dacie.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e domnilor, e un test de indemanare...am stricat deja vreo 2 perechi.

 

Am gasit acum de Lada, sunt cu firul in lateral, sunt perfecti, doar sa-i pilesc :)

 

 

:D

 

Asa e domnilor, e un test de indemanare...am stricat deja vreo 2 perechi.

 

Am gasit acum de Lada, sunt cu firul in lateral, sunt perfecti, doar sa-i pilesc :)

 

 

:duel:

 

 

CLOSED!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

daca va intrebati, inca mai merge carbunele de flex ala adaugat ca mina de pix pe care l-am pus acu mai bine de 9 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...