dorinn Postat Septembrie 29, 2008 Autor Share Postat Septembrie 29, 2008 am spus-o mai sus, NU TREBUIESC PILITI DOAR DINTR-O SINGURA PARTE, CI DIN AMBELE, ASTFEL INCAT SA RAMANA MIJLOCUL LOR LIBER PENTRU A PUTEA APASA ARCUL, chiar daca, in momentul pilirii se va duce putin si din sectiunile celor 2 cabluri......iti garantez ca in acest mod, arcul nu se va mai bloca in fir......nu stiu daca de duritate este problema.....din ce am vazut, acesti carbuni nu sunt "tari" absolut deloc, cine stie din ce lot ai nimerit.....am pus tot carbuni de dacie piliti si nu am avut nici o problema de mai bine de jumatate de an si iti garantez ca l-am invartit de puteai praji oua pe el (cuplajul dintre carburator si chiulasa fisurat si tragea aer fals, iar de pornit.....hehe, in alta era in aceste conditii) nu inteleg, de ce au fost greu de lipit? la cositorit te referi sau la ce? daca da, afla ca am folosit un pistol de lipit clasic si a mers fara probleme...... Am rezolvat. Am rezolvat. E ok electromotorul...nu stiu cum ai pilit atata din cel de Dacie. Se duce cam mult din cele doua fire. Aia avut acelasi tip de motor? salutare Am rezolvat. E ok electromotorul...nu stiu cum ai pilit atata din cel de Dacie. Se duce cam mult din cele doua fire. Aia avut acelasi tip de motor? salutare Pai la lipire mi-a cam dat de furca ca nu cred ca era prea buna scula...si nu am mai cautat in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Am rezolvat. E ok electromotorul...nu stiu cum ai pilit atata din cel de Dacie. Se duce cam mult din cele doua fire. Aia avut acelasi tip de motor? salutare Pai la lipire mi-a cam dat de furca ca nu cred ca era prea buna scula...si nu am mai cautat in alta parte. da, exact acelasi motor, domi din '92. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 29, 2008 Autor Share Postat Septembrie 29, 2008 da, exact acelasi motor, domi din '92. Pai eu am facut o verificare simpla...am comparat cel vechi cu cel de Dacie...mai raman cateva firisoara din cele 2. Le-ai adunat si apoi lipit? Asa ti-a iesit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Pai eu am facut o verificare simpla...am comparat cel vechi cu cel de Dacie...mai raman cateva firisoara din cele 2. Le-ai adunat si apoi lipit?Asa ti-a iesit? nu....am pilit cu grija, nu mai mult decat trebuie si asa raman destule firisoare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 daca tai/pilesti doar dintr-o singura parte din carbunele de dacie nu e ok? asa ramane prins bine firul in el, nu mai exista riscul sa se sparga si sa iasa de acolo in plus e destul de gros cat sa suporte si sa invarta fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 daca tai/pilesti doar dintr-o singura parte din carbunele de dacie nu e ok? asa ramane prins bine firul in el, nu mai exista riscul sa se sparga si sa iasa de acolo in plus e destul de gros cat sa suporte si sa invarta fara probleme. problema este ca daca faci asa, clema care-ti impinge carbunele o sa impinga exact in cablu (vine in coada carbunelui acea clema). De asta prostu ala de ciongolez a pus cablul de la carbune pe laterala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 problema este ca daca faci asa, clema care-ti impinge carbunele o sa impinga exact in cablu (vine in coada carbunelui acea clema). De asta prostu ala de ciongolez a pus cablul de la carbune pe laterala. de acord cu tine aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 cel de masina are cablul ala destul de lung, asa ca se poate aseza astfel incat sa iasa prin lateral. situatia descrisa de voi ar fi aparut oricum si daca pilea din ambele parti carbunele, in plus mai apare si problema ca se poate desprinde. pana la urma... e o treaba de indemanare deja , bine ca nu e o problama mare si sunt alternative relativ ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 cel de masina are cablul ala destul de lung, asa ca se poate aseza astfel incat sa iasa prin lateral.situatia descrisa de voi ar fi aparut oricum si daca pilea din ambele parti carbunele, in plus mai apare si problema ca se poate desprinde. pana la urma... e o treaba de indemanare deja , bine ca nu e o problama mare si sunt alternative relativ ieftine. din ce-mi aduc aminte cand am facut aceeasi schimbare, nu se prea poate scoate cablul prin lateral, orice ai face..... poate doar daca asezi carbunele sucit cu 90 de grade fata de pozitia in care este montat la dacie..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 1, 2008 Autor Share Postat Octombrie 1, 2008 Asa e domnilor, e un test de indemanare...am stricat deja vreo 2 perechi. Am gasit acum de Lada, sunt cu firul in lateral, sunt perfecti, doar sa-i pilesc Asa e domnilor, e un test de indemanare...am stricat deja vreo 2 perechi. Am gasit acum de Lada, sunt cu firul in lateral, sunt perfecti, doar sa-i pilesc CLOSED! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 daca va intrebati, inca mai merge carbunele de flex ala adaugat ca mina de pix pe care l-am pus acu mai bine de 9 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Poate sunt si eu ajutat cu problema asta ,multumesc /index.php?showtopic=400615 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.