christian Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 as dorii sa cumpar un supermoto, dar din auzite am inteles ca costa mai mult ca si intretinere. schimbul de ulei la supermoto la 20 de ore functionare, kit-ul de lant nu tine prea mult, si se mai schimba si pe la motor cate ceva. asa ca va rog puneti-ma voi in tema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 depinde ce sm - daca ai motor de 525,450,400,350 atunci probabil ca schimbi uleiul intradevar la 10/20 de ore cum spune cartea - daca ai motor mai mare, 600, 650, 750, 800, 950, 990 probabil ca schimbi uleiul la 3000, 5000, 6000 ....km capacitate cilindrica mica, ulei putin/ capacitate cilindrica mare, ulei mai mult, fiabilitate monocilindrele nervoase rup lantul mai repede daca ii dai in goarna din simplul motiv are cuplu mare si smucesc parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 (editat) Nu are nici o legătură întreținerea Âşi fiabilitatea cu capacitatea cilindrică. De exemplu DR 400 are întreținere normală, iar Husabergul de 650, nu. Sînt două categorii + aÂşa zise de stradă (KTM LC4, Honda XR, Suzuki DR, Aprilia Pegasso) - schimb de ulei + filtru la 4000 km. + aÂşa zise de curse (KTM EXC, Husaberg, Honda CRF) - schimb de ulei + filtre la 10 ore de funcționare sau 500 km. Filtrul de aer este un burete Âşi se spală Âşi se unge cam la fiecare schimb. Diferența dintre alea de curse Âşi alea de stradă constă în principal în masa proprie Âşi în caii scoÂşi la aceeaÂşi capacitate cilindrică. Editat Octombrie 3, 2008 de bibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Nu are nici o legătură întreținerea Âşi fiabilitatea cu capacitatea cilindrică. De exemplu DR 400 are întreținere normală, iar Husabergul de 650, nu. Sînt două categorii + aÂşa zise de stradă (KTM LC4, Honda XR, Suzuki DR, Aprilia Pegasso) - schimb de ulei + filtru la 4000 km. + aÂşa zise de curse (KTM EXC, Husaberg, Honda CRF) - schimb de ulei + filtre la 10 ore de funcționare sau 500 km. Filtrul de aer este un burete Âşi se spală Âşi se unge cam la fiecare schimb. Diferența dintre alea de curse Âşi alea de stradă constă în principal în masa proprie Âşi în caii scoÂşi la aceeaÂşi capacitate cilindrică. Sunt deacord in totalitate cu postul lui bibi, cu adaugarea ca daca un motor "de curse" este exploatat in stil stradal intrvalul de ore intre revizii mai poate fi extins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 + KTM LC4, Honda XR, Suzuki DR, Aprilia Pegasso) - schimb de ulei + filtru la 4000 km. + restul - schimb de ulei + filtru la 6000km Daca vrei sa fii grijuliu, il faci la 5000, dar daca pui un ulei bun sintetic poti sa il faci la 6000 (cum zice cartea) fara probleme. Cauciucurile costa cam la fel, dar in materie de discuri, etrieri, kit-uri ambreiaj, kit-uri lant, manete, capace, faruri, semnale, oglinzi, la supermoto sunt mai ieftine. Ca sa nu mai zic ca trebuie o singura bujie si nu 4. Iar daca mai si cazi, la supermoto nu prea se intampla nimic (eventual o maneta) spre deosebire de vitezane unde cumperi carene, oglinzi, semnale, etc. E adevarat ca lantul nu tine prea mult la monocilindre, fiindca puterea este livrata neliniar. Un kit de lant la supermoto te tine intre 5000 si 10000 in functie de cat abuzezi de el, spre deosebire de vitezane unde tine cam dublu. Si sa nu uitam costul suprem care este benzina. Intre 5 si 8 la supermoto in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 (editat) Sunt deacord in totalitate cu postul lui bibi, cu adaugarea ca daca un motor "de curse" este exploatat in stil stradal intrvalul de ore intre revizii mai poate fi extins. miÂşulică are dreptate ideea cu 10 ore de funcționare vine de la enduro sau cross, cînd motorul este abuzat foarte tare (de exemplu dat Âşpan în noroi, cînd motoreta stă pe loc Âşi nu se răceÂşte ca lumea, uleiul fiind suprasolicitat). Dacă mergi pe stradă cu o viteză Âşi o turație civilizată, poți lungi perioada de întreținere Mai e un aspect de luat în calcul ... e adevărat că eu schimb uleiul la 500 km, dar bag doar un litru Editat Octombrie 3, 2008 de bibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 husqvarna are motoare performante si interval de revizii la 6000km si garantie 2 ani fara limita de km.... acuma parerile fata de husqvarna nu-s chiar impartie dar asa oferta ptr un motor aproape racing nu mai gasesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Octombrie 3, 2008 Autor Share Postat Octombrie 3, 2008 va multumesc. am mers pe multe motoare de viteza... dar supermoto ul e foarte distractiv. am incercat un ktm de 125 racing de 42 cai in 2 timpi si un 525exc ,super amandoua ce pot sa zic... m-ar tenta foarte rau un super moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 husqvarna are motoare performante si interval de revizii la 6000km si garantie 2 ani fara limita de km....acuma parerile fata de husqvarna nu-s chiar impartie dar asa oferta ptr un motor aproape racing nu mai gasesti.. eu am un 610 sm ...schimb uleiul la 3000 de nebun ....cartea zice la 5000 sunt ff multumit de el .......si lu' bibi i-a placut sper:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 eu am un 610 sm ...schimb uleiul la 3000 de nebun ....cartea zice la 5000 sunt ff multumit de el .......si lu' bibi i-a placut sper:) Da ai trecut si pe la reprezentanta? Am inteles ca unii baieti de pe acolo nu prea stiu unde e motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Da ai trecut si pe la reprezentanta? Am inteles ca unii baieti de pe acolo nu prea stiu unde e motorul. NU:) il fac la dobrescu de la el l-am luat si s-a legat la cap cu mine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.