Sari la conținut

K 1300 S 2009 - Primele Fotografii Oficiale


mihai
 Share

Postări Recomandate

inca un exemplu din 98....

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

 

asta cred ca a vazut toata lumea si luna. sa nu uitam ca un bmw nou costa 20.000 de euro... si o hayabusa 10.000. dar ho cares. un bmw e bmw. nu imi permit unul nou. dar sunt motoare care au facut istorie. rusii s-au luat dupa ei. au pus pe dnepr si pe ural motor copiat dupa bmw r75 parca. mosckwici( m masii ca nu stiu cum se scrie) a pus in 89 motor de 1.6 copiat dupa bmw.... deci nu degeaba un bmw e bmw. lafel si la masini. eu nu am motor bmw, dar am masina bmw, si are 200.000. si inca merge fara nici o apasare. urate neurate sunt lucruri extraodinare. aaaa sa nu uitam ca bmw a produs prima oara motoare de avioane. de acolo si emblema. cele 4 cadrane insemnand o elice care se invarte. :(

 

 

maestre...

 

1.Primu link pus de tine, este un K vechi (ciclindrii culcati 3 sau 4 - nu stiu exact)...K`ul nou de la BMW (exceptie facand GT`ul si LT-ul cred) este facut pentru a face concurenta japonezilor pe piata (o configuratie a motorului total schimbata). Al doilea link pus de tine este un R (boxer) nicidecum un K (nu stiu de ce a scris neamtu in anunt ca ar fi un K).

2.Suntem in 2009 si acum 10 ani a iesit primul GSX 1300 R (Hayabusa)...175 hp :o

3.Am vazut si motorete japoneze cu peste suta de mii de km, trecute lejer

4.Recunosc ca daca as avea bani as lua-o instantaneu fara sa ma gandesc (asta in cazul in care imi doresc o plasticata :laugh: )

 

 

bafta all

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu inteleg de unde v-a rasarit sa comparati K-ul cu Hayabusa. A spus cumva BMW ca incearca sa dea la o parte Hayabusa prin performantele nemaipomenite ale nolui K? Nu cred ca au indraznit sa se arunce la o asa comparatie. Mie mi se pare ca topicul era destinat noului K pentru ceea ce este si nu pentru o comparatie irationala(ca sa nu-i spun stupida) cu o motocicleta mult mai puternica. BMW-ul este touring si au pus 177cp pe el pentru a putea avea si o mica tendinta sport. Daca puneau "doar" 150 apoi sareau toti ca de ce e asa de puturoasa...deh motor de 1300 nu are nici cat un 600 sau 1000.

 

Si legat de comenzile bagate pe el, care e problema? Pana mai ieri se tot comenta ca de ce is puse invers...ca e o chestie de marketing. Acuma tot nu e bun. Si mai pun un "si". De unde ati tras voi concluzia ca si-a pierdut din fler sau personalitate? Din 2-3 poze are cineva curajul sa spuna ca BMW K isi pierde din personalitate?????? A avut cineva sansa sa-si puna poponeatza regala pe saua acestuia ca sa arunce o asemenea afirmatie?! Mie mi se pare total irelevanta parerea. Daca si-a pierdut din personalitate macar vineniti cu niste detalii reale...nu ca si-au schimbat comenzile si ca toba e altfel. Personalitatea lui K nu cred ca sta in comenzile de pe ghidon!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu inteleg de unde v-a rasarit sa comparati K-ul cu Hayabusa. A spus cumva BMW ca incearca sa dea la o parte Hayabusa prin performantele nemaipomenite ale nolui K? Nu cred ca au indraznit sa se arunce la o asa comparatie.

 

Ba sa stii ca au superindraznit...nu neaparat BMW ci nemtii...Motorrad-ul. Am citit cel putin 2 comparative in care ridicau in slavi K-ul, ca e mai tare si mai mare la toate, in afara, de putere decat Busa. Intr-un comparativ era K1200 S vs Hayabusa iar in celalalt era si ZZR 1400 pe acolo. Si mi se pare firesc. K1300S este exact in aceeasi clasa cu Hayabusa nu vad de ce nu s-ar compara. BMW oricat de BMW e el, invidiaza sigur un lucru: vanzarile japonezilor. Si te asigur ca vor face cat mai multe pt a mai acapara niste procente de piata :o Vezi viitorul S1000RR si S 600RR, care va intra pe o piata dominata de japonezi.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba sa stii ca au superindraznit...nu neaparat BMW ci nemtii...Motorrad-ul. Am citit cel putin 2 comparative in care ridicau in slavi K-ul, ca e mai tare si mai mare la toate, in afara, de putere decat Busa. Intr-un comparativ era K1200 S vs Hayabusa iar in celalalt era si ZZR 1400 pe acolo. Si mi se pare firesc. K1300S este exact in aceeasi clasa cu Hayabusa nu vad de ce nu s-ar compara. BMW oricat de BMW e el, invidiaza sigur un lucru: vanzarile japonezilor. Si te asigur ca vor face cat mai multe pt a mai acapara niste procente de piata :( Vezi viitorul S1000RR si S 600RR, care va intra pe o piata dominata de japonezi.

 

 

:o

 

una peste alta K1300S cu GSX1300R si ZZr 1400 sunt din aceiasi clasa de ST`uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba sa stii ca au superindraznit...nu neaparat BMW ci nemtii...Motorrad-ul. Am citit cel putin 2 comparative in care ridicau in slavi K-ul, ca e mai tare si mai mare la toate, in afara, de putere decat Busa. Intr-un comparativ era K1200 S vs Hayabusa iar in celalalt era si ZZR 1400 pe acolo. Si mi se pare firesc. K1300S este exact in aceeasi clasa cu Hayabusa nu vad de ce nu s-ar compara. BMW oricat de BMW e el, invidiaza sigur un lucru: vanzarile japonezilor. Si te asigur ca vor face cat mai multe pt a mai acapara niste procente de piata :( Vezi viitorul S1000RR si S 600RR, care va intra pe o piata dominata de japonezi.

 

Unul din comparative a fost publicat si in UM...il prea bine stiu si il consider a fi pueril si copilaresc. Daca maine Honda scoate un nou model Cub iar o revista baga "Honda Cub, cel mai aprig rival a lui R1" voi il credeti?! Din cate tin minte in UM chiar se mentiona ca acea comparatie e cam trasa de par, BMW-ul fiind mult mai orientat spre touring decat celelalte doua. Daca BMW dorea asa de mult sa-i devanseze pe Suzuki la vanzari in asa mod incat sa-i doara pe japonezi, crezi ca se bagau la Hayabusa? Vorba ta, au de gand sa bage alte arme pentru japonezi, dar nu K-ul. Plus ca BMW profita destul de mult dupa productia de masini, unde au un renume, si nu cred ca sunt asa de disperati dupa vanzari incat "sa se dea" la Hayabusa care stim cu totii este rege pe taramul sau. Comparatia este nascuta tocmai din dorinta nemtilor(nu cei de la BMW) de a se mandri si a celorlalti sa le dea in cap cu faptul ca nu-s mai tari decat Busa. Si uite asa se naste o discutie fara substanta reala. O discutie pe care imi place sa o numesc "goala". Acuma nu as dori sa te contrazic 100% pentru ca esti mai citit "motociclistic" decat mine, dar asta este parerea. Plus ca nu stiu de unde a aparut faza cu pierdutul flerului...cine a testat un K1300 vs K1200 ca sa spuna asta?...doar flerul K-ului nu sta in comenzi. Mie imi place noul model si chiar ma bucur ca nu au modificat estetic prea multe lucruri...designul e placut si nu merita mutilat...poate pe viitor va expira dar cand momentul va veni, vor avea grija nemtii sa nu ramana in urma.

 

Respect Paul! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul din comparative a fost publicat si in UM...il prea bine stiu si il consider a fi pueril si copilaresc. Daca maine Honda scoate un nou model Cub iar o revista baga "Honda Cub, cel mai aprig rival a lui R1" voi il credeti?! Din cate tin minte in UM chiar se mentiona ca acea comparatie e cam trasa de par, BMW-ul fiind mult mai orientat spre touring decat celelalte doua. Daca BMW dorea asa de mult sa-i devanseze pe Suzuki la vanzari in asa mod incat sa-i doara pe japonezi, crezi ca se bagau la Hayabusa? Vorba ta, au de gand sa bage alte arme pentru japonezi, dar nu K-ul. Plus ca BMW profita destul de mult dupa productia de masini, unde au un renume, si nu cred ca sunt asa de disperati dupa vanzari incat "sa se dea" la Hayabusa care stim cu totii este rege pe taramul sau. Comparatia este nascuta tocmai din dorinta nemtilor(nu cei de la BMW) de a se mandri si a celorlalti sa le dea in cap cu faptul ca nu-s mai tari decat Busa. Si uite asa se naste o discutie fara substanta reala. O discutie pe care imi place sa o numesc "goala". Acuma nu as dori sa te contrazic 100% pentru ca esti mai citit "motociclistic" decat mine, dar asta este parerea. Plus ca nu stiu de unde a aparut faza cu pierdutul flerului...cine a testat un K1300 vs K1200 ca sa spuna asta?...doar flerul K-ului nu sta in comenzi. Mie imi place noul model si chiar ma bucur ca nu au modificat estetic prea multe lucruri...designul e placut si nu merita mutilat...poate pe viitor va expira dar cand momentul va veni, vor avea grija nemtii sa nu ramana in urma.

 

Respect Paul! :o

 

Nu e o discutie goala deloc. Ideea e ca BMW , chiar daca isi doreste, nu poate reusi sa intreaca peste noapte, munca japonezilor din spatele Hayabusa (strategie, pozitionare, marketing) de ani de zile. Busa e un adevarat icon al motociclismului prin simplul fapt ca a spart niste bariere la vremea lui si s-a intiparit in mintea si inimile multor bikeri. Orice concurent nu poate decat sa erodeze cota de piata insa pentru a deveni lider...e vorba de eforturi imense.

 

Nu stiu exact care a fost scopul lui K1200 S la lansare insa prin simplul fapt ca este un supersport tourer, se pozitioneaza in categoria lui Hayabusa iar de aici comparatiile sunt inevitabile, cu sau fara voia celor de la BMW.

 

Nu pot sa atribui atributul "pueril" unui comparativ facut de prestigioasa revista germana Motorrad (prezentat si in Univers Moto) insa mi-a fost clar ca nemtii au fost tendentiosi de unde apare inevitabil si o lipsa de respect pentru obiectivitatea jurnalistilor si implicit pentru brandul Motorrad. Probabil lucrurile astea se intampla peste tot, asa cum si la noi Loganul este ridicat in slavi de presa autohtona. Si da, mi se pare normal sa cred testele revistelor de specialitate atata timp cat ei se prezinta ca niste profesionisti care testeaza diverse motociclete altfel nu vad de ce i-ar mai lua cineva in seama.

 

Noroc! :(

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e o discutie goala deloc. Ideea e ca BMW , chiar daca isi doreste, nu poate reusi sa intreaca peste noapte, munca japonezilor din spatele Hayabusa (strategie, pozitionare, marketing) de ani de zile. Busa e un adevarat icon al motociclismului prin simplul fapt ca a spart niste bariere la vremea lui si s-a intiparit in mintea si inimile multor bikeri. Orice concurent nu poate decat sa erodeze cota de piata insa pentru a deveni lider...e vorba de eforturi imense.

 

Nu stiu exact care a fost scopul lui K1200 S la lansare insa prin simplul fapt ca este un supersport tourer, se pozitioneaza in categoria lui Hayabusa iar de aici comparatiile sunt inevitabile, cu sau fara voia celor de la BMW.

 

Nu pot sa atribui atributul "pueril" unui comparativ facut de prestigioasa revista germana Motorrad (prezentat si in Univers Moto) insa mi-a fost clar ca nemtii au fost tendentiosi de unde apare inevitabil si o lipsa de respect pentru obiectivitatea jurnalistilor si implicit pentru brandul Motorrad. Probabil lucrurile astea se intampla peste tot, asa cum si la noi Loganul este ridicat in slavi de presa autohtona. Si da, mi se pare normal sa cred testele revistelor de specialitate atata timp cat ei se prezinta ca niste profesionisti care testeaza diverse motociclete altfel nu vad de ce i-ar mai lua cineva in seama.

 

Noroc! :)

 

Citez din UM( nr9/sept 2006): "Oare care dintre aceste 3 bige-bike-uri(ZZr 1400, Busa si K1200S) este cea mai potrivita pentru utilizarea drumurilor normale? Modelul BMW exceleaza prin pozitia de pilotare, protectia la vant si loc pentru pasager". Plus ca in teste se mentioneaza faptul ca suspensiile de la K(Duolever si Telelever) ofera o foarte buna stabilitate(avantajata si de ampatamentul lung) nu exceleaza la capitolul feedback pe pista. Din toate acestea eu trag o singura concluzie: K1200S nu a fost destinat unei concurente directe busei. Cred ca bavarezii au incercat sa creeze o nisa pe care ei sa fie stapani: Cilindree mare, putere mare(nu insa zdrobitor de mare ca la Busa sau ZZR1400), stabilitate mare si o viteza maxima de apreciat(nu insa de dat pe spate). Plus ca la BMW avem distributie pe cardan. No acuma chiar si nemtii stiu ca pentru pista lantul e sfant, motiv pentru care au intrat in SBK cu lant cu tot. Asadar iarasi un element ce indica intentia bavarezilor de a nu se compara cu Busa. Evident o coparatie preliminara poate fi facuta deoarece se afla in aceea clasa de cilindree(cum spuneai si tu) insa cam pana aici merge treaba. Chestii precum: "aaaaaaaaaa da Busa e muuuuuuuult mai puternica" sunt afirmatii ce nu-si au locul deoarece K-ul e destinat unei alte clientele. Si nu ma refer aici strict la batranei...sunt multi care doresc putere pentru strada si nu pentru pista, in doze acceptabile. Eu oricand as alege K-ul in varoarea japonezelor...nu pentru ca am ajuns eu la o concluzie revolutionara ca bavaria a facut KO pe japonezi ci pentru ca se potriveste mult mai bine cu profilul meu de motociclist. Pe hartie da poate se compara insa in viata reala joaca in ligi diferite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citez din UM( nr9/sept 2006): "Oare care dintre aceste 3 bige-bike-uri(ZZr 1400, Busa si K1200S) este cea mai potrivita pentru utilizarea drumurilor normale? Modelul BMW exceleaza prin pozitia de pilotare, protectia la vant si loc pentru pasager". Plus ca in teste se mentioneaza faptul ca suspensiile de la K(Duolever si Telelever) ofera o foarte buna stabilitate(avantajata si de ampatamentul lung) nu exceleaza la capitolul feedback pe pista. Din toate acestea eu trag o singura concluzie: K1200S nu a fost destinat unei concurente directe busei. Cred ca bavarezii au incercat sa creeze o nisa pe care ei sa fie stapani: Cilindree mare, putere mare(nu insa zdrobitor de mare ca la Busa sau ZZR1400), stabilitate mare si o viteza maxima de apreciat(nu insa de dat pe spate). Plus ca la BMW avem distributie pe cardan. No acuma chiar si nemtii stiu ca pentru pista lantul e sfant, motiv pentru care au intrat in SBK cu lant cu tot. Asadar iarasi un element ce indica intentia bavarezilor de a nu se compara cu Busa. Evident o coparatie preliminara poate fi facuta deoarece se afla in aceea clasa de cilindree(cum spuneai si tu) insa cam pana aici merge treaba. Chestii precum: "aaaaaaaaaa da Busa e muuuuuuuult mai puternica" sunt afirmatii ce nu-si au locul deoarece K-ul e destinat unei alte clientele. Si nu ma refer aici strict la batranei...sunt multi care doresc putere pentru strada si nu pentru pista, in doze acceptabile. Eu oricand as alege K-ul in varoarea japonezelor...nu pentru ca am ajuns eu la o concluzie revolutionara ca bavaria a facut KO pe japonezi ci pentru ca se potriveste mult mai bine cu profilul meu de motociclist. Pe hartie da poate se compara insa in viata reala joaca in ligi diferite!

 

sper ca nu insinuezi ca Busa ar fi de circuit....ca te inseli amarnic :D....toate 3 motoretele amintite de tine mai sus, am mai spus si o sustin ca sunt 3 mari si late ST`uri (SportTouring-uri)...practic au aceiasi destinatie

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca nu insinuezi ca Busa ar fi de circuit....ca te inseli amarnic :banana:....toate 3 motoretele amintite de tine mai sus, am mai spus si o sustin ca sunt 3 mari si late ST`uri (SportTouring-uri)...practic au aceiasi destinatie

 

:)

 

Avand in vedere ca e ataaaaaat de mare nu ma duce creierasul asa de departe incat sa spun ca Busa e de pista. INSA daca Busa si ZZR-ul sunt in concurenta directa, BMW K1200S-ul nu este destinat aceluiasi tip de clientela. DA este din aceeasi clasa de motorizare DAR nu o vad intrand in concurenta directa cu Busa. Daca ar fi vrut sa concureze cu Suzuki, bavarezii faceau mai mult decat 158CP(desi sunt declarati 167). Vorbim aici de o mana de ingineri ce se numara printre cei mai buni din lume care nu au lasat Duoleveru, Teleleverul si Cardanul pe K din cauza faptului ca nu stiau sa faca un amortizor sau un lant sa functioneze. Erau constienti ca sacrificau putere, feedback si sportivitate pentru traditie, stabilitate si comfort. Uita-te inclusiv la protectia aerodinamica oferita de la piept in sus. Daca pe Busa sau pe ZZR trebuie sa te pitesti in spatele gemuletului(pozitie mai sportiva) la K poti sta cu coloana mai relaxata, fiind protejat de un veritabil, as indrazni sa-i spun, parbriz. Crezi ca au facut asta din greseala? Sau nu stiau ca prin reducerea acelui gemuletz ar imbunatati capacitatea motocicletei de a taia aerul(asa cum face concurenta)?! Si avand in vedere felul in care BMW abordeaza traditionalismul era evident ca si K 1300 S-ul sa vina pentru aceeasi clientela. Domane fereste, nu spun ca BMW daca s-ar fi straduit ar fi facut praf pe cei de la Suzuki...o nu. Japonezii au mult mai multa experienta. Insa intr-un asemenea ca bavarezii s-ar fi apropiat mai mult de Busa. Nu depaseau capacitatile acesteia insa veneau cu o concurenta mult mai apriga. Ori K1200S (si implicit K1300S) nu e gandita in acelasi mod ca si ZZR sau Busa. Este sport-touring ca si celelalte doua, insa ceva mai docil!

 

Asta e parerea mea, asa vad eu acest BMW. Si majoritatea comparativelor(unul l-am citit in america) tineau muuuusai sa mentioneze faptul ca BMW-ul este destinat altei clientele: fie deja fanilor consacrati bmw, fie celor care vor un big sport tourer ceva mai linistit si mai confortabil. "Prin K1200S BMW nu a incercat sa doboare Busa ci a oferit o varianta a acesteia in stil bavarez!"(am citat din revista Sport Rider)

 

:D

 

Parerea celor de la MCN: "If you wanna' turn up a track-day to impress, choose the Busa, but if you have a sh*t load of miles to do, you should take the BM or even de ZZR". Asta am citit-o intr-un review si din cate am inteles e si un video publicat in urma testului!

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai testat ultima oara un K1200 sau 1300 si o busa ca sa ai termen de comparatie? Toate revistele nemtesti trag cu "casa",nu spun ca bmw-u e prost ci ca e f umflat in "sondaje". Hayabusa 2008 o gaseai anu trecut si la 10000 noua...pe cand un k 1200 sub 15000 nu vedeai,intelegi ce vreau sa spun? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai testat ultima oara un K1200 sau 1300 si o busa ca sa ai termen de comparatie? Toate revistele nemtesti trag cu "casa",nu spun ca bmw-u e prost ci ca e f umflat in "sondaje". Hayabusa 2008 o gaseai anu trecut si la 10000 noua...pe cand un k 1200 sub 15000 nu vedeai,intelegi ce vreau sa spun? :D

 

Mmmmmm....nu! M-ai auzit pe mine laudandu-ma ca le-am testat si vorbesc din experienta? Aici era vorba de clientela carora le sunt destinate iar asta o poti observa din detaliile si din solutiile tehnice pe care le propune fiecare producator. Tu inainte sa-ti cumperi o motocicleta nu te apuci si le testezi pe toate( de la enduro la ss-uri) ca sa vezi ce-ti place mai mult. Intai te gandesti ce ai vrea de la motorul tau, in cazul de fata: forta bruta(suzuki) sau comfort(BMW)?! Plus ca am si subliniat ca tot ce am spus sunt argumente scoase din ceea ce am citit...Iar comparativele de care tin cont sunt facute de americani(si ceva britanici), care nu au niciun interes sa ridice in slavi BMW-ul, ci dimpotriva au mai multa dragoste pentru Busa(ce e un simbol in america). Tu vrei sa spui clar si raspicat ca BMW sunt niste redusi, cu 10 ani mai inapoiati decat cei de la Suzuki?! Mie asa imi reiese din primul tau post. Chiar crezi ca BMW-ul a facut acest K mai putin puternic si agil doar pentru ca nu au fost in stare, tehnic vorbind, de mai mult?!

 

Hai noroace :) si sa nu se lase cu cearta dinaia fara rost!

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmmmm....nu! M-ai auzit pe mine laudandu-ma ca le-am testat si vorbesc din experienta? Aici era vorba de clientela carora le sunt destinate iar asta o poti observa din detaliile si din solutiile tehnice pe care le propune fiecare producator. Tu inainte sa-ti cumperi o motocicleta nu te apuci si le testezi pe toate( de la enduro la ss-uri) ca sa vezi ce-ti place mai mult. Intai te gandesti ce ai vrea de la motorul tau, in cazul de fata: forta bruta(suzuki) sau comfort(BMW)?! Plus ca am si subliniat ca tot ce am spus sunt argumente scoase din ceea ce am citit...Iar comparativele de care tin cont sunt facute de americani(si ceva britanici), care nu au niciun interes sa ridice in slavi BMW-ul, ci dimpotriva au mai multa dragoste pentru Busa(ce e un simbol in america). Tu vrei sa spui clar si raspicat ca BMW sunt niste redusi, cu 10 ani mai inapoiati decat cei de la Suzuki?! Mie asa imi reiese din primul tau post. Chiar crezi ca BMW-ul a facut acest K mai putin puternic si agil doar pentru ca nu au fost in stare, tehnic vorbind, de mai mult?!

 

Hai noroace :) si sa nu se lase cu cearta dinaia fara rost!

 

Stai linistit .nu-s genu care cauta cearta,in primul post era prezentat noul k1300 drept o minunatie a tehnicii bavareze ce reuseste sa atinga 175 de cai...d-aia m-am bagat in seama. Bmw e ok,doar ca pe plan intern(reviste nemtesti) sunt super sustinuti,iar nici pe plan international nu-s mai prejos...Eu unu nu mi-as lua K-u,prea multa electronica,prea multe lucruri nespuse...prea mare pretu'(achizitie si post achizitie). Eu sunt super multumit de japoneze si o sa continui cu ele...n-am de gand sa-mi iau un motor pt toata viata,vremurile se schimba iar comunismu' a trecut... :D

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit .nu-s genu care cauta cearta,in primul post era prezentat noul k1300 drept o minunatie a tehnicii bavareze ce reuseste sa atinga 175 de cai...d-aia m-am bagat in seama. Bmw e ok,doar ca pe plan intern(reviste nemtesti) sunt super sustinuti,iar nici pe plan international nu-s mai prejos...Eu unu nu mi-as lua K-u,prea multa electronica,prea multe lucruri nespuse...prea mare pretu'(achizitie si post achizitie). Eu sunt super multumit de japoneze si o sa continui cu ele...n-am de gand sa-mi iau un motor pt toata viata,vremurile se schimba iar comunismu' a trecut... :)

Dreptate ai la faza cu motorul pe viata, insa clientii BMW prefera sa tina un motor pe mai mult timp. Mie tocmai asta imi era frica la noul K...sa nu se bage pe taramuri cu prea multi cai si sa scada comfortul...personal sunt multumit. Si eu ador japonezele insa imi plac si companiile(gen BMW sau Buell) ce inceraca sa iasa din tipare prin ceva...un ceva ce prinde adanc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...