Sari la conținut

Probleme ...


Bazil88
 Share

Postări Recomandate

astazi dupa vreo cateva zile dau sa pornesc motorul (kawa VN 750, an fab.1994, 37.500 km la bord) :cheers: porneste greu si parca nu in toate bujiile (mentionez pentru cine nu stie ca are cate doua pe cilindru) toarce gros si parca inecata, inchid socul si...se opreste....dau sa repornesc si la fel de greu porneste incerc s-o turez usor...moare iar motorul....am mai insistat de cateva ori banuind ca benzina este foarte proasta(ultima alimentare am facut-o silit de imprejurari de la un PECO no name insa doar aprox.3 litrii= 100.000lei si asta doar sa pot ajunge acasa---si se pare ca doar pana acasa am putut ajunge :baldy: ) deci sa revin ...la un moment dat observ sub motocicleta balta de benzina :) ... descopar mai apoi ca vine de pe toba...elimin toba care era plina de benzina desfac bujiile cilindrului din fata pentru ca de la acel cilindru se scurgea benzina pe cot si toba si gasesc bujiile "fleasca" de benzina si automat fac legatura - benzina provine din carburator, probabil cuiul pontou este blocat de ceva mizerie si nu mai inchide sau plutitorul este spart si inunda cilindrul din fata, am verificat imediat nivelul uleiului in baie insa :baldy: nu a crescut deci benzina in baia nu a ajuns.

Acum astept pareri despre cum crede-ti voi ca as putea elimina mizeria care obtureaza cuiul pontou fara sa demontez carburatoarele (din cate se pare nu pot demonta doar unul din ele si anume pe cel din fatza)

cealalta varianta cu plutitorul spart parca nu imi vine a crede ca s-a intamplat asa dintr-o data iar ultima alimentare de la acel peco no name ma indreptateste sa cred ca benzina este de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eventual mai verifica si bujiile si aprinderea .

 

aprinderea nu are nici o problema scanteia la bujii este foarte buna caci am verificat atunci cand le-am scos si am aerisit cilindru, iar bujiile le-am schimbat acum vre-o 2000km (cand am cumparat motocicleta am schimbat toate consumabilele...bujii, filtre de aer, filtru de ulei ulei, antigel) as fi montat si un filtru de benzina insa nu prea am loc unde sa-l pun... oare are cineva montat filtru de benzina pe VN?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sufli pe furtunul de admisie in carburator

Bati usor in corpul carburatorului cu ceva

Scurgi benzina din camera de nivel odata cu crocodilii sau apa din ea ( jos ai un surub de scurgere de obicei)

 

Daca nu isi revine desfaci carburatorul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos de vre-o 2 ori benzina cu ajutorul surubului de jos am si suflat insa nu am observat nici o modificare ...am pornit-o greu insa daca n-o turez moare...ma duc sa-i desfac capacul de jos de la carburator ...poate dau de plutitor si il misc usor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am fost nevoit sa desfac carburatoarele...bah! :baldy: m-am speriat pur si simplu de cum erau cuiul pontou, era lipit (intzepenit) de un jeg gros caucicat si doar dupa ce l-am rasucit am putut sa-l extrag din locasul lui...dupa ce l-am curatat am desfacut si celalalt carburator care nu parea sa aiba probleme si bine am facut pentru ca si el era la fel de intepenit insa functiona(inchidea) pentru ca la aceste cuie de inchidere mai exista in interiorul lor un alt cui-utz mai mic care impinge o membrana de cauciuc si astfel reusea sa inchida surplusul de nivel.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...