sergiu.mihu Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Deschid acest topic pentru ca nicaieri nu am vazut vreun grafic putere/turatie, nicaieri nu am gasit cam la ce turatie ajunge un motor de Minsk. Cand merg cu motorul mi se pare ca daca schimb la turatie joasa nu prea am putere la motor (ceea ce e si normal), ciudat este faptul ca la un anumit prag de turatie puterea motorului creste brusc si si motorul se aude altfel. La turatii mici cand ii dau in gura se aude cam infundat, apoi dupa ce depasesc pragul respectiv incepe sa turuie ascutit si isi da brusc drumul de parca ar intra turbina in functiune. Sincer nici nu pot sa apreciez sonor numarul de rot/min. Reglaj la aprindere am facut, ca la carte (2,5 mm coborat capul pistonului si facut reglajul din bobina aceea de pe magnetou). Am incercat cu surubul de aer la 2 ture, 2,5 ture, 3 ture si 3,5 ture desfacut, acelasi comportament. Asa e normal sa mearga? La cate ture/min ajunge un asemenea motor? La cate ture are cuplu maxim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Pai, nu cred ca a preocupat pe nimeni ce turatie maxima atinge, la cat are cuplul maxim (nici nu prea are cuplu daca stai sa te gandesti). Eu banuiesc un 6000 rpm. Si de ce nu a preocupat pe nimeni? Fiindca Minsk-ul e o motocicleta simpla, usor de condus si de reparat, construita sa o bagi aproape peste tot, sa se intretina ieftin si sa faca "de toate". Uite aici cele mai multe informatii despre Minsk: http://www.minskclubvietnam.com E foarte folosita si apreciata la Vietnamezi. E totul in engleza, gasesti si manual de reparatii, sfaturi de tot felul si chiar o galerie foto impresionanta. Surprinzator ce poti face cu Minskuletele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 La turatii mici cand ii dau in gura se aude cam infundat, apoi dupa ce depasesc pragul respectiv incepe sa turuie ascutit si isi da brusc drumul de parca ar intra turbina in functiune. Corectati careva care se pricepe dar din cate stiu eu nu asta este principala caracteristica a motoarelor in 2 timpi si anume faptul ca nu ofera puterea liniar ci la turatii mari? La motoarele mai moderne s-a rezolvat prin montarea de power valve pentru a oferi si un cuplu mai bunicel dar la Minsk... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladim Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 Ami cumpar si eu Minsc. As vrea sa mai fac cunostinta cu detinatori de minsc-uri in Bucuresti Tel. meu 0723042068 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.