Sari la conținut

Interzicerea Tobelor Sport?


stulewa
 Share

Postări Recomandate

Daca era cu votare, era interesanta opinia majoritatii motociclistilor.....macar a celor de pe forumul asta; asa nu-si prea au sensul discutiile astea mai mult subiective......

Oricum trebuie de stiut ca, o toba sport trebuie sa fie compatibila cu motorul respectiv, si sa fie si "ajutata" de un filtru sport.....altfel inafara de sound-ul pe care-l doresti si inca 1-2% in plus de putere pe la 9-10k ture s-ar putea si sa te alegi cu consum de 10 in loc de 8 in medie :lol:

Daca pui toba sport si nu iti pui si filtru, creste consumu de la 8 la 10 ? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui toba sport si nu iti pui si filtru, creste consumu de la 8 la 10 ? :disappointed:

 

Nu la asta m-am referit, ci daca toba nu-i competibila cu motorul.....se poate ca, gazele evacuate la anumite turatii sa intre in rezonanta(adica sa se bata in cap de la un cilindru la altul.....mai ales pt motoarele cu minim 4 cilindrii) si atunci chiar pierzi din putere, asta in primul rand, dar mai sunt si alte aspecte tot din cauza incompatibilitatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca era cu votare, era interesanta opinia majoritatii motociclistilor.....macar a celor de pe forumul asta; asa nu-si prea au sensul discutiile astea mai mult subiective......

Oricum trebuie de stiut ca, o toba sport trebuie sa fie compatibila cu motorul respectiv, si sa fie si "ajutata" de un filtru sport.....altfel inafara de sound-ul pe care-l doresti si inca 1-2% in plus de putere pe la 9-10k ture s-ar putea si sa te alegi cu consum de 10 in loc de 8 in medie :lol:

 

eu am pus un sbk L carbon leo vince pe hornet.....toba cred ca a fost de pe R1 sau ceva de genu....nu stiu exact...pt ca nu avea forma care sa mi se potriveasca mie....a trebuit un pic de modificat......si tin sa zic urmatoarele:sunetul(cum e normal) s-a modificat drastic.....am un filtru sport nu tare scump(era montat cand am luat motoru).......si pot concluziona cu mana pe inima ca:trage mai bine de la ture mici pana la "rosu"......se simte diferenta destul de tare fata de momentul in care aveam toba stock.......iar consumul,puteti arunca cu pietre sau sa ziceti ca mint,a scazut!!!.....D..sanatate numai bine

 

ps:daca era cu votare....99% ziceau:da!!!!!!toba merita...e buna..nu trebuie interzisa...:disappointed:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus un sbk L carbon leo vince pe hornet.....toba cred ca a fost de pe R1 sau ceva de genu....nu stiu exact...pt ca nu avea forma care sa mi se potriveasca mie....a trebuit un pic de modificat......si tin sa zic urmatoarele:sunetul(cum e normal) s-a modificat drastic.....am un filtru sport nu tare scump(era montat cand am luat motoru).......si pot concluziona cu mana pe inima ca:trage mai bine de la ture mici pana la "rosu"......se simte diferenta destul de tare fata de momentul in care aveam toba stock.......iar consumul,puteti arunca cu pietre sau sa ziceti ca mint,a scazut!!!.....D..sanatate numai bine

 

ps:daca era cu votare....99% ziceau:da!!!!!!toba merita...e buna..nu trebuie interzisa... :disappointed:

 

 

Ai si avut noroc ca s-a potrivit, si f bine ai facut ca ai pus si filtru sport, si datorita acestui fapt se poate sa fi scazut un pic consumul, sau toba precedenta era f rea pt motorul tau....poti zice asa ca fapt divers la o poveste cu prietenii ca ai chit de optimizare :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca este posibila interzicerea tobelor sport, cel mai probabil ce se poate face este cresterea cuantumului amenzilor si scaderea numarului decibelilor permisi. Asta insa implica dotarea corespunzatoare a "organelor", pentru ca urechea, a oricui ar fi, nu este instrument omologat de masurare a decibelilor. Spun ca nu cred ca se pot interzice tobele sport (in formularea asta) pentru ca exista multe tobe sport care pot fi cosmetizate, sau daca vreti reduse, la aspectul unei tobe stock.

 

In ceea ce le priveste utilitatea, sunt de parere ca exista tobe sport care ajuta in trafic. In mod sigur, o toba de serie nu ajuta cu nimic la vizibilitate. Deci, in limita bunului simt, cred ca tobele sport sunt bune si nu ar trebui interzise. In ture joase, majoritatea suna decent; asa ca daca vrem, seara putem merge la turatia cat mai mica ne-o permite motocicleta ca sa nu-i deranjam nici pe cei care vor sa se odihneasca si nici sa nu ne creem probleme. Chiar astazi am vazut un CBR F2 cu final de carbon, atat de silentios, incat am crezut ca merge cu motorul oprit, sau in neutru.

 

La nivelul de poluare fonica generata de traficul actual la ora de varf, si deci cand este mai utila toba pentru vizibilitate, multi dintre decibelii emisi de motor sunt acoperiti de zgomotul de fond al traficului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai si avut noroc ca s-a potrivit, si f bine ai facut ca ai pus si filtru sport, si datorita acestui fapt se poate sa fi scazut un pic consumul, sau toba precedenta era f rea pt motorul tau....poti zice asa ca fapt divers la o poveste cu prietenii ca ai chit de optimizare ;)

 

asta-i tareeeee..... :nono: :rolleyes: ......le zic o "poveste pescareasca".........mi-ai dat o idee buna...sa vezi cum ii inchid de acuma inainte...:lool:.....si ontopic....toba pe care am avut-o era toba stock.....fara modificari...iar consumul a scazut cu aprox 1 litru in orash de cand cu toba sport!!!!!!....afara nu are rost sa zic cat cosuma hornetu` pana la 140 ca nu ma crede nimeni...:P...numai bine sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam ca vei intelege "ideea", tocmai de aceea mi'am permis sa te contrazic

In alta ordine de idei, niciodata nu e "destul"... intr'adevar, obisnuinta isi spune cuvantul. La un moment dat, exact ca si in cazul unui cal naravas, vine o vreme cand "animalul" se lasa dominat de vointa si tanacitatea "omului" si nu numai ca incepe sa'i asculte comenzile dar chiar o face cu placere...

 

Busa e o bestie (in sensul bun al cuvantului) prin definitie si numai cei ce au trecut anumite praguri vor dori "mai mult". Nimic anormal, stiu si inteleg perfect senzatia, probabil tocmai acest "dracusor" interior te'a facut sa schimbi nota de la Fireblade - o noua provocare!

 

Fara nici o legatura cu subiectul initial, busa e o "capodopera" (ma rog, a fost) in ceea ce priveste cuplul si puterea (viteza maxima)... chiar nu esti nostalgic dupa Fireblade?... curbe, manevrabilitate...etc?

 

 

 

Ride Safe!

Intre timp am mai calarit si alte motoare superbike-fireblade,k5-1000.As fii vrut sa mai merg si pe o sportiva pur sange ocazional,dar dimensiunile fizicului meu-118kg si 190cm nu ma mai ajuta.In plus imi lipseste cuplul busei si...stabilitatea.Ma trezesc pe o roata de cate ori schimb in cuplu maxim si imi face placere sa zbor decat sa merg merg.De mers pe curbe evit -la noi este mizerabila soseaua-baliga,ulei,grau,tiru care taie curba si mai arunca si pietris pe sosea,nea Gheorghe care intra in depasire pe linie continua.Moto il faci pe casco-nu imi permit deocamdata asa ceva,echipamentul il schimbi cu altul,dar viata si oasele conteaza cel mai mult.Eu sunt adptul puterii,cuplului,stabilitatii,upgrade cu cap si in limitele bunului simt-adica fara a modifica nimci la motor,doar admisie ,evacuare,poate si un pic de soft,bujii si consumabile de calitate,intretinere riguroasa.Imi place soundul,dar soundul placut,nu cel de doaga sau toba gaurita.Azi am citit o carte despre uleiuri din 1967.De atunci se faceau uleiuri sintetice si noi habar nu aveam.Mult mai stabile cele sintetice si rezistente in timp.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am citit o carte despre uleiuri din 1967.De atunci se faceau uleiuri sintetice si noi habar nu aveam.Mult mai stabile cele

sintetice si rezistente in timp.

 

Super, chiar nici eu nu stiam asta....pfffai, si eu care credeam ca, sinteticele sunt de prin 95 inventate :drink:

Probabil ca inca si mai dedemult, de pe vremea razboiului, d-aia megeau asa bine BMW-urile si DKW-urile naziste :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...