Sari la conținut

Zx10-R 2006 Brand New


Bombardel
 Share

Postări Recomandate

ceva date despre mobra

 

 

 

PART CYCLES

Inspired of the ZXRR of MOTOR BIKE GP and using only solutions "high-tech", the weight of the unit should be located around the 168 kilos. "Our special envoy" could zieuter good ten frameworks similar to that of the ZXRR but with points of typified anchorings motor bike of series. A reversed fork having all the adjustments necessary to this type of machine should quite naturally find its place on the Kawa bomb. The suspensions postpone and the brakes should not be in remainder... this Ninja there should promise signal-matos to us.

 

ENGINE

Of a cubic capacity of 990 DC, it will deliver 168 horses in free version. Equipped with an injection last generation, it will be in conformity with the increasingly demanding anti-pollution standards. This one will be also coupled with the famous RAM-Air system, chèr in Kawasaki, which will be available in its

two versions as for the ZX12R. No doubt that this gas works will be armed in order to distil unforgettable feelings even in its version 100 cv.

 

LOOK

Dimensioned look the ZX10R should be very close to the machine of Great Price. The manufacturing Japanese one carried out a large work out of blower with for objective: to support a better penetration in the air improving the dash speed thus. For my part I hope that the hull postpones will not be indentic A that of the ZXRR, his form too "square" is far from achieving the unanimity! Dimensioned instrument panel, one should find the same original system as on Z1000 and 636, only one block with digital posting and laying out of all the infos BASIC.

 

Conclusion

With such promising figures, we are impatient to carry out our first test, with why not a confrontation with the current reference of the category, I named miss GSXR.

 

 

 

SI CEVA POZE :cheers:

post-7074-1127815150_thumb.jpg

post-7074-1127815180_thumb.jpg

post-7074-1127815213_thumb.jpg

post-7074-1127815246_thumb.jpg

post-7074-1127815271_thumb.jpg

post-7074-1127815295_thumb.jpg

post-7074-1127815335_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well...si uita ca recidiva balaria...Like I mentioned before Kawasaki sux BIG TIME

 

 

frate imi pare rau ca ai avut ghinion cu kawa ta

dar asta nu inseamna ca toate sunt la fel

a mea e bijuterie

la fel ca ea mai sunt inca 99% din cele iesite pe linia de productie

hai sa nu ne apucam sa improscam cu rahat

un pic de respect pt firma care ne face posibil visul nostru e un cost minuscul

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate imi pare rau ca ai avut ghinion cu kawa ta

dar asta nu inseamna ca toate sunt la fel

a mea e bijuterie

la fel ca ea mai sunt inca 99% din cele iesite pe linia de productie

hai sa nu ne apucam sa improscam cu rahat

un pic de respect pt firma care ne face posibil visul nostru e un cost minuscul

:finger:

si a mea merge bine si nu m avut nici o data probleme cu ea motorul merge laser :lol:

acuma fiecare cu parerea lui dar totusi nu tre generalizat ...

 

nu zic ca totusi la desing nu prea au reusit cei de la kawa mari performante cu modelul 2006 fata de celelate concerne dar totusi e o firma buna nu e chiar de lepadat ... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate imi pare rau ca ai avut ghinion cu kawa ta

dar asta nu inseamna ca toate sunt la fel

a mea e bijuterie

la fel ca ea mai sunt inca 99% din cele iesite pe linia de productie

hai sa nu ne apucam sa improscam cu rahat

un pic de respect pt firma care ne face posibil visul nostru e un cost minuscul

;)

 

Eu am spus ca pentru mine SUX...mai intelegeam daca mi-o luam la mana a n`spea si era un soi de loterie. Dar cand o iei noua si te dai adunat 40 de zile tot sezonul iti zic eu ca nu e placut deloc :finger:

 

si a mea merge bine si nu m avut nici o data probleme cu ea motorul merge laser :eek:

acuma fiecare cu parerea lui dar totusi nu tre generalizat ...

 

nu zic ca totusi la desing nu prea au reusit cei de la kawa mari performante cu modelul 2006 fata de celelate concerne dar totusi e o firma buna nu e chiar de lepadat ... :D

 

Proverbul Cat dai atata face functioneaza la tine ca ai dat mai putin de cateva ori pe a ta decat am dat eu pe a mea si nu te deranjeaza pe drum cand mai pierzi cate un vas de decantare sau o bucata de carena sau ti se blocheaza termocupla sau iti tasneste apa din radiator sau it papa 1L de ulei la 2-3000 de Km, dar pe mine ma deranjeaza ca a stat in service 2X di cat a stat in ograda mea :crack: :lol: :lol:

Editat de Andyatf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va deranjeaza cum arata tobele alea ?

zicea cineva ca e primu lucru care trebuie schimbat

korect

iti pregatesti banii dinainte pt ceva race exaust, de tipul r1 cu 4 tzevi subtiri cromate sub coditza

restu e absolut bestial

imi place fatza la nebunie

din cate am citit la tech specs 168 de cp e putin pt varianta free

si gixxeri k5 are mai mult

cine stie mai multe ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu nu imi place design-ul. Mai ales farurile. Dar sa fim seriosi... Cine isi ia bolidu asta, nu si-l ia pentru design (sau macar asa ar trebui). Este un utilaj profesional pentru profesionisti. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proverbul Cat dai atata face functioneaza la tine ca ai dat mai putin de cateva ori pe a ta decat am dat eu pe a mea si nu te deranjeaza pe drum cand mai pierzi cate un vas de decantare sau o bucata de carena sau ti se blocheaza termocupla sau iti tasneste apa din radiator sau it papa 1L de ulei la 2-3000 de Km, dar pe mine ma deranjeaza ca a stat in service 2X di cat a stat in ograda mea :finger: :crack: :lol:

ca tot venii vb despre motoreta mea recunosc am dat mai putin pe ea decat ai dat u normal e un motor sh am pierdut o singura data vasul de coletcatre si asta se intapla pe ruta Targoviste -> Bucuresti si a fost posibil; din cazuza cxa mergeam fara carena fatza ca era la vopsit iar vasul de colectare este atasat de restul airboxului doar printr-o legatura de cauciuc in rest este fixat de carena fatza care atunci lipsea pt ca eu nu ma jenez sa merg pe motor fara carena sau chesti dastea ca pana la urma mersul pe motor conteaza...termocupla nu pornea findca am desfacut radiatorul pt ca am crezut ca e crapat (aici eu am fost dumb-assul ) ca nu am observat ca era busonul de la radiator perfect inchis si nu am mai verificat termocupla , apa din radiator nu imi aduc aminte sa imi fi tzasnit vreodata dar asta ramine intre noi iar ulei am completat cu 1 litru dupa ce am facut aproape 4000 km respectiv vreo 3500 km si am fost si la intunire am dat pacanele si multe altele iar uleiul fiind ful sintetic ( mobil1 ) cum scrie si la ei pe site acest ulei se maninca este ceva extrem de normal ileiul care nu este full sintetic nu se consuma sau se consuma mai greu in rest eu am facut cu kawa mea 15.000 km in sezonul asta si nu am bagat decat ulei benzina placutze frana si cauciucuri pe cand u cu motor nou noutz ai facut 4000 km si ai stat 3 luni la service asa ca nu mai da tu cu presupusu si vb aiurea fara sa sti unele lucruri dar ma rog aici isi exprima fiecare punctul de vedere ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot venii vb despre motoreta mea recunosc am dat mai putin pe ea decat ai dat u normal e un motor sh am pierdut o singura data vasul de coletcatre si asta se intapla pe ruta Targoviste -> Bucuresti si a fost posibil; din cazuza cxa mergeam fara carena fatza ca era la vopsit iar vasul de colectare este atasat de restul airboxului doar printr-o legatura de cauciuc in rest este fixat de carena fatza care atunci lipsea pt ca eu nu ma jenez sa merg pe motor fara carena sau chesti dastea ca pana la urma mersul pe motor conteaza...termocupla nu pornea findca am desfacut radiatorul pt ca am crezut ca e crapat (aici eu am fost dumb-assul ) ca nu am observat ca era busonul de la radiator perfect inchis si nu am mai verificat termocupla , apa din radiator nu imi aduc aminte sa imi fi tzasnit vreodata dar asta ramine intre noi iar ulei am completat cu 1 litru dupa ce am facut aproape 4000 km respectiv vreo 3500 km si am fost si la intunire am dat pacanele si multe altele iar uleiul fiind ful sintetic ( mobil1 ) cum scrie si la ei pe site acest ulei se maninca este ceva extrem de normal ileiul care nu este full sintetic nu se consuma sau se consuma mai greu in rest eu am facut cu kawa mea 15.000 km in sezonul asta si nu am bagat decat ulei benzina placutze frana si cauciucuri pe cand u cu motor nou noutz ai facut 4000 km si ai stat 3 luni la service asa ca nu mai da tu cu presupusu si vb aiurea fara sa sti unele lucruri dar ma rog aici isi exprima fiecare punctul de vedere ...

 

Aiurea nu imi aduc aminte sa fi vorbit. Nu mai citi printre randuri si invata sa faci diferenta intre o afirmatie si o opinie :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...