Sari la conținut

First Step


Hell On Wheels
 Share

Postări Recomandate

salutari,vin si eu cu mai multe intrebari

pe viitor ma gandesc sa achizitionez chopper si trebuie sa aflu cate ceva

ca incepator se poate incepe pe un chopper de 800cc?

am inteles ca sunt grele,nu sunt manevrabile,in oras sunt "praf" la capitolu manevrabilitate .. etc. voi cum va descurcati?

70% din timp mi-l petrec in oras iar restu 30% in afara lui dar la alt tip de motor nu pot sa ma gandesc si vreau sa stiu ce ma asteapta

 

 

Multumesc Anticipat :rusinica:

Editat de Hell On Wheels
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,vin si eu cu mai multe intrebari

pe viitor ma gandesc sa achizitionez chopper si trebuie sa aflu cate ceva

ca incepator se poate incepe pe un chopper de 800cc?

am inteles ca sunt grele,nu sunt manevrabile,in oras sunt "praf" la capitolu manevrabilitate .. etc. voi cum va descurcati?

70% din timp mi-l petrec in oras iar restu 30% in afara lui dar la alt tip de motor nu pot sa ma gandesc si vreau sa stiu ce ma asteapta

 

 

Multumesc Anticipat :rusinica:

Apoi pentru inceput mai ales daca vrei chopper si te plimbi mai mult prin oras indeal cred-ca ar fi un intruder ca are cardan si racire pe apa!

Mai e si shadow dar e pe lant!Si in plus mai depinde si statura ta!

Si pentru inceput e bun orice motor si de 2000cc numa sa fii foarte rabdator si calm ca sa te obisnuiesti cu el!Dar recomandare mea este sa-ti iei mai mare de 500cc ca altfel te plictisesti repede!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,vin si eu cu mai multe intrebari

pe viitor ma gandesc sa achizitionez chopper si trebuie sa aflu cate ceva

ca incepator se poate incepe pe un chopper de 800cc?

am inteles ca sunt grele,nu sunt manevrabile,in oras sunt "praf" la capitolu manevrabilitate .. etc. voi cum va descurcati?

70% din timp mi-l petrec in oras iar restu 30% in afara lui dar la alt tip de motor nu pot sa ma gandesc si vreau sa stiu ce ma asteapta

 

 

Multumesc Anticipat :D

 

Sale.

 

Frate, eu am inceput pe o frumusete de Virago de 750. O namila de motor, si cam nervos (60 de cai). Oricum, daca vrei chopper iti recomand cu caldura o motoreta pe cardan (ex: Virago, cred ca si Drag Star, Shadow-uri mai noute, parca s-au facut si niste Intrudere/Maraudere cu cardan dar nu stiu sigur). Racirea cu lichid ar fi un mare plus in oras. Eu m-am fript de cateva ori in viraga mea racita doar cu aer, si e foarte nasol cand stai mult pe loc (uneori chiar nu ai pe unde sa te bagi) si incep sa-ti fiarba ... intelegi tu :blink:

 

Praf nu mi se par a fi la manevrabilitate, si nici nu mi se par a fi deosebit de grele... Am prieteni cu enduro pe care ii las in urma printre masini, si problema cu greutate e data de faptul ca chopperele sunt mai joase si au centrul de greutate mai jos decat vitezanele sau motoarele de enduro...

 

Numai bine si asfalt uscat :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sale.

 

Frate, eu am inceput pe o frumusete de Virago de 750. O namila de motor, si cam nervos (60 de cai). Oricum, daca vrei chopper iti recomand cu caldura o motoreta pe cardan (ex: Virago, cred ca si Drag Star, Shadow-uri mai noute, parca s-au facut si niste Intrudere/Maraudere cu cardan dar nu stiu sigur). Racirea cu lichid ar fi un mare plus in oras. Eu m-am fript de cateva ori in viraga mea racita doar cu aer, si e foarte nasol cand stai mult pe loc (uneori chiar nu ai pe unde sa te bagi) si incep sa-ti fiarba ... intelegi tu :blink:

 

Praf nu mi se par a fi la manevrabilitate, si nici nu mi se par a fi deosebit de grele... Am prieteni cu enduro pe care ii las in urma printre masini, si problema cu greutate e data de faptul ca chopperele sunt mai joase si au centrul de greutate mai jos decat vitezanele sau motoarele de enduro...

 

Numai bine si asfalt uscat :rusinica:

Eu am un marauder de 800 din 99 si este pe lant.. este primul meu motor, care e al meu si am mers cu el (peste 3000 Km), mi se pare super manevrabil la cele 220 de kg pe care le are. Marauderul este cu racire pe lichid :blink: si nu are treaba nici prin oras si nici in afara orasului.. ii destul de linistiit atata timp cat nu bagi mana prea tare in el..

Sunt deacord cu Toma_Nic printre masini de multe ori ii las si eu mai in urma pe cei cu enduro si cu IceLord in legatura cu cc, nu conteaza f mult de cat este atata timp cat sti sa fi calm si sa ai rabdare sa te obisnuiesti cu el

La faza cu cardanul.. ce sa zic.. daca nu ai chef si timp sa intreti lantul mai bine un motor pe cardan... lantul oricata grija ai avea de el tot trebuie schimbat.. spre deosebire de cardan care nu ai de ce sa-l schimbi dak ii mai dai un pic de ulei cand are nevoie (ceea ce este f rar) :moto:. Eu mai am un Yamaha XS 750 din 79 si este pe cardan, foarte ingrijit si acum merge perfect. Nu a trebuit sa umblu deloc la cardan.. defapt.. in afara de obisnuitele consumabile (bujii, ulei + filtru ulei, filtru aer, cauciucuri) nu a trebuit sa umblu la nimic.

 

:D

bafta in continuare

Editat de MiLu_HD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu manevrabilitatea scazuta in oras e o porcarie, spune-i aluia de ti-a zis asta sa calareasca mai des.

 

daca nu ai ghidon drept sau wide, sau un crashbar imens....te strecori la fel de bine ca unu cu supermoto sau scuter...si crede-ma ca nu exagerez

merg zilnic dristor-semanatoarea (practic tai bucurestiul in doua)...la alba-iulia intru intre coloane de masini si mai ies tocmai cand fac stanga la parcarea semanatoarea....fac in medie 30 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu manevrabilitatea scazuta in oras e o porcarie, spune-i aluia de ti-a zis asta sa calareasca mai des.

 

daca nu ai ghidon drept sau wide, sau un crashbar imens....te strecori la fel de bine ca unu cu supermoto sau scuter...si crede-ma ca nu exagerez

merg zilnic dristor-semanatoarea (practic tai bucurestiul in doua)...la alba-iulia intru intre coloane de masini si mai ies tocmai cand fac stanga la parcarea semanatoarea....fac in medie 30 minute.

 

 

Si sa vezi cand ti-oi lua VN800A diferenta, ca e mai sus un pic decat Viraga de 535. E cel mai un cruiser de oras aglomerat, pe bune.

La fel de bun, poate mai bun ar fi un Sportster de 1200 racit pe lichid.

 

Later edit: stai ca tu de fapt treci pe endurache.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sa vezi cand ti-oi lua VN800A

......

Later edit: stai ca tu de fapt treci pe endurache.

 

stai ma nene ca nu renunt la cruiser/chopper....iau o pauza :blbl:

da, planul initial era sa trec pe VN800A, dar.... vand viroaga si-mi iau o enduroaica tocmai pt a-mi putea lua, mai tarziu, o mobra decenta.

Deocamdata nu-mi permit un VN decent...decat peste 35.000 km si pana in '98 si asta cu ceva imprumut la banca....

Asa, cu banii de pe viroaga imi iau enduroaica ok...ish cu care merg, si restu de bani, daca mai raman, ii pun de-o parte....in 2 maxim ani strang cat pe-ntru VN din 2000+ cu maxim 15.000 km si conditie ok. mi-e tare greu sa renunt la cruiser pt 1-2 ani, dar nu e batut in cuie sa trec pe enduro + ca io-s destul de razganditor cand vine vb de vandut si cumparat chestii, si deocamdata, testez apele ;) (potentiali clienti, nu luati in seama textul de la "+" incoace ;) )

 

LE: lupule, frumos VN ai, mereu intorc capu sa vad daca e langa statie...ia zi, nu-l vinzi la subpret?:D

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni terminati dracu cu expresia "chopper" folosit termenu cruiser cind va referiti la mobre stok!

duceti vorba in vorba si asa ramine si nu e corect!macar voi care sunteti obistuiti cu termeni astea folositi corect si nu faceti un ghiveci.

cruser,chopper, costum,bobber voua va e tot una? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni terminati dracu cu expresia "chopper" folosit termenu cruiser cind va referiti la mobre stok!

duceti vorba in vorba si asa ramine si nu e corect!macar voi care sunteti obistuiti cu termeni astea folositi corect si nu faceti un ghiveci.

cruser,chopper, costum,bobber voua va e tot una? ;)

 

 

bine zis!

sa stii k ma gandesc si eu uneori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai ma nene ca nu renunt la cruiser/chopper....iau o pauza :blbl:

..

 

mi-e tare greu sa renunt la cruiser pt 1-2 ani.....

 

 

mai oameni buni terminati dracu cu expresia "chopper" folosit termenu cruiser cind va referiti la mobre stok!

duceti vorba in vorba si asa ramine si nu e corect!macar voi care sunteti obistuiti cu termeni astea folositi corect si nu faceti un ghiveci.

cruser,chopper, costum,bobber voua va e tot una? ;)

 

mas-ule, stai bre usurel, io m-am referit in prima propozitie la categorii....cruisere, choppere, cruisere chopperite etc... inclusiv vestimentatie etc si tot ce are legatura ;), la modu' ca nu ma fac endurist, doar o sa calaresc unu..poate.

 

in a doua propozitie am zis ca renunt la cruiser, ca asta am acum.

cum dracu sa nu stiu diferenta intre cruiser, chopper, bobber, custom etc....

 

PS: si pe mine ma enerveaza aia care zic chopper la cruisere, si cireasa de pe tort e Chopper Academy... n-am nimic cu oamenii aia, numai ca numele nu mi se pare potrivit...ca toti au cruisere

ma rog.

 

PPS: caut rezervor de Sportser! daca nu vand viroaga pana in februarie o fac gigea pt mine si-o pun la pret mai mare sa iau VNA-ul lu' mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor mai lasati-o cu supermanevrabilitatea cruiserelor prin orase. Unghiul mai mic pe care-l face furca cu carosabilul distanta mai mare intre roti i-l fac mai greu manevrabil. Te poti strecura printre masini dar nu poti zice ca poti sa te bagi pe unde o gagalice de scuter nu poate, mai degraba invers. Eu daca pot fac loc la scuteristi sau la alte motoare mai de oras daca nimerim pe acelas culoar printre masini. Personal chiar vreau sa achizitionez pe post de brelog un scuter atunci cand o sa trec la o clasa mai mare asa pentru oras.

Acum sariti-mi in cap dar asta e adevarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor mai lasati-o cu supermanevrabilitatea cruiserelor prin orase. Unghiul mai mic pe care-l face furca cu carosabilul distanta mai mare intre roti i-l fac mai greu manevrabil. Te poti strecura printre masini dar nu poti zice ca poti sa te bagi pe unde o gagalice de scuter nu poate, mai degraba invers. Eu daca pot fac loc la scuteristi sau la alte motoare mai de oras daca nimerim pe acelas culoar printre masini. Personal chiar vreau sa achizitionez pe post de brelog un scuter atunci cand o sa trec la o clasa mai mare asa pentru oras.

Acum sariti-mi in cap dar asta e adevarul.

Sunt unii care nu prea sau dat cu multe motoare si nu stiu diferenta!

Eu am un yamaha virago de 535cc sunt foarte multumit de ea, vreau sa-mi i-au un drag star classic (e mai lenes e mai greoi)dar asta imi place

M-am dat cu kawa vulcan de 1500cc si e fain dar e prea bruta pentru mine si prea mare

M-am dat cu Yamaha Thunderace de 1000cc si 150 de CP si am mers cu a-I-a pana la 90km/h si putea si mai mult dar am zis ca nu e de mine!

 

Si in nici un caz nu poti compara un speed cu un chopper sau un touring cu un speed toate sunt unice in felul lor!

 

In plus manevrabilitatea e diferita la fiecare motocicleta si in plus altfel te strecori cu un motor fata de o masina prin trafic, e ceva logic!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...