Haribo Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Buna am si eu un kawasaki GPZ 500s din 1992 si am o problema se inecreste bujia la un piston si nu stiu dice ma poate ajuta cineva. Asta este id:ralf_eric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Buna am si eu un kawasaki GPZ 500s din 1992 si am o problema se inecreste bujia la un piston si nu stiu dice ma poate ajuta cineva.Asta este id:ralf_eric Amestecul este prea bogat pe cilindrul respectiv. Verifica carburatorul de pe acel cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haribo Postat Octombrie 28, 2008 Autor Share Postat Octombrie 28, 2008 Amestecul este prea bogat pe cilindrul respectiv. Verifica carburatorul de pe acel cilindru. Cand curati bujia merge cam 1 min si dupaia se inecreste mersi de saite acela dar nu intelec engleza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haribo Postat Octombrie 29, 2008 Autor Share Postat Octombrie 29, 2008 Amestecul este prea bogat pe cilindrul respectiv. Verifica carburatorul de pe acel cilindru. Cand curati bujia merge cam 1 min si dupaia se inecreste mersi de saite acela dar nu intelec engleza Nu mai stie nimeni ce poate sa aiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Cand curati bujia merge cam 1 min si dupaia se inecreste mersi de saite acela dar nu intelec engleza Nu mai stie nimeni ce poate sa aiba Nu ti-am dat nici un link, aia e semnatura mea, nu are legatura cu ce ti-am scris. Verifica nivelul de benzina pe carburatorul respectiv. Verifica socul. In plus, culoarea bujiei nu e definitorie pentru mersul motorului la relanti (de fapt este, pentru circuitul de alimentare la relanti al carburatorului, care este separat, si se regleaza cu acel pilot_screw) ci pentru mersul motorului in sarcina la diverse turatii. Verifica bujia dupa ce ai dat o tura de cateva zeci de km, fara sa lasi apoi motorul la relanti prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.