Sari la conținut

Cupa Motoland La Enduro-cross


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a fost super, iun afara de unele accidentari... daca stie cineva de nr 8 sa posteze.. in ce stare e? a fost grav??? eu am fost doar arbitru pe margine in padure,dar baietii s-au descurcat grozav, va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok.. nr 8 este Peter Gall(sper ca e corect) campion la enduro(sau cross) a picat foarte urat... la o saritoare a atins doar cu roata din spate si a picat pe cea din fata, motorul pe el.. coloana rupta, si ceva la ficat.. au mai fost s alte accidente, dar acesta a fost cel mai gra. speram ca se reface repede... eu l-am vazut pe traseu, era mereu in frunte, si mergea ca un adevarat profesionist!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a fost super, iun afara de unele accidentari... daca stie cineva de nr 8 sa posteze.. in ce stare e? a fost grav??? eu am fost doar arbitru pe margine in padure,dar baietii s-au descurcat grozav, va salut

Este vb de Gagy Peter (multi il stiu de la videza si super moto).A cazut in cap pe o zona unde nu credeai ca se va intampla asa ceva. Se pare ca o coasta i-a perforat pamanul.Mai multe amanunte in emisiunea 2roti de duminica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cursa a fost misto , terenul nu foarte accidentat , dar destul de solicitant. cazaturi , scheme , aripi zburate , noroi pe casti si ochelari, intr-un cuvant : distractie.

Eu am bagat un loc 14 , dupa clasamentele intocmite de organizatori , 5 dupa prietenii mei care s-au dat la B. Neimportant , pt ca a fost fun totul. Evident ca fiind in romania ceva de (cuvant urat) trebuia sa se intample si anume , unul dintre organizatori , cand l-am intrebat daca au sosit penalizarile arbitrilor pt clasa C mi-a replicat ceva de genul "ce conteaza , ca la c oricum aia habar nu au sa mearga si au gresit traseul toti " . Lucru cat se poate de fals!!! 5 insi am fost cei care am gasit traseul (marcajele erau tirate ca de obicei). Nu ajungeam eu de pe clasamentul lor de pe 14 pe 1 , dar daca exista un regulament , hai in pm sa il respectam , nu doar sa ne facem . Ma opresc aici cu critica , pt a nu imi strica buna dispozitie de la plimbarea din we. Concluzia este ca a fost misto si noi ne-am simtit bine.

 

din "regulament" sau ma rog ... :

 

H. PENALIZARI

1. Ratarea unui punct de control se penalizeaza cu 1800 sec.

2. Intrarea inapoi in traseu prin alt loc decit cel prin care s-a iesit, fara ca distanta intre aceste puncte sa fie mai mare de 10m, se penalizeaza cu 180 sec. Reintrarea in traseu poate fi facuta si prin orice punct anterior punctului de iesire.

......

Editat de Raven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa te contrazic ci doar sa-mi spun punctul meu de vedere: "folclorul evenimentului spunea ca cineva "si-a facut de lucru" cu marcajele din padure de pe platou si in frunzisul ala bineinteles ca in prima tura nu erau nici urme clare, dupa aceea au intervenit urmele mltiple si divergente si cand s-au sesizat arbitrii din PC de la capatul liniei cu baltoace a venit unul in pct.cu pricina sa faca "semne ajutatoare cu mana". Fiind enduro-cross si neprimind un road-book inteleg eu ca scopul urmarit a fost viteza pe un traseu variat orientarea trebuind sa fie foarte clara cu ajutorul marcajelor, dar nu as reprosa in mod deosebit acest fapt organizatorilor care cu aceasta exceptie au lucrat profesionist dupa parerea mea la un eveniment organizat pt. prima data (nici nivelul hotelului Napoca nu l-as pune in carca lor). Partea de cross m-i s-a parut foarte "fluenta" incat si eu care sunt mai putin experimentat am simtit ca sar innalt si in siguranta, la fel si salturile din padure, erau deranjante doar "dopurile" din padure formate in urma baietilor care se "incurcau in material" din nestiinta sau din prea multa agresivitate cand reuseau sa se urce unii peste altii desi la grupa C ma gandesc ca ar trebui sa-ti ste in primul rand capul la a ajunge la finis si sa te perfectionezi ca sa poti in viitor mai mult, nu de alta dar la inscrierea in grupe nu te-a conditionat nimeni. Apoi am mai observat in cateva cazuri si fenomenul avioanelor care merg in "blana" in linie dreapta si in zonele mai "tehnice" blocheaza circulatia. Ma intreb cam cum s-ar fi terminat o "blana" din asta daca trebuia franat de urgenta, mai ales ca printre copaci nu prea este spatiu de "fuga". Cu exceptia cazaturii lui Gagy, care mie unul mi-a cazut foarte rau, eu m-am simtit foarte bine si sper ca formatul acesta de competitie sa prolifereze. Ceva poze mai tarziu.

 

Cursa a fost misto , terenul nu foarte accidentat , dar destul de solicitant. cazaturi , scheme , aripi zburate , noroi pe casti si ochelari, intr-un cuvant : distractie.

Eu am bagat un loc 14 , dupa clasamentele intocmite de organizatori , 5 dupa prietenii mei care s-au dat la B. Neimportant , pt ca a fost fun totul. Evident ca fiind in romania ceva de (cuvant urat) trebuia sa se intample si anume , unul dintre organizatori , cand l-am intrebat daca au sosit penalizarile arbitrilor pt clasa C mi-a replicat ceva de genul "ce conteaza , ca la c oricum aia habar nu au sa mearga si au gresit traseul toti " . Lucru cat se poate de fals!!! 5 insi am fost cei care am gasit traseul (marcajele erau tirate ca de obicei). Nu ajungeam eu de pe clasamentul lor de pe 14 pe 1 , dar daca exista un regulament , hai in pm sa il respectam , nu doar sa ne facem . Ma opresc aici cu critica , pt a nu imi strica buna dispozitie de la plimbarea din we. Concluzia este ca a fost misto si noi ne-am simtit bine.

 

din "regulament" sau ma rog ... :

 

H. PENALIZARI

1. Ratarea unui punct de control se penalizeaza cu 1800 sec.

2. Intrarea inapoi in traseu prin alt loc decit cel prin care s-a iesit, fara ca distanta intre aceste puncte sa fie mai mare de 10m, se penalizeaza cu 180 sec. Reintrarea in traseu poate fi facuta si prin orice punct anterior punctului de iesire.

......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate regulamentul este luat la ..la cam la toate comprtitiile organizate pe la noi.daca te-ai mai dat stii. eu m-am inscris unde am vrut si am mers cum am vrut, adica foarte corect . cum eu si inca 4-5 am gasit drumul corect chiar in lipsa marcajelor (lucru care mie imi este foarte familiar - nitescu stie :finger: ), mi se parea corect sa il gaseasca toti si nu sa caute scuze(in cazul asta scuzele le-a gasit unul dintre organizatori ) . La buzau eu mi-am facut varza mana din cauza marcajelor furate si nu am comentat nimic la organizatori pt ca nu era vina lor.

Regulamentul se face tocmai pt a diferentia un concurs organizat de o plimbare prin padure.

Somo a vazut peste 20 de moto venind pe drumul forestier de langa start :crack: cf regulamentului -

 

H. PENALIZARI

1. Ratarea unui punct de control se penalizeaza cu 1800 sec. = 30 de minute .

 

QED !

 

 

@ionut - start le mans , 34 la start la c

Editat de Raven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@ionut - start le mans , 34 la start la c

 

man, nu-s familiar cu le mans-ul ... poti sa fii mai explicit please :finger:

34 la c .. f multi. E de bine!

 

Vlade, lasa ma regulamentul, important e sa mergi bine si sa fii multumit de tine. Eu inteleg sa fii cu ochii pe regulament doar daca tragi la podium ... altfel nu are sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le mans - fuga la motorul oprit, pornit motor si start .

asta e competitie privata , deci nu puncteaza nicaieri in campionat.

e vb de un principiu , in treaba cu regulamentul.

eu vb cu o seara inainte cu niste amici de la bistrita care au facut pe jos traseul si stiam multe locuri unde este naspa si unde se poate taia , dar am preferat sa merg corect. :finger:

 

got it ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

eu vb cu o seara inainte cu niste amici de la bistrita care au facut pe jos traseul si stiam multe locuri unde este naspa si unde se poate taia , dar am preferat sa merg corect. :finger:

 

got it ?

 

 

mda ... cam de (cuvant urat).

Oricum, pentru linistea ta, e mai bine sa nu pui la suflet. Cacaturi de-astea vor fi tot timpul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...