Alex_83 Postat Octombrie 7, 2005 Share Postat Octombrie 7, 2005 salutare. a dat Dumnezeu si mi-am luat motor.pentru inceput un minsk. acum bun rau e al meu si tre sa-l pun ma punct. prima problema este pedala de pornire care din cand in cand scapa, iar a doua este reglajul carburatorului.mai mult decat un carburator de dacie nu stiu sa reglez. merge pornita(greu) doar cu socul tras iar apoi daca umblu la jiglere ori se tureaza de-o ia naiba ori moare.putere are caci atunci cand o ia o simt ca fuge de sub mine(mentionez ca sunt incepator deci asa mi se pare mie).scanteie da, ca m-am si curentat la ea, compresie are deci problema e din carburator. daca e cineva din galati care ma poate ajuta ar fi perfect, iar daca nu as vrea niste sfaturi aici si ma bag eu in ea. va multumesc si astept raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 9, 2005 Autor Share Postat Octombrie 9, 2005 chiar nu mai are nimeni minsk? chiar nimeni nu se pricepe? hai plsss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Octombrie 14, 2005 Share Postat Octombrie 14, 2005 Prietene,si fratemeo are minsk si merge ceas Cunosc pe cineva care a avut aceleasi probleme, si a schimbat carburatorul cu unul nou,cu tot cu filtru de aer. Daca te intereseaza altceva in legatura cu problemele minscului inteaba-ma! SUCCES!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 16, 2005 Autor Share Postat Octombrie 16, 2005 pai deocamdata nu stiu daca e defect carbul.pur si simplu nu stiu eu sa-l reglez.am vb la un service si ma duc maine cu ea.mersi de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 16, 2005 Share Postat Octombrie 16, 2005 Salut! stiu eu cum e treaba cu minsk-ul ala. Il stiu de la vechiul proprietat. Pt problema cu pedala trebuie sa schimbi sistemul oala ambreiaj+pinion distributie(cel de pe oala) pt ca acesta din urma este nituit de oala iar pe spatele lui are niste catari care s-au tocit si de aia scapa. Pt probl cu carbul, acolo e mai ciudat, nici eu nu am reusit sa-l fac. Daca te uiti in el totul e ok, cred ca s-a uzat corpul carb sau subarul altfel nu imi explic. Cel mai sigur ar fi sa-l schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 16, 2005 Share Postat Octombrie 16, 2005 sal! daca vrei sa arunc un ochi la el suna-ma! 0743.155.491 - Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 "pinion de distributzie la Minsk??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 ce cuvant nu intelegi din cele de mai sus? minskul (presupun ca e ca voshodul) are lant de distributie, prin urmare si pinioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 (editat) "pinion de distributzie la Minsk??? E vorba de pinionul din spatele oalei de ambreiaj, cel care este angrenat prin lant de pinionul de pe conul ambielajului. Daca nu ai desfacut in viata ta motoare atunci e normal ca nu ai de unde sa stii, asa ca nu te mai mira ca Minsk-ul nu e pe pedale. Editat Octombrie 17, 2005 de Metalghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 daca n-are filtru nici forta n-are. s-ar putea ca problema sa fie atat de simpla. PS: sper sa-l pun si io p-al meu pe picioare in doo zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Stimati prieteni, "care va pricepeti" distributia este sistemul prin care miscarea de la arborele cotit (vibrochen) este transmisa la axele cu came ... motoarele in 2 timpi nu au asha ceva... Shi crede-ma ca am desfacut motore si STIU!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 era vorba de fapt de transmisia primara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Uite un om care stie intr-adevar ce vorbeste... Asha este aia e transmisia primara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.