Sari la conținut

curatarea carburatoarelor


50bani
 Share

Postări Recomandate

Man, pricipiul de functionare al carbului vacuumatic il stiu si eu, fie ca e cu clapeta in spate, la mijloc, sub masa, unde vrei tu.

Dar asta nu inseamna ca vreun carb e proiectat incat sa lase MIZERIE sa intre pe undeva. Ar fi chiar stupid.

Ti-am explicat mai sus ca diferenta de presiune dintre camera de nivel constant si atmosfera nu absoarbe nimic in interior, in rest TOTUL TRECE PRIN AIRBOX.

Nu inteleg de ce te incapatanezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, pricipiul de functionare al carbului vacuumatic il stiu si eu, fie ca e cu clapeta in spate, la mijloc, sub masa, unde vrei tu.

Dar asta nu inseamna ca vreun carb e proiectat incat sa lase MIZERIE sa intre pe undeva. Ar fi chiar stupid.

Ti-am explicat mai sus ca diferenta de presiune dintre camera de nivel constant si atmosfera nu absoarbe nimic in interior, in rest TOTUL TRECE PRIN AIRBOX.

Nu inteleg de ce te incapatanezi...

Nu e vorba de asta , dar esti ca Toma necredinciosu ;) si crezi ca le sti pe toate...

 

in partea dreapta a pozei este un furtun gros pe care se afla o "besica" in care este un filtru (conglomerat de sarmulte) ... nu este supapa de sens este un filtru. Prin acel filtru "apasa" presiunea atmosferica in camera in care se afla membrana carbului secundar de unde pleaca un canal/jigler de aer (air jet) prin care presiunea atmosferica (mai mare decat depresiunea creata de coborarea pistonului) barboteaza in tubul emulsor oxigenand benzina oxigenand suplimentar benzina(imbunatateste efectul Venturi). Acest "compromis" (filtrul nu e asa bun ca ala de la airbox) creaza un flux mai rapid dus-intors ... daca furtunul ala ar merge in airbox acolo nu s-ar gasi o presiune atmosferica constanta si care tot timpul ar fi mai mica decat presiunea atmosferica :bow:. Furtunul ala de vacum duce undeva sub o carena de unde isi "ia" aer.

Canalul pe care se afla "air jet" -ul se poate infunda cu impuritati din atmosfera(sau chiar cu o bucatzica mica de cauciuc dintr-u futrun mai copt) ... canalul este prin corpul carbului foarte lung si are un cot de 90, in cazul carbului din poza

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, acum inteleg ce vrei sa zici, dar la carburile mele nu exista asa ceva, aerul de deasupra membranelor tot din airbox vine...

In fine, pai schimba sarmalutele cu ceva mai eficient, dar care sa fie la fel de permisiv... un buretel, stiu eu, sau pur si simplu pune ulei pe sarmulitze sa adune impuritatile mai usor...

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, acum inteleg ce vrei sa zici, dar la carburile mele nu exista asa ceva, aerul de deasupra membranelor tot din airbox vine...

In fine, pai schimba sarmalutele cu ceva mai eficient, dar care sa fie la fel de permisiv... un buretel, stiu eu, sau pur si simplu pune ulei pe sarmulitze sa adune impuritatile mai usor...

ala e ca un fel de filtru "sport" si nu merge inlocuit cu ceva care filtreaza mai bine altfel ca ar impiedica viteza aerului... este defapt vorba de viteza de reactie a motocicletei... detenta

Ai draq de japonezi la ce s-or gandit... m-am scarpinat in cap 5 saptamani pana am rezolvat, gunoaia nu a vrut sa iasa cu ocazia repetatelor curatzari/verificari obisnuite fiind si greu vizibil ... intre timp 2 mesteri s-au declarat invisi... unu mi-o facut cadou o bujie (scotea fum negru la greu si el a umblat la cuiele de dozaj regea mai rau)si nu mi-a luat bani pe manopera, celalalt nu lua bani defel ... am masurat toata electrica, am imprumutat un TCI, apoi am chiar montat provizoriu un carb identic care mergea OK

Ideea este ca ala care care desface un carburator sa-l curete, sa stie defapt ce se intampla in interiorul acelui model de carburator... nu toate sunt la fel... unele este mai complicate decat pare ;) link

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Chiar daca este fff vechi ultimul mesaj din topic, doresc sa-i multumesc lui "yuk" pentru informatiile foarte pertinente.

 

Daca este posibil am si o intrebare : pt un GS 500E din 1991 ce filtru se gaseste in capatul acelui furtun?! Mentionez ca n-am nici macar furtunul. Am inteles ca este unul dupa ceva timp..... L-am infundat si atunci motorul (exact dupa explicatiile de mai sus) s-a oprit. Liber de-l lasam consideram ca se infunda. Deci?! Ce filtru trebuie?! Si de unde il pot achizitiona?

 

Multumesc anticipat.

 

Cezar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este ceva rudimentar, ca un amalgam de sarmulitze, ideea e ca acolo e un flux de aer dus-intors, iar lungimea si diametrul furtunului sunt importante. Probabil ca functioneza ok, iar la mine problema sa fi fost o bucata de "span" de cauciuc rupt la montatrea / demontarea pe stiutz sau vre-un "gandac" ajuns in jetul ala pt preimbogatire

ps- cauta la dezmembrari

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Multumesc yuk pentru amabilitate.

 

Acum sunt convins ca am inteles. Insa cum sa caut acel filtru? Are un nume, un cod? Sigur doresc sa achizitionez acel filtru fie si nou daca nu Sh.

 

Acest sistem l-am vazut si la un carburator de Minsk 125 numai ca era o iesire direct din carburator cu un burete. Evident ca am pierdut buretele cand am suflat carburatorul cu aer .... dar n-am pretentii la minsk, dar la suzuki .... este musai sa fac rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...