B.B. Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Man, pricipiul de functionare al carbului vacuumatic il stiu si eu, fie ca e cu clapeta in spate, la mijloc, sub masa, unde vrei tu. Dar asta nu inseamna ca vreun carb e proiectat incat sa lase MIZERIE sa intre pe undeva. Ar fi chiar stupid. Ti-am explicat mai sus ca diferenta de presiune dintre camera de nivel constant si atmosfera nu absoarbe nimic in interior, in rest TOTUL TRECE PRIN AIRBOX. Nu inteleg de ce te incapatanezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) Man, pricipiul de functionare al carbului vacuumatic il stiu si eu, fie ca e cu clapeta in spate, la mijloc, sub masa, unde vrei tu.Dar asta nu inseamna ca vreun carb e proiectat incat sa lase MIZERIE sa intre pe undeva. Ar fi chiar stupid. Ti-am explicat mai sus ca diferenta de presiune dintre camera de nivel constant si atmosfera nu absoarbe nimic in interior, in rest TOTUL TRECE PRIN AIRBOX. Nu inteleg de ce te incapatanezi... Nu e vorba de asta , dar esti ca Toma necredinciosu si crezi ca le sti pe toate... in partea dreapta a pozei este un furtun gros pe care se afla o "besica" in care este un filtru (conglomerat de sarmulte) ... nu este supapa de sens este un filtru. Prin acel filtru "apasa" presiunea atmosferica in camera in care se afla membrana carbului secundar de unde pleaca un canal/jigler de aer (air jet) prin care presiunea atmosferica (mai mare decat depresiunea creata de coborarea pistonului) barboteaza in tubul emulsor oxigenand benzina oxigenand suplimentar benzina(imbunatateste efectul Venturi). Acest "compromis" (filtrul nu e asa bun ca ala de la airbox) creaza un flux mai rapid dus-intors ... daca furtunul ala ar merge in airbox acolo nu s-ar gasi o presiune atmosferica constanta si care tot timpul ar fi mai mica decat presiunea atmosferica . Furtunul ala de vacum duce undeva sub o carena de unde isi "ia" aer. Canalul pe care se afla "air jet" -ul se poate infunda cu impuritati din atmosfera(sau chiar cu o bucatzica mica de cauciuc dintr-u futrun mai copt) ... canalul este prin corpul carbului foarte lung si are un cot de 90, in cazul carbului din poza Editat Octombrie 29, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) Da, acum inteleg ce vrei sa zici, dar la carburile mele nu exista asa ceva, aerul de deasupra membranelor tot din airbox vine... In fine, pai schimba sarmalutele cu ceva mai eficient, dar care sa fie la fel de permisiv... un buretel, stiu eu, sau pur si simplu pune ulei pe sarmulitze sa adune impuritatile mai usor... Editat Octombrie 29, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) Da, acum inteleg ce vrei sa zici, dar la carburile mele nu exista asa ceva, aerul de deasupra membranelor tot din airbox vine...In fine, pai schimba sarmalutele cu ceva mai eficient, dar care sa fie la fel de permisiv... un buretel, stiu eu, sau pur si simplu pune ulei pe sarmulitze sa adune impuritatile mai usor... ala e ca un fel de filtru "sport" si nu merge inlocuit cu ceva care filtreaza mai bine altfel ca ar impiedica viteza aerului... este defapt vorba de viteza de reactie a motocicletei... detenta Ai draq de japonezi la ce s-or gandit... m-am scarpinat in cap 5 saptamani pana am rezolvat, gunoaia nu a vrut sa iasa cu ocazia repetatelor curatzari/verificari obisnuite fiind si greu vizibil ... intre timp 2 mesteri s-au declarat invisi... unu mi-o facut cadou o bujie (scotea fum negru la greu si el a umblat la cuiele de dozaj regea mai rau)si nu mi-a luat bani pe manopera, celalalt nu lua bani defel ... am masurat toata electrica, am imprumutat un TCI, apoi am chiar montat provizoriu un carb identic care mergea OK Ideea este ca ala care care desface un carburator sa-l curete, sa stie defapt ce se intampla in interiorul acelui model de carburator... nu toate sunt la fel... unele este mai complicate decat pare link Editat Octombrie 29, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Chiar daca este fff vechi ultimul mesaj din topic, doresc sa-i multumesc lui "yuk" pentru informatiile foarte pertinente. Daca este posibil am si o intrebare : pt un GS 500E din 1991 ce filtru se gaseste in capatul acelui furtun?! Mentionez ca n-am nici macar furtunul. Am inteles ca este unul dupa ceva timp..... L-am infundat si atunci motorul (exact dupa explicatiile de mai sus) s-a oprit. Liber de-l lasam consideram ca se infunda. Deci?! Ce filtru trebuie?! Si de unde il pot achizitiona? Multumesc anticipat. Cezar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 (editat) este ceva rudimentar, ca un amalgam de sarmulitze, ideea e ca acolo e un flux de aer dus-intors, iar lungimea si diametrul furtunului sunt importante. Probabil ca functioneza ok, iar la mine problema sa fi fost o bucata de "span" de cauciuc rupt la montatrea / demontarea pe stiutz sau vre-un "gandac" ajuns in jetul ala pt preimbogatire ps- cauta la dezmembrari Editat Noiembrie 21, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Multumesc yuk pentru amabilitate. Acum sunt convins ca am inteles. Insa cum sa caut acel filtru? Are un nume, un cod? Sigur doresc sa achizitionez acel filtru fie si nou daca nu Sh. Acest sistem l-am vazut si la un carburator de Minsk 125 numai ca era o iesire direct din carburator cu un burete. Evident ca am pierdut buretele cand am suflat carburatorul cu aer .... dar n-am pretentii la minsk, dar la suzuki .... este musai sa fac rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Ca tot veni vorba de "Gelatina"-initial am crezut ca e tava de racituri. De la ce s-o fi format habar nu am......., de 4 ore curat la ele, ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.