hihi Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 (editat) Am si eu un moped (cel din poza). El prinde 47 km/h in linie dreapta. Uneori am prins si 65, chiar 70 (in panta, fortat aproape la maxim). Sunt curios daca se poate scoate limitatorul . Nu sariti cu raspunsuri de genul mai bine iti iei altceva, sau mai bine o lasi asa. Doar am intrebat daca se poate, si cum. Editat Octombrie 17, 2005 de hihi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan82004 Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 Limitatorul il are in toba de esapament partea care iese de dedesupt trebuie sa-i schimbi partea aia cu una mai groasa,eu am scos limitatorul la mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Octombrie 18, 2005 Autor Share Postat Octombrie 18, 2005 Nu inteleg.... desfac toba in spate, si acolo inauntru este o chestie ? Ma gandeam sa ii pun si o foaie mai mare (.. sau mai mica ?), pe langa delimitare. Nu prea ma pricep la motoare.. dar promit ca o sa invat cat mai repde posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 19, 2005 Share Postat Octombrie 19, 2005 mai mica foaia, ca la bicla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Debrando Postat Octombrie 20, 2005 Share Postat Octombrie 20, 2005 In primul rand ii golesti cartusul [toba finala] sau cal mai indicat e sa cumperi unu sport, de firma;Malosi ,Gianneli sauPolini.Dupaia umbli la carburator,schimbi jiglerul cu unul mai mare sau cu un carburator mai mare,daca se poate, modificat de o firma . Daca e cu ambreiaj centrifugal schimbal cu unu proffi ,Polini. Daca te pricepi putin la mecanica si ai timp, lustruieste canalele de evacuare si admisia cu smirglu fin si pasla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Octombrie 20, 2005 Share Postat Octombrie 20, 2005 eu am toba dintr-o singura bucata!!! e sudata!! cum scot eu limitatorul fara sa o tai??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Octombrie 23, 2005 Share Postat Octombrie 23, 2005 eu am toba dintr-o singura bucata!!! e sudata!! cum scot eu limitatorul fara sa o tai??? pai nu merge,pana la urma trebuie taiata..am incercat eu la un scuter sa`i fac ceva la toba dar m`am lasat... PS DMW stai prin dorobanti sau fac o confuzie,ca mi se pare ca ti`am vazut ludixul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceee Postat Octombrie 23, 2005 Share Postat Octombrie 23, 2005 o tai si meerge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 muncesc prin dorobantzi, pe str. londra!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 muncesc prin dorobantzi, pe str. londra!!!! A deci te`am vazut ...erati mai multi cu vreo 3 motoare parca in fata curtii aleia..ne`am salutat era mai pe seara Eu locuiesc pe Washington si trec des pe strada pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 reparam un nipran de au ieshit cretinii de vecini sa faca scandal ca-i gazam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 reparam un nipran de au ieshit cretinii de vecini sa faca scandal ca-i gazam Dap,am si eu mici dificultati cu vecinii dar deja s`au obisnuit ...si sa vezi ,cand imi expirasera numerele provizorii ma plimbam duminica dimineata la 6 cu el pe stradute ...erau demoralizati bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Octombrie 25, 2005 Share Postat Octombrie 25, 2005 (editat) Ia aruncatzi un oki p-asta: http://tinyurl.com/c6ghb Editat Octombrie 25, 2005 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Noiembrie 13, 2005 Share Postat Noiembrie 13, 2005 hihi u ce moped ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Noiembrie 13, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2005 (editat) hihi u ce moped ai? Ala din poza. Se cheama Manet Korado (e modelul un pic mai vechi de Manet). Are motor facut sub licenta piaggio (asa scrie pe el ) O sa ma documentez si iti spun si unde sunt facute . Daca te intereseaza, du-te la piata muncii, pe langa Agip, la parterul unui bloc e un magazin "MotorLand". Acolo e reprezentanta PS: Maine daca e uscat ma duc sa-mi iau o oglinda pe dreapta Editat Noiembrie 13, 2005 de hihi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Noiembrie 15, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2005 Si ce legatura are asta cu scoatrea limitatorului de pe un moped ? Chiar si o Gilera are limitator. PS: Nu sunt interesat de Dnaul tau. Posteaza mai bine la vanzari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 Si ce legatura are asta cu scoatrea limitatorului de pe un moped ? Chiar si o Gilera are limitator. PS: Nu sunt interesat de Dnaul tau. Posteaza mai bine la vanzari. am shetrs postu respectiv shi l-am editat shi pe al tau pentru ca nu avea legatura cu subiectul topicului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 re fratilor cum e cu limitatoru'?eu am un --piaggio ciao-- si am o toba SITO si pa ea, pa cartush scrie SITO SILENCERS si am citit pa undeva ca tre sa scot silenceru! deci? pai in toba finala,,,ca doar la mine nu e decat o tzeava si cartushu'! in cartush nu sunt doi pereti despartitori cu cate o gaura? a si alea tre sa le scot ,sau ce? ms anticipat! speed kills Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Da vad ca niciunul n-a dat click pe linku postat de mine mai sus. Ce nai'gh'ba mey, ca nu mushca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Noiembrie 18, 2005 Share Postat Noiembrie 18, 2005 Da vad ca niciunul n-a dat click pe linku postat de mine mai sus. Ce nai'gh'ba mey, ca nu mushca va rog respewctuos datzi click pe linkul pus de om!!! nu vrem sa ne paraseasca avand impresia ca nu-l bagam in seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Noiembrie 18, 2005 Share Postat Noiembrie 18, 2005 re,,, eu am dat click pe topicul tau! inainte sa ne atentionezi! dar vad ca nici pe mine nu ma bagat nimeni in seama!!! "re fratilor cum e cu limitatoru'?eu am un --piaggio ciao-- si am o toba SITO si pa ea, pa cartush scrie SITO SILENCERS si am citit pa undeva ca tre sa scot silenceru! deci? pai in toba finala,,,ca doar la mine nu e decat o tzeava si cartushu'! in cartush nu sunt doi pereti despartitori cu cate o gaura? a si alea tre sa le scot ,sau ce? ms anticipat! " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Noiembrie 18, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2005 Frate tu nu poti sa dai QUOTE ? Sau te citezi pe tine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 18, 2005 Share Postat Noiembrie 18, 2005 Pai daca ai toba SITO evacuarea e deja derestrictionata (SITO e marca de tobe aftermarket). Silenceru e pt a mai atenua din partzaitul ala infect pe care-l scot motoarele 2T. Daca vrei mai multi muschi schimba jiclorul carbului (sau cel mai bine schimba carbul cu totul). De asemenea merita cautat role+arc variator aftermarket si o chestie de ambreiaj care nu stiu cum se cheama (seamana vag cu un tambur de frana). E drept ca toate astea adunate cam ard la pushculitsa... P.S.: Foarte important e un modul CDI derestrictionat (majoritatea uzerilor uita complet de amanuntu asta). De obicei, CDI-urile stock dau pwla scanteie peste 5500-6000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 Intrebare intrebatoare (nu va radeati)... in condiltiile in care un carb mai marishor (si mai bine facut eventual) da o putere niiiiiteluj mai mare, nu mareste si consumu?1 Asta asa... da curiozitate. Ca poate unii nici nu se uita la consum... io unul, ma zgarcesc la fiecare ml de benen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 (editat) Well, Sherbane, ti-ai cam raspuns singur la intrebare: daca respectivu carb e bine facut (si la fel de important, bine tunat), puterea se va mari fara un consum marit (nu foarte mult, in orice caz). De asemenea, consumul depinde si de modul in care e setat amestecul (mai bogat / mai sarac). Editat Noiembrie 19, 2005 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.