Sari la conținut

Scoaterea Limitatorului


hihi
 Share

Postări Recomandate

Am si eu un moped (cel din poza). El prinde 47 km/h in linie dreapta. Uneori am prins si 65, chiar 70 (in panta, fortat aproape la maxim). Sunt curios daca se poate scoate limitatorul :finger:. Nu sariti cu raspunsuri de genul mai bine iti iei altceva, sau mai bine o lasi asa. Doar am intrebat daca se poate, si cum.

post-7374-1129579900_thumb.jpg

Editat de hihi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 120
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu inteleg.... desfac toba in spate, si acolo inauntru este o chestie ? Ma gandeam sa ii pun si o foaie mai mare (.. sau mai mica ?), pe langa delimitare.

Nu prea ma pricep la motoare.. dar promit ca o sa invat cat mai repde posibil :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand ii golesti cartusul [toba finala] sau cal mai indicat e sa cumperi unu sport, de firma;Malosi ,Gianneli sauPolini.Dupaia umbli la carburator,schimbi jiglerul cu unul mai mare sau cu un carburator mai mare,daca se poate, modificat de o firma . Daca e cu ambreiaj centrifugal schimbal cu unu proffi ,Polini.

Daca te pricepi putin la mecanica si ai timp, lustruieste canalele de evacuare si admisia cu smirglu fin si pasla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am toba dintr-o singura bucata!!! e sudata!! cum scot eu limitatorul fara sa o tai???

pai nu merge,pana la urma trebuie taiata..am incercat eu la un scuter sa`i fac ceva la toba dar m`am lasat...

 

 

PS DMW stai prin dorobanti sau fac o confuzie,ca mi se pare ca ti`am vazut ludixul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reparam un nipran de au ieshit cretinii de vecini sa faca scandal ca-i gazam :banana:

Dap,am si eu mici dificultati cu vecinii dar deja s`au obisnuit :P ...si sa vezi ,cand imi expirasera numerele provizorii ma plimbam duminica dimineata la 6 cu el pe stradute :banana: ...erau demoralizati :blink:

 

 

bafta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

hihi

u ce moped ai?

 

Ala din poza. Se cheama Manet Korado (e modelul un pic mai vechi de Manet). Are motor facut sub licenta piaggio (asa scrie pe el :lol:) O sa ma documentez si iti spun si unde sunt facute :moron:.

Daca te intereseaza, du-te la piata muncii, pe langa Agip, la parterul unui bloc e un magazin "MotorLand". Acolo e reprezentanta :ok:

PS: Maine daca e uscat ma duc sa-mi iau o oglinda pe dreapta :baldy:

Editat de hihi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce legatura are asta cu scoatrea limitatorului de pe un moped ? Chiar si o Gilera are limitator.

PS: Nu sunt interesat de Dnaul tau. Posteaza mai bine la vanzari.

 

 

am shetrs postu respectiv shi l-am editat shi pe al tau pentru ca nu avea legatura cu subiectul topicului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P

re fratilor

 

cum e cu limitatoru'?eu am

un --piaggio ciao-- si am o toba SITO

si pa ea, pa cartush scrie SITO SILENCERS

si am citit pa undeva ca tre sa scot silenceru!

 

deci?

pai in toba finala,,,ca doar la mine nu e decat o tzeava si

cartushu'!

in cartush nu sunt doi pereti despartitori cu cate o gaura?

a si alea tre sa le scot ,sau ce?

 

ms anticipat!

 

 

speed kills

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

re,,, eu am dat click pe topicul tau! inainte sa ne atentionezi!

dar vad ca nici pe mine nu ma bagat nimeni in seama!!!

 

 

"re fratilor

 

cum e cu limitatoru'?eu am

un --piaggio ciao-- si am o toba SITO

si pa ea, pa cartush scrie SITO SILENCERS

si am citit pa undeva ca tre sa scot silenceru!

 

deci?

pai in toba finala,,,ca doar la mine nu e decat o tzeava si

cartushu'!

in cartush nu sunt doi pereti despartitori cu cate o gaura?

a si alea tre sa le scot ,sau ce?

 

ms anticipat!

" :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai toba SITO evacuarea e deja derestrictionata (SITO e marca de tobe aftermarket). Silenceru e pt a mai atenua din partzaitul ala infect pe care-l scot motoarele 2T. Daca vrei mai multi muschi schimba jiclorul carbului (sau cel mai bine schimba carbul cu totul). De asemenea merita cautat role+arc variator aftermarket si o chestie de ambreiaj care nu stiu cum se cheama (seamana vag cu un tambur de frana). E drept ca toate astea adunate cam ard la pushculitsa...

P.S.: Foarte important e un modul CDI derestrictionat (majoritatea uzerilor uita complet de amanuntu asta). De obicei, CDI-urile stock dau pwla scanteie peste 5500-6000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare (nu va radeati)... in condiltiile in care un carb mai marishor (si mai bine facut eventual) da o putere niiiiiteluj mai mare, nu mareste si consumu?1 :crack: Asta asa... da curiozitate. Ca poate unii nici nu se uita la consum... io unul, ma zgarcesc la fiecare ml de benen! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well, Sherbane, ti-ai cam raspuns singur la intrebare: daca respectivu carb e bine facut (si la fel de important, bine tunat), puterea se va mari fara un consum marit (nu foarte mult, in orice caz). De asemenea, consumul depinde si de modul in care e setat amestecul (mai bogat / mai sarac).

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...