Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu voi fi la isula in jur de ora 10.30

cred ca pe la 11 se pleaca de acolo inspre centru la parada

nu stiu daca mai are rost sa da-ti bani sa intrati pe insula ca pe la 11 pleaca toti la parada,

iar cand ne intoarcem cred ca nu se mai plateste.

mai vedem noi maine

salutare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

va invidiez burgmanistilor ca nu pot participa si eu cu voi la aceasta escapada ,va doresc sa aveti parte de vreme buna si distractie la maxim !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimb moto de la semnatura cu burgman 400 / an cel putin 2004 plus diferenta de la mine.

 

0730 850 966 Viorel.

 

Buna,

 

Imi place culoarea motocicletei tale; varsta nu prea-mi place; kilometrajul este straniu de mic, dar daca zici ca o ai din 2004 si ti-ai luat permis moto in 2009, este explicabil....nu inteleg in astia 6 ani cit nu ai avut permis, si ai avut-o, ce program de intretinere i-ai aplicat; doar pornit, gresat, schimbat uleiul anual, incarcat bateria la o luna?....interesant...

 

In sfarsit, daca zici ca trage bine, nu incinge si are consum mic(cit este la drum lung in L/100 km?) e interesanta...

 

Pretul e cam mare pt anul de fabricatie, dar asta este...tu stii mai bine ce vinzi. Si eu am un Burgman AN400/Z 2008, inca in garantie, cu 6500 km, impecabil, fara nici o zgarietura, suplimentar spatar pasager, protectii vant pt. maini, toba sport Giannelli, ia usor 160 km/h, si mai are resursa, iar la drum lung constant la 105 km/h cu o persoana scoate 3%, mers in plaja 50-140 km/h (autostrada, depasiri TIR-uri + localitati cu 50) scoate 3,5%.....In Bucuresti in functie de trafic face 3,7-4,1%, cu plecari tari de la semafor, iar daca mergi numai Stefan cel mare, Barbu Vacarescu, Magheru la ore de varf, ia 4,5%...Totul numai cu o persoana, nu am mers niciodata cu nimeni; e super bine, datorita faptului ca e pe injectie...

 

Deci daca pe linga motorul tau mai pui 5200 euro, o sa ai o adevarata bijuterie, asa-numitul Cadillac al scuterelor, vei intra in lumea buna a burgmanistilor, va trebui sa ai mereu sub sa, smoking, camasa alba apretata si papion...si sa vorbesti elevat si fara mascari.... :ok:

 

Iar eu o sa mai urc o treapta la modelul de 650 cmc....odata ce ai intrat pe burgman e greu sa-l mai parasesti, ca model, ca si concept, ca si realizare, ca filozofie...

 

De fapt, sensul acestui mesaj este ca ma bucur ca ai inteles ca Burgmanul este cea mai buna alegere pe care o poti face, la multe capitole din mersul cu motor pe 2 roti.

 

Asfalt uscat!

Mesaj completat

Imi pare rau ca inca sint la inceput si inca nu am trecut la raza de actiune mai mare de 200 km, si astfel nu particip si eu la excursii mai lungi..dar usor-usor se rezolva...

Mesaj completat

Burg_man, mi-a placut filmuletul tau pe drumul de tara....e facut de pasager?..sau cu mina stanga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa te lamuresc, motorul e adus in 2004 de directorul firmei la care lucrez, fiul acestuia a mers pe el un singur sezon (2004) dupa care in 2005 nu ia mai placut si si-a luat honda repsol 1000 cc si a murit pe b-dul magheru... dupa care motorul a fost tinul in garaj, mers cu el cam de doua ori pe an pana la cimitir... intelegi ce vreau sa zic, dupa care in 2007 mi-am permis sa-l cumpar in mai multe rate (sunt si oameni mai saraci), acum ati inteles ... domnu cu cadilacu, stiu ca burgmanul e un scuter ff bun etc. etc. hai sa fim un pic mai politicosi ca amandoi avem cate doua roti.

Mesaj completat

o luna pe forum ... GoPop Runner ... cateva sute de kilometri ... smoking ... si acum vrei burgman 650 ... :ok:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa te lamuresc, motorul e adus in 2004 de directorul firmei la care lucrez, fiul acestuia a mers pe el un singur sezon (2004) dupa care in 2005 nu ia mai placut si si-a luat honda repsol 1000 cc si a murit pe b-dul magheru... dupa care motorul a fost tinul in garaj, mers cu el cam de doua ori pe an pana la cimitir... intelegi ce vreau sa zic, dupa care in 2007 mi-am permis sa-l cumpar in mai multe rate (sunt si oameni mai saraci), acum ati inteles ... domnu cu cadilacu, stiu ca burgmanul e un scuter ff bun etc. etc. hai sa fim un pic mai politicosi ca amandoi avem cate doua roti.

Mesaj completat

o luna pe forum ... GoPop Runner ... cateva sute de kilometri ... smoking ... si acum vrei burgman 650 ... :P)

 

Buna,

 

1)Speram ca mesajul meu, sa te ajute cumva, in masura in care analizezi la rece fiecare fraza pe care ti-am scris-o(cu capul si nu cu inima plina de porniri...si fara sa te ambalezi la suparari)

 

2)De asemenea, sper ca mesajul meu sa fie citit si de alti eventuali cumparatori, si sa le fie de folos in luarea unei decizii' pentru ca la randul meu si eu am fost ajutat de multi bikeri de pe diverse forumuri, care si-au exprimat opinii si astfel am gandit mai mult si am facut ochii evitand multe tzepe. Am vazut multe motorici mari si mici, iar majoritatea vanzatorilor era tzepari mai mari sau mai mici, mincinosi mai mult sau mai putin...tzepuirea a devenit sport national, de asta tara a ajuns in rahatul in care este acum, iar chestia asta ma deranjeaza la culme, si de cite ori descopar un tzepar sau mincinos incerc sa-l limitez, sa nu afecteze oamenii corecti, si daca se poate sa-l conving sa revina pe calea cea buna!

 

3)Mie mi s-a parut ca descoper o oarecare minciuna in actiunea ta de vindere a motocicletei si am vrut sa ma lamuresc (pt. ca sincer imi place forma si culoarea motocicletei tale) Tu in anutul de vanzare spui "Motocicleta are cauciucuri noi noute, filtru de arer si ulei schimbat, sunt proprietar din 2004 import japonia si fabricata in japonia, kilometri reali si mici zgarieturi, Motivul vanzarii este CASATORIE. "..asta in 1 aprilie 2010.... azi spui "in 2007 mi-am permis sa-l cumpar in mai multe rate"....deci cind ai mintit?..cind ai spus ca esti proprietar din 2004 sau cind spui ca l-ai cumparat in 2007?..deci o minciuna exista, si asta face sa ma indoiesc si de alte chestiuni mai grave, cum ar fi reviziile, starea tehnica si functionalitatea care se pot constata destul de greu daca nu esti familiar cu modelul si nu-l incerci mai mult si in conditii de temperaturi si regimuri mai ridicate...

 

4)Nu te plange sa esti "mai sarac"!!!...nu e vina nimanui..este exclusiv a ta!!!..zbate-te, munceste, alearga, invata, risca, fa tot ce poti sa-ti depasesti conditia....cum fac multi altii...macar sa incerci..in final ceva tot vei reusi...

 

5)Faptul ca am exprimat parerea ca Burgmanurile sint un fel de Cadillacuri in lumea scuterelor, reprezinta o forma de respect pt. inginerii de la Suzuki, care au reusit sa creeze un excelent produs tehnic, si nu este parerea mea si sint multe exprimari gasite pe forumurile straine pe subiectul acesta...nu sint subiectiv si nu lucrez la Suzuki; a fost o intamplare ca am castigat niste bani brusc si mi-am permis Burgmanul.

 

6)Nu cred ca am fost nepoliticos cu tine in postarea mea!..daca DA imi cer scuze, dar sa-mi arati unde....sa-mi reconsider pozitia.

 

7)Era bine daca atacai ce am postat, si nu persoana care a postat, dar nu ma deranjeaza daca o faci corect; deci sa-ti precizez:

 

a)da, am o luna de membru pe acest forum, desi il urmaresc de vreo 2 ani, un pic dinainte de a-mi lua primul scuter. Dar nu cred ca are mare importanta de cind esti membru sau de cite ori scrii....la fel cum cred ca nu conteaza de cite ori merg la Spring Time, si de cite ori iau pizza cu ton si de cite ori pizza Margherita...nu? :blbl:

 

b)Nu ma laud cu mare experienta pe 2 roti, dar nu e vorba de citeva sute de km cum spui rautacios...nu mai vorbesc de faptul ca poate eu in citeva sute de km de mers pe 2 roti pot pot invata cit inveti tu in citeva mii de km....folosind ceva mai mult chestia aia gelatinoasa din cutia craniana.. e posibil, nu? :) ..mai pe scurt experienta mea pe 2 motoroti e de 5000 km pe GOPOP Runner (chinezarie excelenta pentru cine stie sa o intretina personal), 2500 km pe chinezarie Hybrid, 1500 km pe Yamaha Neos 4T si cam 3000 km pe burgman..deci in 2 ani cam 12.000 km.....fara accidente , cazaturi sau amenzi!!!...eu sint multumit si zic ca e ok...ma bucur ca tu ai o experinta mai mare(poate), desi vad ca ne-am luat permisul A cam in aceisi luna :ok: ...cred ca am dat in aceiasi zi examenul B) ...dar nu conteaza.

 

c)Chestia cu smokingul, la noi este o gluma si asa am postat-o si eu(ca si recomandarea de limbaj elevat)...insa in vest, reclamele publicitare pt. Burgman sint axate pe faptul ca este un produs folosit de executivi, care il calaresc in costum cu cravata si are loc si de geanta diplomat sub sa, in afara de casca..si asa este!...

 

Obs. De remarcat cine conduce de exemplu BMW X5 in Germania (manageri de mari companii) si cine in Romania si Rusia(cocalari, afaceristi murdari cu droguri si prostitutie, mafioti si politicieni corupti....cu mici exceptii afaceristi onesti)

 

8)Da, m-am acomodat asa de repede si bine cu Burgmanul de 400 trecand de la un scuter de 50 cc, ca nu vad nici o problema sa calaresc unul de 650, mai ales ca sint genul care stiu sa ma controlez, nu ma conduce adrenalina, ci eu o controlez pe ea dozand-o cit am nevoie de la creier.Asa ca nu rade...ca sa poti sa-ti indeplinesti un vis, trebuie ca mai intai sa-l ai, sa-l vizualizezi, sa crezi in el cu tarie, si incet-incet subconstientul il va face posibil, si va gasi caile de a-l implini...

 

9)Daca consideri un pret rezonabil la motorul tau, corespunzator varstei sale spune!

 

Sper sa nu te supere mesajul asta, si sa iei ce e bun din el, iar ce nu-ti convine sa analizezi, sa vezi daca cumva nu am dreptate, si sa reactionezi pozitiv.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze fata de ceilanti cititori ai topicului pentru mizeria care a iesit idea era alta... dar cand nu ai ce face si mai vrei un post in plus ...

 

P.S - esti politist si cauti tepari sau (psiholog) cu abilitaile lui valentino rosii. Am o varsta ... si nu am nevoiue de indicatiile tale, pastreazale pentru tine si hai sa terminam ca esti ridicol. Daca te interesa motoru, dadeai un tel iti explicam ce era de explicat il vedeai faceai o proba iti aratam si actele de japonia si traducerile, cartea tehnica cu reviziile din japonia, si dupaia puteai sa te apuci ca cauti "tepati" si sa vorbesti aiurea.

-portbagaj hepco & becker = 120 euro

-sidecase-uri hepco & becker = 200 euro

-topcase shad = 80 euro

-bi-xenon = 230 ron

-cauciucuri pirelli = 770 ron

 

Ti se mai pare asa exagerat pretul pe care il cer ... :ok:

 

Inca o data scuze fata de ceilanti.

Mesaj completat

"Deci daca pe linga motorul tau mai pui 5200 euro, o sa ai o adevarata bijuterie, asa-numitul Cadillac al scuterelor, vei intra in lumea buna a burgmanistilor, va trebui sa ai mereu sub sa, smoking, camasa alba apretata si papion...si sa vorbesti elevat si fara mascari.... :) "

 

Baga un ochi aici 5200 + motoru meu :blbl:

 

http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/burgm...tml?msg=2525045

post-49549-1276345354_thumb.jpg

post-49549-1276345440_thumb.jpg

post-49549-1276345521_thumb.jpg

post-49549-1276345597_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar pe subiectul GOPOP Runner, sa stii ca este o problema de om nu de scuter, asa ca nu ai motive sa desconsideri modelul...este excelent raportat la pretul de cost. Considera urmatoarele:

 

1)Desi am auzit de la multi natarai care se plangeau de chinezarii, eu am mers 2 ani si 5000 km fara nici o problema; dar i-am facut rodajul cu rabdare ca la carte, nu am vrut sa aflu din prima zi "cit prinde", ci doar dupa 1500 km, i-am facut personal toate reviziile la minimum necesar, chiar renuntand la garantie, nu l-am fortzat, nu m-a lasat niciopdata; i-am pus cel mai bun ulei, nu am atins nimic ce a functionat perfect. Si cel care l-a cumparat, daca nu-i face altceva decat sa-i schimbe uleiul, sa-i curete filtrul, sa inspecteze bujia si cureaua si rolele va avea o viata lunga si fara probleme.

 

2)Pot spune ca are o ciclistica excelenta, este excelent manevrabil si stabil la orice viteza, chiar mai bine decat Yamaha Neos; chiar mi-a parut rau sa-l dau, asa de multumit am fost de el.

 

3)Din motive de mina de lucru ieftina multe nume mari fabrica in China: Piaggio Fly, Peugeot V-Click si multi altii....

 

4)Posibil ca datorita lipsei unor tehnologii si materiale, cele fabricate in China sa fie in timp mai putin fiabile decat cele de traditie....dar exista compensarea pretului, care este la sfert...Gopoul m-a costat 500 euro la Carrefour iar altul de marca ajunge pe la 2000.....deci ai de ales...

 

5)Motorisca depinde f mult de om....de proprietar; cum o intretine, cum o foloseste, cum gandeste, cit se pricepe la tehnica, modul de utilizare fata de destinatia proiectata, etc....cind cumperi second-hand, trebuie sa te uiti de la cine cumperi, la om....nu este adevarat ca produsul nu are legatura cu omul...dimpotiva!...are o foarte mare legatura; de aia cei de la garantii de la GOPOP sint scarbosi cu cei care reclama defecte in garantie; ca vin multi pulici de 16 ani, care alearga la maximum de viteza din primele zile (din aia fara casa, care-ti apar brusc din dreapta, fara sa stie ce insemna semnul ala de cedeaza trecerea), termina segmentii si apoi vin sa ceara sa le faca motoru in garantie ca nu mai trage...

 

6)Deci daca nu poti sa cumperi de nou, de la un dealer serios(si printre astia sint multi tzepari si afaceristi lacomi, cum ar fi si Cristian ala de la firma Reva Romania care aducea GOPOP) si cauti second-hand e obligatoriu sa fi f. atent de la cine si ce cumpari....acte, provenienta, ocupatia si domiciliul vanzatorului, istoria pe care ti-o spune, etc...din toti vanzatorii intalniti 85% tzepari, 10% semitzepari si 5% oameni corecti.....asa de aia e de preferat daca poti sa cumperi lucruri noi, chiar chinezarii, daca nu-ti permiti mai mult. Eu personal cuiva care vrea un scuter de 50 cmc, ii recomand sa ia unul nou chinezarie decat in aceiasi bani un second-hand de la un romanache dar marca straiana....poti sa iei s/h dar din Germania, de la neamt sau firma nemteasca, dar nu din Romania sau roman....doar daca-l cunosti bine pe om sau mergi la el acasa si vezi ca e onest.

Mesaj completat

Scuze fata de ceilanti cititori ai topicului pentru mizeria care a iesit idea era alta... dar cand nu ai ce face si mai vrei un post in plus ...

 

P.S - esti politist si cauti tepari sau (psiholog) cu abilitaile lui valentino rosii. Am o varsta ... si nu am nevoiue de indicatiile tale, pastreazale pentru tine si hai sa terminam ca esti ridicol. Daca te interesa motoru, dadeai un tel iti explicam ce era de explicat il vedeai faceai o proba iti aratam si actele de japonia si traducerile, cartea tehnica cu reviziile din japonia, si dupaia puteai sa te apuci ca cauti "tepati" si sa vorbesti aiurea.

-portbagaj hepco & becker = 120 euro

-sidecase-uri hepco & becker = 200 euro

-topcase shad = 80 euro

-bi-xenon = 230 ron

-cauciucuri pirelli = 770 ron

 

Ti se mai pare asa exagerat pretul pe care il cer ... :ok:

 

Inca o data scuze fata de ceilanti.

Mesaj completat

"Deci daca pe linga motorul tau mai pui 5200 euro, o sa ai o adevarata bijuterie, asa-numitul Cadillac al scuterelor, vei intra in lumea buna a burgmanistilor, va trebui sa ai mereu sub sa, smoking, camasa alba apretata si papion...si sa vorbesti elevat si fara mascari.... :) "

 

Baga un ochi aici 5200 + motoru meu :blbl:

 

http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/burgm...tml?msg=2525045

 

Cum ti-am spus, ma interesa motorul tau, dar cum am descoperit ca povestea ta incepe cu o minciuna (am vrut sa ma conving ca asa si este..) te-am taiat de pe lista, si pe tine si pe motor, gandindu-ma ce multe alte chestii se mai ascund sub acest anunt de vanzare....in aceste cazuri de posibile tzepe solutia este ori sa renunti ori sa oferi un pret minim astfel incat sa poti sa compensezi chestiunile ascunse pe care mai mult ca sigur le vei descoperi ulterior....deci daca motorul tau de 15 ani sa zicem ca are o medie de piata de 1000-1200 euro, daca vanzarea ridica dubii, e bine sa nu dai mai mult de 700-800 ca sa-ti ramana bani de service, daca motorul se incinge pe canicula, pierde din putere sau bate la drum lung...

Parerea mea este ca si o vanzare-cumparare trebuie sa fie o relatie cinstita....stiu ca si la piata cumperi rosii la care tzaranul a scris "romanesti" si de fapt acasa constati ca sint turcesti si nu au nici un gust....Sau cum ar fi ca tu sa te casatoresti si la cateva luni dupa, sa afli surpriza ca sotia ta, a mai fost casatorita inainte cu un sirian si ca are si un copil din prima casatorie?..daca o iubesti pt. ea, este ok , mergi mai departe, dar parca nu-ti convine....iar mai tarziu totul se poate duce de rapa..nu?...de aia pledez pt. corectitudine in orice.....asta este ideea pe care vreau sa ti-o transmit: CORECTITUDINEA....asta e o valoare care daca o adopti rezista in timp si o sa-ti aduca multe avantaje, mult mai multe decat 7-800 euro in plus sau in minus la vanzarea motocicletei tale.

 

Am vazut ca nu ai sesizat subtilitatea cu vanzarea Burgmanului la 5200; era doar o indicatie de pret la care poti gasi in afara, cum ai gasit si tu, ceva bun, cu mare atentie si cu ceva cheltuieli de transport.

 

Ok..sint de acord sa incheiem aici discutia...e datorata si faptului ca a trebuit nu plec de acasa zilele astea, plus ca m-ai incitat tu cu raspunsurile tale :P .

 

Facem pace, iti cer scuze pt. orice inconvenient creat tie, si sa umblam amandoi sanatosi pe soselele, pline de gropi ale patriei, fara incidente si accidente....sint dispus oricand sa beau cu tine o bere fara alcool, sa discutam la infinit intr-o excursie despre motoare, principii, lectii de viata, sa facem skanderberg, sa jucam ping-pong, sa frigem pastravi la Vidraru, etc-etc....

 

Si decupleaza-te de vanzarea asta...daca e sa fie , va fi intr-un fel sau altul, peste 5 ani abia o sa-ti mai aduci aminte de motorul asta....

 

Sanatate maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi la "intruniri evenimente excursii" topic - iesire 26-27 (Plaiu Folooii)

Voi fi acolo "fara smoking" doar cu costum de protectie :ok: te astept la o bere.

de fapt sunt invitati toti burgmanistii, avem de gand sa infiintam un nou club deja fiind a doua intrunire organizata de dl. instructor Marius (scoala moto louis) un om extraordinar.

 

numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baaa fratilor , vorba lu` nea Marin , voua va place mai mult tastatura decat ghidonul ! altfel nu-mi explic cum azi , la o mare intrunire anuala , la Bacau ( drum perfect pe E85 , cer senin toata ziua ) am fost decat 2 motoare din Bucuresti !

post-45527-1276382293_thumb.jpg

post-45527-1276382306_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Imi pare rau ca inca sint la inceput si inca nu am trecut la raza de actiune mai mare de 200 km, si astfel nu particip si eu la excursii mai lungi..dar usor-usor se rezolva...

Mesaj completat

Burg_man, mi-a placut filmuletul tau pe drumul de tara....e facut de pasager?..sau cu mina stanga?

daca ai motorul bun si nu iti creeaza probleme poti depasi usor 1000 de km intr-o zi ,eu am facut cu jupiterul 700 km intr-o singura zi acu cativa ani plus ca am mai intimpinat si ceva probleme cu motorul,,,,,

filmuletul eu l-am facut cu stanga

 

baaa fratilor , vorba lu` nea Marin , voua va place mai mult tastatura decat ghidonul ! altfel nu-mi explic cum azi , la o mare intrunire anuala , la Bacau ( drum perfect pe E85 , cer senin toata ziua ) am fost decat 2 motoare din Bucuresti !

parca se abonase mai multi :ok: o fi din cauza caniculei,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai motorul bun si nu iti creeaza probleme poti depasi usor 1000 de km intr-o zi ,eu am facut cu jupiterul 700 km intr-o singura zi acu cativa ani plus ca am mai intimpinat si ceva probleme cu motorul,,,,,

filmuletul eu l-am facut cu stanga

 

 

parca se abonase mai multi :ok: o fi din cauza caniculei,,,

 

Motorul e ok....cel putin asa ar trebui sa fie la 6500 km; dar sa merg atata drum (1000 km) singur parca inca nu sint pregatit; plus ca singur e cam plictisitor; as fi mers cu baietii la Bacau, dar cu casca pe canicula asta cumplita, NU!...am ales aerul conditionat si tastatura :blbl:

Totusi am iesit dupa ora 19 (si tot am murit de caldura, si am revenit dupa 30 min. transpirat si incins) in aceste zile de week-end si am inceput sa exersez mersul cu pasager; vineri am plimbat un tanar de 20 ani si 60 kg, motociclist si el....initial nu prea mi-a placut, dar in final a fost ok....sambata am luat pasager o doamna in etate de 80 kg; care a stat cam ca un sac de cartofi, am fost f. incordat si stresat, am pastrat mai greu echilibrul, abia am asteptat sa scap si eu si ea dupa vreo 30 min...cind am ramas singur mi s-a parut ca Burghy zboara nu alta, m-am spart in tonouri de pe o aripa pe alta, singur, asa cum saluta aviatorii acrobati multimea la mitingurile aviatice; am ajuns la concluzia ca la Burgman locul pasagerului e proiectat cam inalt fata de pilot (probabil compromisul cu spatiul mare al portbagajului) si de accea cu un pasager mai greu, la mers in oras la viteze mici trebuie sa fi atent la stabilitate...sau poate ma insala lipsa de experienta la mersul in 2???...As vrea opiniile voastre, mai ales ale celor care au mers cu pasageri de diverse greutati...sa stiu daca mai incerc si cu un pasager de greutatea mea(100 kg) sau renunt....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea opiniile voastre, mai ales ale celor care au mers cu pasageri de diverse greutati[/b]...sa stiu daca mai incerc si cu un pasager de greutatea mea(100 kg) sau renunt....

 

RENUNTA !

 

Daca nu ai vreo obligatie contractuala (verigheta) mergi singur , la drum lung insa nu mai simti pasagerul , creste insa putin consumul !

Cat despre temperaturi ......... la toamna iti va fi frig , prea frig , t-i se va aburi viziera , nasol.........si ve-i astepta primavara pt. ca iarna ninge , nu-i asa ?

Cand mergi constant cu 100km/h nu se mai pune problema temperaturii , te aerisesti deajuns , mai ales daca geaca are si spatii de aerisire , mai transpiri putin la vreun semafor sau trecere cu cale ferata , insa odata pus in miscare te racoresti !

Pt oras recomand o casca braincap , nu te protejeaza dar nici nu transpiri , grija in trafic !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MARE PACAT PT CEI CE NU AU VENIT LA INTRUNIREA DE LA BACAU RESPECT PT VICTOR .(nu vezi 6 burgmanuri aliniate mereu)

RESTUL NU IMI PASA DE DISCUTIILE SI "CERTURILE"CARE SUNT AICI

traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul .

Mesaj completat

si inca ceva am experienta cu burgmanu de 2 ani si ceva si km buni facutzi , burgmanu il cunosc ca pe tatal nostru (defecte si calitati )pt ca are asta e pt cine are nelamuriri am vazut despre al doilea pasager (soimumaltez) nu strica sa ma abordeze cu un BUZZ pot da informatii pretioase despre centrul de greutate si ciclistica burgmanului .

CRED CA AR TREBUI SA DISCUTE PE AICI SI SA DEA SFATURI CEI CARE SE PRICEP , nu eu poate sunt altii mai buni , as aprecia si eu pe aici pe cineva care sa dea date despre reglarea culbutorilor , despre manual de reparatie de an 250 care se gaseste rar , despre consumul de ulei pe epurator (uleiul care il gasim in filtru de aer ),despre socul electric pornire greoaie altele , asa ca sa fie de real ajutor pentru unii care nici macar nu stiu sa se uite la ulei dupa un drum de cox si se trezesc ca motorul bate si consuma si nu stiu de ce e "fortzos" dar trebuie sa stiti si de ce si sa prevenitzi degradarea lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Imi vine sa calc singur pe c0a** cu burgmanul ca nu am putut veni la Bacau. Asta e . Sper sa fi rezolvat problema cu roata de pe spate ca m-a adus la disperare.Ma bucur ptr Marius , stiu cat de mult i-a placut, ca este un om deosebit si un prieten pe care te bazezi la nevoie. O sa venim in vizita asa cum am promis , de pe 22 termin sesiunea . Va pupa david_secret sa fiti cuminti si sa nu faceti nimic din ceea ce eu nu as face :ok:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Imi vine sa calc singur pe c0a** cu burgmanul ca nu am putut veni la Bacau. Asta e . Sper sa fi rezolvat problema cu roata de pe spate ca m-a adus la disperare.Ma bucur ptr Marius , stiu cat de mult i-a placut, ca este un om deosebit si un prieten pe care te bazezi la nevoie. O sa venim in vizita asa cum am promis , de pe 22 termin sesiunea . Va pupa david_secret sa fiti cuminti si sa nu faceti nimic din ceea ce eu nu as face :ok:))

 

Buna David_secret,

Spune te rog ce problema ai cu roata de pe spate, sa ne gandim toti la ea, ca stii cum este...."azi e la tine. maine la mine..."..oricui i se poate intampla si sa invatam unii de la altii cum sa rezolvam mai repede, sau cum sa evitam...despre ce este vorba?..are joc?...vibreaza?..zgomote ciudate?...pierde aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name=marius45jml'

Mai da la mare la intalnirea organizata de Seawolves, nu prea v-am vazut. :)

 

 

Avem timp toata vara , mergem gasca mare , insa nu la Mamaia , mai in sud , dupa Mangalia , stiti voi zona :blbl: , cu cortul , 2 zile macar ,

poate nu stii ce fete sunt in Moldova , in speta la Bacau , nu stii ce-ai pierdut !

 

dar v-ati distrat , nu gluma , cu masinutele astea ce ati avut ? huliganilor ! :ok:

 

 

 

http://picasaweb.google.com/11214282756624...CJmTgaGRltrgFw#

 

si ceva filmulete :

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna David_secret,

Spune te rog ce problema ai cu roata de pe spate, sa ne gandim toti la ea, ca stii cum este...."azi e la tine. maine la mine..."..oricui i se poate intampla si sa invatam unii de la altii cum sa rezolvam mai repede, sau cum sa evitam...despre ce este vorba?..are joc?...vibreaza?..zgomote ciudate?...pierde aer?

 

Salutare ! Problema mea la roata din spate era urmatoarea : de la 2 atmosfere ajungea brusc pe janta. Sa fiu mai explicit , o data la 2-3 saptamani , si mai ales la trecerile cu linia de tramvai (daca nu le treceam perfect perpendicular ) roata se desumfla instantaneu. Am patit lucrul asta si anul trecut, fapt pentru care in iarna am luat roata in punga si m-am dus cu ea la suzuki (popesti-leordeni).Acolo (zic ei) au verificat-o si nu au gasit nici un defect . Am cautat sapatamana trecuta pe net o vulcanizare moto si m-am dus la ei. Spre surprinderea mea , am gasit pe cineva care chiar mi-a facut impresia ca stie ce face, ca nu face doar ptr ca trebuie facut si a verificat atat cauciucul cat si janta , valva , etc. Nici aici nu s-au gasit defecte asa ca o explicatie nu mi-a putut fi oferita. Dupa ce mi-au montat cauciucul am schimbat valva si am facut si o echilibrare .

In total am cheltuit 80 Ron ( destul de scump fata de o vulcanizare obisnuita) insa mi-a placut modul de lucru ....interesul pe care l-au afisat pentru rezolvarea problmei ( au verificat sub presiune de mai multe ori cauciucul, l-au curatat de spuma, au facut niste modificari la utilajul ala de echilibrat pentru a putea monta janta mea......uns cu vaselina axul inainte de montarea rotii ......) .

Nu imi pare rau de bani daca problema ar avea sfarsit aici. Mentionez ca anvelopa de pe spate este resapata ( lucru pe care nu l-am stiut nici eu pana am ajuns la ei) dar m-au asigurat ca este chiar foarte buna .

La roata din fata este aceeasi marca ( haidenau -germania) cumparta de mine - cauciuc nou-nout.

Va tin la curent indiferent de starea ei , sper sa se fi rezolvat ptr ca este extrem de periculos sa ai pasager sau sa ti-se intample intr-o curba ( nici kkat analiza nu mai ramane din mine) .

O zi buna !

 

P.S : Eugen ...ce mai faci? :ok:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Problema mea la roata din spate era urmatoarea : de la 2 atmosfere ajungea brusc pe janta. Sa fiu mai explicit , o data la 2-3 saptamani , si mai ales la trecerile cu linia de tramvai (daca nu le treceam perfect perpendicular ) roata se desumfla instantaneu. Am patit lucrul asta si anul trecut, fapt pentru care in iarna am luat roata in punga si m-am dus cu ea la suzuki (popesti-leordeni).Acolo (zic ei) au verificat-o si nu au gasit nici un defect . Am cautat sapatamana trecuta pe net o vulcanizare moto si m-am dus la ei. Spre surprinderea mea , am gasit pe cineva care chiar mi-a facut impresia ca stie ce face, ca nu face doar ptr ca trebuie facut si a verificat atat cauciucul cat si janta , valva , etc. Nici aici nu s-au gasit defecte asa ca o explicatie nu mi-a putut fi oferita. Dupa ce mi-au montat cauciucul am schimbat valva si am facut si o echilibrare .

In total am cheltuit 80 Ron ( destul de scump fata de o vulcanizare obisnuita) insa mi-a placut modul de lucru ....interesul pe care l-au afisat pentru rezolvarea problmei ( au verificat sub presiune de mai multe ori cauciucul, l-au curatat de spuma, au facut niste modificari la utilajul ala de echilibrat pentru a putea monta janta mea......uns cu vaselina axul inainte de montarea rotii ......) .

Nu imi pare rau de bani daca problema ar avea sfarsit aici. Mentionez ca anvelopa de pe spate este resapata ( lucru pe care nu l-am stiut nici eu pana am ajuns la ei) dar m-au asigurat ca este chiar foarte buna .

La roata din fata este aceeasi marca ( haidenau -germania) cumparta de mine - cauciuc nou-nout.

Va tin la curent indiferent de starea ei , sper sa se fi rezolvat ptr ca este extrem de periculos sa ai pasager sau sa ti-se intample intr-o curba ( nici kkat analiza nu mai ramane din mine) .

O zi buna !

P.S : Eugen ...ce mai faci? :cheers:)

 

Buna David_Secret,

 

Da..o treaba destul de complicata, chestia asta cu pierderea brusca de presiune....eu as fi suspectat locul unde se pozitioneaza valva pe dinauntru...o zona nu suficient curata, sau care a prins ceva sub valva, sau chiar o fisura acolo in geanta...dar sa speram ca nu mai face si ai scapat.

Daca tu ai demontat acasa roata si te-ai dus cu ea, parca e putin cam mult 80...dar asta e, vorba ta numai sa scapi de problema!

Ce mi se pare in neregula si poate fi sursa problemei, e ca ai cumparat un cauciuc drept nou ca sa constati ca el este de fapt resapat!!!....daca de exemplu un cauciuc il dai jos la 15.000 km timp in care el a facut cam 1.000.000 cicluri(rotatii-deformari) si il duci la resapat iar viata bazei respectiv a insertiei si a cauciucului pe care se face resaparea este probabil mai mult de jumate dusa; deci un resapat desi mai are suficienta "carne" ca sa fie uzata de sosea si sa aiba aderenta va trebui sa fie schimbat ca-i cedeaza structura de baza deja uzata..e posibil ca asta sa se fi intamplat si la tine; sa ai pe undeva prin "baza" o fisura care de obicei este bine tinuta de presiunea dinnauntru contra "carnea" resapata si numai printr-un soc de sina de tramvai cele 2 sa se separe intr-un anumit moment si sa pierzi presiunea din roata....ca o valva de minge de forbal..

De accea cred ca la moto nu e bine sa folosesti anvelope resapate, ca nu stii cite cicluri de viata au deja consumate...daca ai factura ar trebui sa reclami la vendor ca ti-a vandut resapate pe post de noi si sa-i ceri schimbarea cu ceva nou...iar mersul pe 2 roti, fata de cel pe 4 e mult mai periculos, daca nu stii ce pe cauciucuri te bazezi.

 

Sa ne tii la curent, daca mai ai problema asta.

Mesaj completat

P.S. Am dat si eu cu presupusul ca e gratis...cine stie ce altceva poate fi...tare sint curios cum s-a rezolvat; sper sa nu-ti mai apara...la chinezaria mea de 49 cmc, in 2 ani si 5000 km nu am facut niciodata presiunea si am mers cu suta mea de kg...si a trecut 2 ierni afara (doar bateria inauntru si incarcata la o luna)..depinde ce si cum nimeresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Problema mea la roata din spate era urmatoarea : de la 2 atmosfere ajungea brusc pe janta. Sa fiu mai explicit , o data la 2-3 saptamani , si mai ales la trecerile cu linia de tramvai (daca nu le treceam perfect perpendicular ) roata se desumfla instantaneu.

 

salut....

cauciucul l-ai montat tu pe roata sau ai fost la vulcanizare?

te intreb pt ca stiu ca se da cu o solutie de etansare care e si un fel de adeziv...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

David Secret :

 

Solutia : montezi camera la roata din spate si-ti cumperi un chit de pana sa-l ai sub sa , pt orice eventualitate ! in viitorul apropiat .......cumperi cauciuc nou , tubeless ! bafta , daca ai nevoie te ajut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Multumesc pentru sfaturi. Cred ca nu am fost destul de explicit in unele lucruri si as vrea sa le lamuresc :

1. doar cauciucul de pe fata l-am cumparat eu si ala este 100% nou

2. cauciucul de pe spate l-am cumparat odata cu scuterul iar cel care mi l-a vandut mi-a spus ca este nou . eu am vazut ca are "carne" pe el si ..ca arata ff bine am crezut ceea ce mi-a spus tipul ala. cand am ajuns la vulcanizare cei de acolo mi-au spus ca este resapat. abia atunci am realizat ca nu este nou ( dupa 1 an de cand am cumparat scuterul)

3 . in iarna am fost cu roata in punga la cei de la suzuki . acolo am platit ..vreo 7 lei ( nu mai stiu exact)

cand am fost la vulcanizarea asta speciala moto , am fost cu scuterul si in cei 80 de lei a intrat : dat jos roata , verificat janta , verificat cauciucul , inlocuit valva noua,curatat janta+cauciucul de solutia veche de etansare( a frecat cu o perie de sarma ), montat cauciucul pe janta, verificata sub presiune in apa ( de 2 ori) , echilibrata roata , unsoare pe ax , montata roata la loc pe scuter.

o sa vad daca mai face figuri . la solutia cu montatul unei camere m-am gandit si eu ...insa nu stiu de unde sa cumpar camera. te sun eu victore si imi dai mai multe detalii. eu sper sa fi rezolvat , sa fi avut "mana buna" baiatul de la vulcanizare .

Multumesc inca odata pentru interesul de care ati dat dovata privind rezolvarea problemei . Tinem aproape!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

David_Secret,

 

1)Acum am inteles situatia

2)Daca te-ai dus cu scuterul si au facut ei totul e ok..am auzit si eu ca pe la 80 ron e pretul....spune si tu pe unde este aceasta vulcanizare, ca nu se stie cind avem nevoie, desi speram ca nu...

3)Sper sa se fi rezolvat, dar daca se mai intampla cred ca exista vreo solutie de tip latex pe care sa o bagi in anvelopa, sa faci presiunea si sa incerci sa obtii inca odata etansarea; si sa mergi la presiunea data pentru mersul cu pasager (la mine este 2,5)daca nu, solutia lui Vittore cu camera; cred ca daca intrebi de camere la orice vulcanizare, au sau macar iti pot spune de unde sa iei; dar nu stiu cum se potriveste valva-ventilul de incarcare cu aer de pe camera, la gaura de pe geanta.

4)In final daca ai apucat sa mergi cu anvelopa asta cel putin 6-7000 km, si ea avand deja niste km, deci si pe ea ai luat-o ca s/h odata cu scuterul deci la pret redus, si daca nu-i dai de cap de niciun fel, poti sa consideri, daca nu esti strans financiar sa iei una noua si sa scapi de stres pt mult timp la capitolul anvelope....depinde cum privesti problema; sa nu ajungi sa te coste incercarile si investigatiile, demontarile, la nivel de cauciuc nou....

5)Daca ai nevoie si pot sa te ajut cu ceva sa stii ca pot sari si eu(din zona Circ)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...