orestte Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 schimba sonda cu una de dacie vezi ca tre refaut filetul la sonda de dacie si daca se mai aprinde e jale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 salutare!am o problema cu becul de presiune!nu se aprinde de nici o culoare!cum fac? tre sa il schimb? mercy !bafta! Verifica daca nu e becul ars. Scoti firul de la sonda (cu motorul pornit) si il atingi la masa. Ar trebui sa se aprinda becul. Daca ramane stins problema e din circuitul electric - soclu bec, firul de acolo pana la sonda, firul cu+care vine de la contact la bec. Sonda o verifici cu aparatul de masura: cu motorul oprit trebuie sa ai continuitate intre pinul sondei si masa, cu el pornit (si presiune la ulei) nu tre sa ai continuitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Noiembrie 3, 2005 Share Postat Noiembrie 3, 2005 Dar daca pui contactul fara sa pornesti motorul, se aprinde? Verifica daca nu e becul ars. Scoti firul de la sonda (cu motorul pornit) si il atingi la masa. Ar trebui sa se aprinda becul. Daca ramane stins problema e din circuitul electric - soclu bec, firul de acolo pana la sonda, firul cu+care vine de la contact la bec. Sonda o verifici cu aparatul de masura: cu motorul oprit trebuie sa ai continuitate intre pinul sondei si masa, cu el pornit (si presiune la ulei) nu tre sa ai continuitate E si mult mai ieftin decat o sonda de Dacie. Eu am facut si altfel: am luat o pompa de picior de la masina, i-am scos capul special pentru valva, am lasat capatul furtunului liber si l-am pus pe partea dinspre motor a sondei, dupa care am apasat cu piciorul pe pedala pompei. POmpa a facut presiune, supapa cu arc si bila din interiorul sondei a inchis circuitul si Voila! Am verificat sonda. Pompa are avantajul ca e cu manometru si arata exact la ce presiune deschide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Noiembrie 3, 2005 Share Postat Noiembrie 3, 2005 salutare again dintre toate problemele posibile , tocmai asta.... CEA MAI IMPORTANTA TREBUIA SA MI SE-NTAMPLE MIE.... ok , am incercat in toate felurile... am scoc sonda si am un bec la un capat(firul din capul ei...) si masa (corpul ei ), la minusul unei baterii iar celalt capat de la bec la plusul bateriei.... CONCLUZIA? e f--tilizata sond ... altfel nu-mi explic... dak nu e presiune, atunci ar trebui sa se aprinda , NU? e "cam" logic , nu? r--ahat rusesc... ce mai ... e buna si ideea lui oreste (vara asta am omorat un nipru al unui prieten care are prea multe motoare prin curte , si asa e !cu sonda de dacie se vede clar... cu cat il fugaream mai mult , imediat se aprindea becul(n-am facut asta de multe ori , pt ca sunt constient de limitele unui nipru , da' oricum a fost distractiv sa spargi timpanele pietontilor din oras , si sa sperii pe toti taximetristii mai ales in intersectii (la ce frane are nipru .... numai sportiv sa nu mergi cu el.... ) DA' sa revin la sondele mele !o sonda de dacie ar fi rezolvarea problemei , da' e al dreaqu de scumpa .... sau nu? fata de cat cere gaspar pe o sonda, 100mii+50 la sofer... si s-ar putea sa nu functioneze (ca doar e rusesca treaba....) cred ca o sa fac un efort si o sa-i pun si o sonda de dacie.... pt sigurantza motorului proaspat TUNARIT:) dar oricum va muuuultumesc PT. INTERESUL ACORDAT sper sa functioneze bine(macar atat:) ) BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.