cosmax Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) Salut!!! Am un Benelli 491 gt. De curand i-am schimbat aprox tot ce tine de piese "vitale' : set motor,pompa apa,rulmenti ambileaj,bujie,filtru de aer,magnetou,cdi! si piese mai putin "vitale":cablu acceleratie,frana spate,placute de frana,cablu kilometraj,oglinzi,baterie,becuri ..etc . Problema este urmatoarea....toate astea...nu le-am pus pe toate o data..le-am pus pe rand!!! Si pana sa imi pun rulmentii de la ambileaj...scuterul urca repede in viteza si ajungeam cu el la 95-100km/h,acum mai mult de 50-60km/h...nici la vale nu iau mai mult ...trage motorul inapoi k si cum as pune "frana de motor"! Mentionez k toate piesele sunt noi!!! Ma poate ajuta cineva?? (Piesele mi le-am montat singur!!) Motorul este MINARELLI!!! Am pus si 2 poze cu scuterul!!! (Pozele sunt din 11.05.2008..cam vechi dar merg) Editat Noiembrie 20, 2008 de cosmax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) Salut!!! Am un Benelli 491 gt. De curand i-am schimbat aprox tot ce tine de piese "vitale' : set motor,pompa apa,rulmenti ambileaj,bujie,filtru de aer,magnetou,cdi! si piese mai putin "vitale":cablu acceleratie,frana spate,placute de frana,cablu kilometraj,oglinzi,baterie,becuri ..etc . Problema este urmatoarea....toate astea...nu le-am pus pe toate o data..le-am pus pe rand!!! Si pana sa imi pun rulmentii de la ambileaj...scuterul urca repede in viteza si ajungeam cu el la 95-100km/h,acum mai mult de 50-60km/h...nici la vale nu iau mai mult ...trage motorul inapoi k si cum as pune "frana de motor"! Mentionez k toate piesele sunt noi!!! Ma poate ajuta cineva?? (Piesele mi le-am montat singur!!) Motorul este MINARELLI!!! Am pus si 2 poze cu scuterul!!! (Pozele sunt din 11.05.2008..cam vechi dar merg) 1. Puteai posta la Service Scutere. 2. Esti sigur ca dupa ce ai pus rulmentii si ai montat motorul ai centrat bine ambielajul (nu ambileaj)? Sau ai etansat bine motorul, sa nu aiba pierderi de compresie? 3. Iti recomand calduros sa porti casca si echipament Bafta! Editat Noiembrie 20, 2008 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmax Postat Noiembrie 20, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2008 1. Puteai posta la Service Scutere.2. Esti sigur ca dupa ce ai pus rulmentii si ai montat motorul ai centrat bine ambielajul (nu ambileaj)? Sau ai etansat bine motorul, sa nu aiba pierderi de compresie? 3. Iti recomand calduros sa porti casca si echipament Bafta! Am pus toate piesele corect.....eu am schimbat rulmentii de la ambileaj!!! nu ambreiaj(variator) !!! NU are pierderi de compresie!! Port casca,k am avut experientza neplacuta de a da q "dovleacul de asfalt" si nu mai vreau!!!! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 role / curea uzate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 cdi limitat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmax Postat Noiembrie 20, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2008 cdi limitat ? Cu acelasi cdi fugeam 95-100 km/h role / curea uzate? Variatorul tre sa il schimb!!! Cureaua e in perfecta stare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) ambielajul (nu ambileaj)? Sau ai etansat bine motorul, sa nu aiba pierderi de compresie? Bafta! Am pus toate piesele corect.....eu am schimbat rulmentii de la ambileaj!!! nu ambreiaj(variator) !!! NU are pierderi de ai probleme cu vederea...el a zis ca se pronuntat corect AMBIELAJ .. NU AMBILEAJ ce legatura are cu ambreiaju ?? btw variatoru nu e ambreiaju .. ambreiaju e centrifugal si se afla in dreaptea transmisiei Editat Noiembrie 20, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmax Postat Noiembrie 21, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2008 ai probleme cu vederea...el a zis ca se pronuntat corect AMBIELAJ .. NU AMBILEAJ ce legatura are cu ambreiaju ?? btw variatoru nu e ambreiaju .. ambreiaju e centrifugal si se afla in dreaptea transmisiei Nu am probleme cu vederea!! Scz nu am observat:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 s-ar putea sa traga pe unde aer fals.....sau in cel mai rau caz sa nu fi bus bine biela inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raulyto Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Sar putea sa fie crapat cotul ce merge de pe motor la carburator e din plastic si eu am patit la fel: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.