Maniax Postat Octombrie 26, 2005 Share Postat Octombrie 26, 2005 Am ceva probleme cu reglajul ambreiajului unei planeta 5. Am reglat din surubul de pe capacul de la carter sa aiba joc 2-3 mm la maneta si e cam la extrem strans surubul ala. Chiar si asa aveamprobleme cu faptul ca ambreiajul era foarte tre si caraia/sarea de prin viteze. Acum eu vin cu intrebarea: cam cum ar trebui sa fie reglate cele 5 suruburi cu arc si butoias de la "oala" de ambreiaj? cat din suruburile alea ar trebui sa treaca de capatul piulitelor? Mentionez ca in cutie m-am uiat si totul este ok, craboti buni, am fost aent si am pus saibele la fel cum erau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 (editat) La a mea, capetele celor 5 suruburi de la ambreiaj sunt cam la nivelul piulitelor. Insa cred ca nu e o regula.... Important e ca cele 5 suruburi sa fie strinse la fel/egal. Editat Octombrie 27, 2005 de TomCat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 vezi ca de cele mai multe ori arcurile nu au aceeasi elasticitate/tarie/cacao! strange-le in asa fel incat atunci cand apesi maneta de ambreiaj capacul ala sa se ridice la fel in toate partile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Octombrie 29, 2005 Share Postat Octombrie 29, 2005 Ambreiaju .... cu asta am avut cele mai multe probleme Eu fac in felu urmator : -desfac capacul si reglez surubul de la levier astfel incit la jumatea cursei manetei de ambreiaj unghiul dintre cablu si pirghia din capac sa fie 90 grade!!! (forta de apasare a tijei este maxima cu un efort minim la maneta) - daca nu reusesc sa am unghiul asta mai tai putin din camasa, sau daca e prea scurta iau alt cablu -montez capacul si string surubul exterior al pirghiei pina ajunge in capul tijei. -string putin cele 5 suruburi , apoi trag de maneta de ambreiaj, si string suruburile pina cind debraiaza cu o stringere "acceptabila" a manetei. -mai string-slabesc putin fiecare surub pina cind capacul de tabla merge perfect paralel cu oala de ambreiaj -pun capacul la loc, pedalele, ulei -mai reglez surubul de la tija pina cind: -in viteza 1 cu ambreiaju la maxim trebuie sa mearga usor impinsa -roata fata in perete-copac, a-1-a, si roata din spate trebuie sa patineze (burnout ) -scot motoru in afara orasului si intr-a 4-a, cu acceleratia la maxim nu trebuie sa patineze ambreiajul !!!! -daca nu merge reglat din surubul tijei scot iar capacul si mai string-slabesc cele 5 suruburi Cam asa reglez eu ambreijul E cam rau cind ambreiaju merge bine si nu trebuie sa tragi tare de maneta ca sigur dupa X km o sa se desfaca un surub de la arcuri Anul trecut la Tg Secuiesc nu am strins egal suruburile cu arcuri si in vro 200 km, s-au tocit dintii de oala de ambreiaj - 10 km remorcat Multa bafta, rabdare si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 29, 2005 Share Postat Octombrie 29, 2005 E cam rau cind ambreiaju merge bine si nu trebuie sa tragi tare de maneta ca sigur dupa X km o sa se desfaca un surub de la arcuri Eh, nu neaparat... se poate rupe cablul in mod aparent inexplicabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.