Sari la conținut

Ambreiaj Planeta 5


Maniax
 Share

Postări Recomandate

Am ceva probleme cu reglajul ambreiajului unei planeta 5. Am reglat din surubul de pe capacul de la carter sa aiba joc 2-3 mm la maneta si e cam la extrem strans surubul ala. Chiar si asa aveamprobleme cu faptul ca ambreiajul era foarte tre si caraia/sarea de prin viteze. Acum eu vin cu intrebarea: cam cum ar trebui sa fie reglate cele 5 suruburi cu arc si butoias de la "oala" de ambreiaj? cat din suruburile alea ar trebui sa treaca de capatul piulitelor? Mentionez ca in cutie m-am uiat si totul este ok, craboti buni, am fost aent si am pus saibele la fel cum erau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La a mea, capetele celor 5 suruburi de la ambreiaj sunt cam la nivelul piulitelor. Insa cred ca nu e o regula....

Important e ca cele 5 suruburi sa fie strinse la fel/egal.

Editat de TomCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

vezi ca de cele mai multe ori arcurile nu au aceeasi elasticitate/tarie/cacao! strange-le in asa fel incat atunci cand apesi maneta de ambreiaj capacul ala sa se ridice la fel in toate partile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiaju .... :P cu asta am avut cele mai multe probleme

Eu fac in felu urmator :

 

-desfac capacul si reglez surubul de la levier astfel incit la jumatea cursei manetei de ambreiaj unghiul dintre cablu si pirghia din capac sa fie 90 grade!!! (forta de apasare a tijei este maxima cu un efort minim la maneta) - daca nu reusesc sa am unghiul asta mai tai putin din camasa, sau daca e prea scurta iau alt cablu :crack:

 

-montez capacul si string surubul exterior al pirghiei pina ajunge in capul tijei.

 

-string putin cele 5 suruburi , apoi trag de maneta de ambreiaj, si string suruburile pina cind debraiaza cu o stringere "acceptabila" a manetei.

 

-mai string-slabesc putin fiecare surub pina cind capacul de tabla merge perfect paralel cu oala de ambreiaj

 

-pun capacul la loc, pedalele, ulei

 

-mai reglez surubul de la tija pina cind:

-in viteza 1 cu ambreiaju la maxim trebuie sa mearga usor impinsa

-roata fata in perete-copac, a-1-a, si roata din spate trebuie sa patineze (burnout :) )

-scot motoru in afara orasului si intr-a 4-a, cu acceleratia la maxim :blink: nu trebuie sa patineze ambreiajul !!!!

 

-daca nu merge reglat din surubul tijei scot iar capacul si mai string-slabesc cele 5 suruburi

 

Cam asa reglez eu :huh: ambreijul

 

E cam rau cind ambreiaju merge bine si nu trebuie sa tragi tare de maneta ca sigur dupa X km o sa se desfaca un surub de la arcuri :banana:

 

Anul trecut la Tg Secuiesc nu am strins egal suruburile cu arcuri si in vro 200 km, s-au tocit dintii de oala de ambreiaj - 10 km remorcat

 

Multa bafta, rabdare si :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

E cam rau cind ambreiaju merge bine si nu trebuie sa tragi tare de maneta ca sigur dupa X km o sa se desfaca un surub de la arcuri :P

 

 

 

Eh, nu neaparat... se poate rupe cablul in mod aparent inexplicabil! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...