Sari la conținut

esapament 2T tuning


Postări Recomandate

Calin, impresii de cand ai pus HGS-ul?

 

MArk

impresiile le-am zis mai sus....cuplul s-a marit putin....dar in ture mai mari s-a simtit o diferenta foarte mare...trage mult mai bine decat cu toba originala...eu zic ca merita investitia...si hai sa-ti mai dau un exemplu, intre piesele originale si cele racing...in vara mi-a intrat la piston o bucatica mica de metal si l-a zgariat...mi-am luat unul original ktm, 2 sapt am mers mai moale cu el, iar prima oara cand i-am dat la max. in toate treptele de viteza s-a calat...mi-am luat altul racing, wiseco mai exact(la fel ca cel zgariat), pe care l-am testat chiar cand l-am pus....fara rodaj, si nu s-a intamplat nimic...concluzia pe care am tras-o eu, este ca toate piesele racing de marca sunt mult mai ok decat cele originale de ktm...(sa nu ma luati ca marimea pistonului sau alte reglaje au dus la calarea celui original)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

impresiile le-am zis mai sus....cuplul s-a marit putin....dar in ture mai mari s-a simtit o diferenta foarte mare...trage mult mai bine decat cu toba originala...eu zic ca merita investitia...si hai sa-ti mai dau un exemplu, intre piesele originale si cele racing...in vara mi-a intrat la piston o bucatica mica de metal si l-a zgariat...mi-am luat unul original ktm, 2 sapt am mers mai moale cu el, iar prima oara cand i-am dat la max. in toate treptele de viteza s-a calat...mi-am luat altul racing, wiseco mai exact(la fel ca cel zgariat), pe care l-am testat chiar cand l-am pus....fara rodaj, si nu s-a intamplat nimic...concluzia pe care am tras-o eu, este ca toate piesele racing de marca sunt mult mai ok decat cele originale de ktm...(sa nu ma luati ca marimea pistonului sau alte reglaje au dus la calarea celui original)...

 

la "trante"ti se pare mai rezistenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la "trante"ti se pare mai rezistenta?

spatele categoric pt ca este mai mica....de cate ori il dau peste cap nu mai ajunge sa se loveasca de pamant...pe cea originala am infundat-o de cateva ori, iar de 2 ori s-au rupt inele de prindere....fata mi se pare mai sensibila din cauza ca este mai subtire si ca este din alt material, dar este mult mult mai usoara fata de cea originala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare! Tu l-ai facut!

Nu frate,o cunostinta din State mi-a trimis poza,ca cand aveam 2t eram mereu preocupat de "integritatea" tobei :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu frate,o cunostinta din State mi-a trimis poza,ca cand aveam 2t eram mereu preocupat de "integritatea" tobei :laugh:

 

pai hai sa propunem amicului tau sa faca niste bani :) eu cred ca ar fi multi doritori!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha. m-am prins :)

ceva in genul asta are Fefe de la Sf Ghe - la fel de eficient dar mult mai urat :laugh: Oricum, cu ala dai in orice fara nici o grija.

da m-am uitat la scutul lui Fefe,e solid,oricum si asta de pe poza nu se gaseste in comert ci a fost facut acasa,de cineva priceput....si arata si bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai hai sa propunem amicului tau sa faca niste bani :laugh: eu cred ca ar fi multi doritori!

pai cine vrea in bucuresti se poate interesa de firma OLAROM. fac carosari auto pe interior, cu aluminiu si cred ca, contra unei sume corecte, va face patronul ala orice din aluminiu. va duceti cu motoreta acolo, eventual cu ceva poze la indemana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca aflati ceva sa ne spuneti si noua.

 

sau facem altfel. gasim pe cineva dispus sa faca si comandam mai multe bucati, gen 10, 15, cat e nevoie sa faca si pt ce pret. sunt sigur ca sunt foarte multi doritori.

 

nu?

 

:laugh:

chiar si protectie disc frana fata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

M-am luat si eu HGS si desi n-am montat finala, am iesit la o tura numai cu cimpoiul (finala stock).

Sincer sunt cam dezamagit. In ture medii este varza. Zici ca e motorul inecat.

In ture joase e ca inainte dar in ture medii are un gol incredibil. Cand reusesti sa treci peste acel "gol" si isi ia turele iar este ok.

Oare nu se pupa cu finala?

 

MArk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am luat si eu HGS si desi n-am montat finala, am iesit la o tura numai cu cimpoiul (finala stock).

Sincer sunt cam dezamagit. In ture medii este varza. Zici ca e motorul inecat.

In ture joase e ca inainte dar in ture medii are un gol incredibil. Cand reusesti sa treci peste acel "gol" si isi ia turele iar este ok.

Oare nu se pupa cu finala?

 

MArk

 

eu stiu ca nu are legatura cu finala.am mai vb cu alti amici si m-am linistit ,nu mai vreau.pe 200-le meu nu se simte nimic evident si este si mai sensibila la cazaturi.in cazul asta mai bine dau banii pe o protectie calumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am luat si eu HGS si desi n-am montat finala, am iesit la o tura numai cu cimpoiul (finala stock).

Sincer sunt cam dezamagit. In ture medii este varza. Zici ca e motorul inecat.

In ture joase e ca inainte dar in ture medii are un gol incredibil. Cand reusesti sa treci peste acel "gol" si isi ia turele iar este ok.

Oare nu se pupa cu finala?

 

MArk

 

ca tot a inceput sa-ti placa sa surubaresti, n-ar strica sa te joci la carburator. teoria spune ca daca umbli la evacuare e musai sa umbli si la carbelitor. postase Lucian un topic p-acilea cu jetting. era un grafic cu jetting in functie de zona care nu merge bine( in speta la tine, turele medii).e posibil ca acel cimpoi sa "ceara' mai multa benzina iar cum nu-l are, iti da o repriza de gatuiala. incearca mai intai cu modificarea clipsului (asta din cate stiu actioneaza undeva imediat dupa relanti si se intinde cam pe la jumate ca zona de actiune). tine minte ce setari ai la carburator( tip de jiglere si pozitia clipsului) si comanda altele si joaca-te daca nu e suficient.

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am citit printre randuri acest topic si mi-a parut interesanta discutia, intrebarea mea ar fi:

La un 50cmc 2t minarelli am6 s-ar putea mari performantele schimbad cimpoiul si eventual finala? sau e o investitie fara rost? Daca nu, ce alte modificari as putea face cu un buget de 200-300 euro pentru a-i mari performantele? Specific ca motorul il folosesc atat la enduro (dealuri, paduri) cat si in oras.

Un set de vreo 80 cmc si un carburator mai mare (ea are de 12mm acum) , ar ajuta cu ceva?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit printre randuri acest topic si mi-a parut interesanta discutia, intrebarea mea ar fi:

La un 50cmc 2t minarelli am6 s-ar putea mari performantele schimbad cimpoiul si eventual finala? sau e o investitie fara rost? Daca nu, ce alte modificari as putea face cu un buget de 200-300 euro pentru a-i mari performantele? Specific ca motorul il folosesc atat la enduro (dealuri, paduri) cat si in oras.

Un set de vreo 80 cmc si un carburator mai mare (ea are de 12mm acum) , ar ajuta cu ceva?

 

Multumesc anticipat!

 

sa ajungi la 80 se poate mai ales ca e un minarelli si gasesti piese pe toate gardurile.pe langa tobe si chit motor va trebui sa umbli si la setat carburatorul (pentru ca daca vrei sa schimbi si carburatorul sigur depasesti 300 de euro!)deja esti la limita oricum:tobe in jur de 150-200 ambele plus chitul in jur de 170 euro :crack: succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...