yamahaia Postat Octombrie 29, 2005 Share Postat Octombrie 29, 2005 (editat) Am dat carena de pe rezervor jos si am vazut ca filtru de aer sta pe carburatoare fara sa fie prins cu ceva(il pot ridica cu un deget)E normal asa?Filtru are niste coliere(4)dar se invart la mana.Oare trebuiesc prinse de "gurile" de la carburatoare? A!Un FZR... Editat Octombrie 29, 2005 de yamahaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Octombrie 29, 2005 Share Postat Octombrie 29, 2005 Bine ca nu l-ai pierdut...Sigur era prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 29, 2005 Autor Share Postat Octombrie 29, 2005 Bine ca nu l-ai pierdut...Sigur era prins Sa aiba vreo legatura faptul ca pornea si ceva mai greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 29, 2005 Share Postat Octombrie 29, 2005 "Sa aiba vreo legatura faptul ca pornea si ceva mai greu?" Pai mai mult ca sigur! Ia priveste tu pe acolo sa vezi cum de ce l-ai putea prinde. Tre sa fie niste locase pt colierele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 29, 2005 Autor Share Postat Octombrie 29, 2005 "Sa aiba vreo legatura faptul ca pornea si ceva mai greu?" Pai mai mult ca sigur! Ia priveste tu pe acolo sa vezi cum de ce l-ai putea prinde. Tre sa fie niste locase pt colierele alea. Pai carburatoarele au de fapt niste gaturi iar filtru are si el 4 gaturi(mai mari) cu 4 coliere.Eu cred ca trebuiesc prinse...intamplarea a facut sa ma uit.Nu ma pricep deloc la mecanica dar m-i s-a parut dubios ca cele 4 coliere sa stea asa de forma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Octombrie 31, 2005 Share Postat Octombrie 31, 2005 sal ! asta este "boala" la fzr-uri ! cu timpul se intareste cauciucul si nu mai poate fi fixat. singurul remediu (facut bine nu tiganie!) este sa le inlocuiesti. mai poti incerca sa le incalzesti cu un uscator de par si sa le fixezidar asa ceva nu este de durata! filtrul (carcasa) se mai fixeaza de cadru cu un surub de 6 mm de cadru (in fata in dreptul jugului). in germania costa un git din ala de cauciuc in jur de 28 ?..... in ce priveste mersul motorului ...... se simte daca este fixat corect sau nu ! asta la o motocicleta care nu are alte probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.