Sari la conținut

ticalosu

EX+
  • Număr conținut

    178
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    rpodeanu

Profil

  • Locatie
    aprox. 2000 km de bucuresti
  • Numar Moto
    RT-ZC31

ticalosu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. sal ! consumul e cam mare! in general nu sint segmentii ci simmerringurile de supape (asta cu comditia ca motorul sa fie in stare "buna") pentru a le schimba nu scapi fara sa dai chiulasa jos, deci garnituri iti trebuie oricum cel putin de chiulasa.
  2. sal ! de la un dealer! garniturile de unde le ai? banuiesc/sper ca sint originale
  3. sal ! cel mai bine de la producator (kawasaki o piesa "facuta" nu poate avea aceeasi calitate ca cea originala) parerea mea e urmatoarea: 1) daca motorul inca nu a fost desfacut gindestete de doua ori inainte sa-l desfaci! (nu stiu citi km are motorul tau si cum merge acum) 2) daca totusi il desfaci tie trebuie sa-ti fie clar ca nu-ti trebuie doar segmenti ...... un set de garnituri cel putin! 3) daca tot il desfaci fa-l ca lumea ... sa nu stai peste citeva luni sa-l demontezi iar, asta implica sa verifici TOT (rulmenti, cuzineti, jocuri, uzura cilindrului, supapele,simeringurile de supape s.a.m.d.) intradevar asta implica o gramada de piese/bani dar facut ca lumea te mai poate tine inca odata o "viata de motor"! "sint prea sarac sa-mi cumpar un lucru ieftin" spun scotienii si STIU ca au dreptate, asta e parerea mea!
  4. sal ! cauta aici ! http://search.ebay.de/900-sc33_Auto-Motorr...PageNameZRC0024 http://search.ebay.de/cbr-900-sc33_Auto-Mo...PageNameZRC0022 http://search.ebay.de/verkleidung-sc33_Aut...PageNameZRC0023 http://search.ebay.de/900-sc33_Auto-Motorr...PageNameZRC0024 din ce cauti tu nu e decit o piesa, si aia noua, dar daca ai un pic de rabdare poti gasi !
  5. sal ! sincer nu stiu sa-ti spun cine si cum ti-o aduce dar .... chiar daca sint offtopic nu ma pot abtine ..... tu ori l-ai suparat pe dumnezeu RAU DE TOT ori mai bine te lasi de mecanica! sincer, n-am auzit niciodata de asa ceva, nu se poate sa se intimple asa ceva! daca totusi ti-o cumperi pe cea din italia sau iti gasesti un motor fa-o si vinde-o!! altfel chiar dai faliment! inca o data te rog sa nu ma intelegi gresit nu vreau sa fac misto de tine si nici nu ma bucur de raul/ghinionul tau dar imi este greu sa-mi imaginez prin ce treci tu !
  6. sal ! licitatia s-a terminat! piesele (patru axa si patru lanturi)sau vindut cu 22,49 +7,00 posta daca vrei detalii cit te-ar fii costat pina in ro da-mi un pm.
  7. sal ! daca te referi la cele de jos de la suruburi sint garnituri "normale" ce elea de la surubul de dat drumul la ulei (de motor) .... sau cum ii zice uite aici la louis...astea sint de cupru merg si astea! http://www.louis.de/_207eb84f1bac87141f851...3&anzeige=0 eu le prefer pe alea de aluminiu ca sint mai "moi" (moale) si etanseaza mai bine (100%) nu ai surprize, asta chiar daca stringi cu cheaia dinamometrica!
  8. sal ! eu (si probabil toti ceilalti pina la tine)vorbeam doar de echilibrarea "masic"-ä (nu am diacritice!) baiete tu de unde ai cazut pe lumea asta? nu te supara pe mine! ca sa inteleg eu bine ! "se echilibreaza si dimensional, astfel incat anvelopa pe janta sa aiba o forma cat mai apropiata de aia perfect rotunda (pentru ca din fabrica, in mod surprinzator nu are)" sa inteleg ca jentile si anvelopele sint, exagerat spus, patrate cind ies din fabrica? daca asta ai vrut sa ma faci sa inteleg ...... n-am cuvinte! n-a, ca n-am trait degeba, am mai auzit ceva .....
  9. sal ! nu am avut nici o data acest model de yamaha in fata mea! ce stiu despre ea este de aici: http://www.motorbikes.be/en/Yamaha/1988/FZR%20250/ dupa honda, yamaha, este pt.mine, al doilea,din top-ul fabricantilor de motociclete in ceea ce priveste raportul pret/calitate. ca si raveboy, inaintea mea, te-as sfatiu, sa te duci cu cineva care "se pricepe" sa se/te uite/uiti la ea! "cu motorul recent segmentat" daca sint segmenti originali nu-i nici o problema dar daca sint "facuti" s-ar putea sa ai unele surprize neplacute in viitorul apropiat! tinand cont ca motorul urca pina la 14500 rpm. nu cred ca vor tine mult! despre pret .... nu stiu/nu ma bag! mie daca mi-ar place (estetica), ar merge bine, nu as descoperii defecte ascunse sau camuflate, as avea certitudinea ca sint segmenti originali si as avea banii la dipozitie ... as cumpara-o. numai bine si noroc la cumparat
  10. sal bogdane ! m-am uitat/citi (doar) ultima pagina/poza din cartea pe care ai scanat-o! cind voi incepe iar munca iti voi scana si eu pagina cu aproape aceeasi descriere pentru masurare a diametrul jiglerului! numai ca este data in picaturi si un alt aparat mai complicat/simplu la care se fixeaza "jiglerul cu pricina". in principiu am dreptate.... nu? in ce priveste metoda de masura si a cifrelor pansonate pe jiglere... parca despre asta discutam? "..cat despre respectarea termenelor in service........cred ca este mult mai important sa faci o treaba buna cu riscul de a mai intarzia cu o zi sau doua termenul respectiv..." aici trebuie sa te contrazic "un pic", bineinteles ca trebuie sa faci treaba bune, asta in primul rind, dar trebuie sa ramii in limita de timp, nu-l poti suna pe client sa-i spui vezi ca s-a stricat ceva la demontare sau mai trebuie sa-ti schimb si placutele de frina ca nu mi-ai spus la telefon ca sint duse si tu nu ai piesele in depozit! (daca ai lucra in domeniu ai stii despre ce vorbesc)! exemplu: busonul de "dat drumul la ulei" la scootere e din aluminiu si se sparge destul de des,chiar daca l-ai strins cu cheia dinamometrica la inspectia anterioara,yamaha xt si xv cind ii reglezi jacul la supape trebuie sa desfaci doua capacele tot din aluminiu ca sa vezi semnele/sa poti invirti motorul si alea se pot strica, suruburile de la etrier de frina la o motocicleta cu care propietarul merge si iarna (de la sare) sau pur si simplu n-o ingrijeste oxideaza in asa hal ca nu le mai poti desface fara sa schimbi suportul/etrierul sau surubul! astea sint "probleme" curente". n-ar trebui sa se intimple, dar totusi se intimpla! fii convins ca se intimpla si situatii in care clientul sa trebuiasca sa astepte. asta foarte rar. ne este noua si clientului foarte "neplacut". asta desi depozitul (de yamaha)are peste 40000 de piese! cind magazinul a preluat si firma ducati (2005) pachetul de piese consumabile standart a costat vreo 35000 de euro. asta insemnind doar minimul obligatoriu pe care un magazin trebuie sa-l aibe! astea sint piese noi fara anvelope si camere! aici unde lucrez eu sint "doar" angajat, asa ca nu are rost sa ma dau mare cu depozitul de piese! nu sint banii mei! mai facem si "artificii" clienti pe care nu-i cunoastem nu ii programam fara sa vedem motocicleta ca sa stim cam de ce avem nevoie si le spunem ca reparatia dureaza mai mult (asta in functie de starea motocicletei)... daca o terminam imai devreme ii sunam sa vina s-o ia! iarasi nu putem depasi suma facuta in deviz (in germana kostenvoranschlag)! iti spun astea pentru ca sint mii de situatii din care trebuie sa iesi "cu fata curata" ca sa poti fii competitiv! in jurul magazinului unde lucrez au fost multi care au dat faliment (asa am avut noi ocazia sa preluam ducati) si in general clientul provoaca asa ceva! "reclama" negativa de la clienti nemultumiti pe care i-ai pierdut s.a.m.d. cel mai "dragi" clienti sint cei care vin din 6000 in 6000 de km la revizie! una la mina au fost multumit a doua la mina au ramas sanatosi (n-au avut accidente .... putem cistiga bani in continuare de la ei!) in ce priveste jiglerele.... pina te apuci sa masori (oricum nu avem scula de masurat in magazin) compari repede jiglerul cu unul nou si daca m-i se pare ceva in neregula (diametrul masurat cu lera) ii pun unul nou, costa intre 8 si 14 euro iar ora de manopera costa 56+tva/ora! ce-ti convine mai mult ? un jigler nou sau sa platesti 15 minute manopera pentru montat utilajul /masurat jiglerul/demontat utilajul ? cred/sper ca acum ai inteles felul meu/magazinului de a gindi! acuma ma laud! din 92-93 de cind lucrez aici nu am avut decit o (una) reclamatie de la un client care si-a pierdut la un xv 535 atrapa de filtru de aer si asta din cauza ca eram singur in atelier, a trebuit sa lucrez la trei motociclete de-odata si sa mai si vind piese! acum tu/ceilalti ve-ti putea trage concluziile voastre in ceea ce ma priveste pe mine ! cit de prost/bun mecanic sint! intradevar mai vorbesc si scriu bine limba romana (n-am uitat de unde am plecat) dar citeodata ma mai si inpotmolesc! asa ca nu fi/fiti chiar atit de agresiv/agresivi cind nu reusesc sa ma exprim corect! cu acestea spuse consider tema incheiata, iar cind voi incepe iar munca o sa scanez "pagina cu picaturile" si o voi posta aici, asta nu pentru a-ti dovedi tie ca esti un "mester" bun sau prost! salutari ticalosu
  11. sal ! citez: "Fiecare ansamblu de janta cu anvelopa se echilibreaza separat. Asta insemna ca centrul de greutate al ansamblului sa fie in planul median al rotii, nu in stanga, nu in dreapta. La orice schimbare de anvelopa, roata se echilibreaza. Anvelopa nu are cum sa-si mute singura greutatea de pe stanga pe dreapta dupa dezechilibrle jantei. Ce e asa geu de inteles? Anvelopele montat din fabrica au un sticker pe ele, care corespunde cu un sticker de pe janta. Asta e o metoda de echilibrare dimensionala, care se aplica folosind un utilaj ce costa 1 milion de euro." din prima fraza am inteles... mai nimic iar din ultima fraza se intelege ca: in fabrica rotile se echilibreaza cu stickere si nu cu "plumbi" rotile se echilibreaza dimensional, ce-o mai fi si asta? utilajul costa 1milion euro! sau stickere= plumbi ? dar nu se poate ca sint si pe anvelope!
  12. sal ! masinile pe care tu le numesti "straine" pentru mine sint "indigene"...... ai inteles? nu-i nevoie sa taiem firul in patru ....aici ma repet, daca citeai cu atentie mai sus nu era nevoie, exista sansa ca odata la o suta de echilibrari sa nu ai nevoie sa pui "plumbi" si la masinile/motocicletele noi gasesti "plumbi" de echilibrare, cine ti-a povestit tie asa ceva ori a facut misto de tine ori a vorbit prostii! vorbesc din experienta si daca tu nu vrei sa ma crezi este treaba ta, eu nu te contrazic din placerea de a te supara pe tine! salutari ticalosu
  13. sal ! uite aici ! http://cgi.ebay.de/4-Nockenwellen-inkl-8-S...1QQcmdZViewItem s-ar parea ca mai are si alte piese (bineinteles ca toate sint folosite)
  14. sal ! omul cit traieste invata ...... nimeni nu s-a nascut dästept (nu am diacritice!)nici aia de la service ! important este sa vrea!
  15. sal ! daca inca tot n-ai gasit si vorbesti/citesti limba germana poate te ajuta acest link! http://www.katzeninformation.de/phpBB2/viewforum.php?f=29
×
×
  • Creează nouă...