hover Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Am o aprilia rs50 din 2007, are 3080km.Nu stiu ce a patit........bateria e cam descarcata si porneste impinsa dar greu.Cand reusesc sa o pornesc impinsa scoate mult fum alb,se aude un zgomot (poc,poc) cand accelerez si ajunge pe la 3000ture si am observat ca scoate scantei de sub ea.Nu sta nici la relanti si nu urca mai mult de 3000ture.Nu stiu ce are.Ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Du-te cu ea la garantie,iti constata aia ce are si poate ti-o si repara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Este dereglata din carburator sau a intrat apa in carburator,incearca sa il dai jos,sa il cureti,si incearca sa mai desfaci putin jiglerul pentru aer,s-ar putea sa aiba multa benzina,si merge innecata si de aceea scoate mult fum alb,exact asa face a mea cu socul tras(socul inchide din aer si ii da benzina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) Du-te cu ea la garantie,iti constata aia ce are si poate ti-o si repara Bine spus! La 3000km te duci frumos cu ea inapoi la reprezentanta sa iti spuna aia ce are; nu te apuca sa umblii tu la motor nou. Editat Decembrie 2, 2008 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 E pur si simplu pentru ca tu o forjezi la rece. Mai ales la RS50 care e foarte fragil nu trebuie sa o omori din prima. In primul rand dupa o perioada de stat(probabil de-aia nu mai ai baterie) e bine sa o pornest si atat. O lasi chiar si 15 minute sa mearga pe liber si apoi incepi sa o accelerezi pe liber si apoi primul km sa schimbi la 6-7000 de ture. Asta cand a stat mult. Cand e doar rece o lasi 2-3 min sa mearga in gol, apoi pleci si tot 1 km schimbi la 6000 ture. Dupa ce se incalzeste motorul, se dilata cilindrul si pistonul, suge mai bine benzina si circula benzia calumea in carburator o sa-si dea drumu. Daca o ti tot asa o sa o mananci repede.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hover Postat Decembrie 2, 2008 Autor Share Postat Decembrie 2, 2008 Am desfacut carena si am observat ca scanteia de la bujie este foarte slaba.Am luat alta bujie si la fel scanteia este foarte slaba.Nici nu mai porneste.Ma gandesc sa fie de la umiditate.Motorul este limitat din cdi de catre cei de la Aprilia, mai mult de 7000ture nu ia orice i-as face.Nu cred ca e de la turatii prea mari.De obicei schimb la 6500ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Nu, nu e de la ture...iti ziceam doar cum sa o intreti. E ca e rece si ca a stat. Schimba-i si benzina. In rest n-are rost sa-ti bagi nasu, dute la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.